• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Напрееееед!

Започната от BoBy_BoY, Понеделник, 25 Април, 2011, 21:42:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

antoniyu

Цитат на: admin - Понеделник, 04 Юли, 2011, 01:15:10
Цитат на: свилоза транспорт - Неделя, 03 Юли, 2011, 20:52:10
Колеги ,
Става дума за транспортна фирма в мотоциклетния бранш....
Пилотите да са не по-тежки от 55 кг ,иначе мощността на стандартен фабричен пистов мотоциклет не достига да се измине посоченото разстояние за даденото време.
Честито на новопостъпилите!!! :o

Аз лично не разбрах нищо относно мотоциклетния бранш и какво общо в случая има той с транспортния бизнес. Малко разяснение може би ще бъде от голяма полза.

Мисля колегата има предвид скоростта на мотоциклета за да се изминат тези километри.
Аз като максимум съм изминавал 4000км на седмица 56 часа седмица но на втората не става просто и това при положение,че камиона изключваше на 96км/ч и то пак със зор и не всеки път може да ги изминеш.
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

antoniyu

цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

admin

:) То имало хумористичен подтекст. Въобще не допуснах такъв вариант.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

mr_decisive

#17
Какво по-хубаво от нов камион, безкраен път, паднали забрани и колеги, с пяна на устата от 24 часовото спорене с радиото. Те и без това друго не могат, особено пък елементарна сметка към иначе хармоничното шофьорско телце. Работата не е страшна напротив труда краси човека, но вече станах / красив / давам път на другите, честито .
Няма лош автомобил,има лошо устройство зад волана .

France

#18
Цитат на: BoBy_BoY - Вторник, 26 Април, 2011, 14:17:41
Шефче, ти скиваш ли за кви километри става дума, а? Някой трябва да направи 800км на ден, + 45пауза всяка седмица, разбираш ли? За тези км и тези пари просто незнам кой здрав разум би се хванал?

И защо, колега, 45 часа пауза всяка седмица???

Причина за редакция: Коригиран цитат!
Че пътища, които се пресичат, когато някога се разделят, като ранени змии криволичат, но никога от тях не става път...

admin

Защото такива са правилата на играта и изискванията на закона! Понякога даже се налага да се прави и по-дълга пауза от 45 часа, но това е тема на друг разговор.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

France

Странно, аз никога не съм правила всяка седмица 45 часа. Винаги ги редувам и никога и никъде не са ми правили проблем за това. Но от друга страна, някой хора са отишли да работят, а други пък гледат да не се преуморяват явно... А това за компенсациите - да, прав си, че е друга тема.
Че пътища, които се пресичат, когато някога се разделят, като ранени змии криволичат, но никога от тях не става път...

admin

Цитат на: Стела - Петък, 09 Септември, 2011, 18:43:31
Странно, аз никога не съм правила всяка седмица 45 часа. Винаги ги редувам и никога и никъде не са ми правили проблем за това. Но от друга страна, някой хора са отишли да работят, а други пък гледат да не се преуморяват явно... А това за компенсациите - да, прав си, че е друга тема.

Би ли разказала как точно си правила почивките? Наистина ми стана интересно твърдението ти, че може и без 45 часа пауза. Благодаря предварително!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

France

Не казвам, че не правя 45 часа пауза. Казах, че ги редувам - една седмица правя 24, другата 45 часа и досега никой никога не ми е правил проблеми при проверки. Странно ми е като чувам колеги да правят всяка седмица 45 часа. колкото до компенсациите и тях не ги спазвам и досега за това нямам проблеми.
Че пътища, които се пресичат, когато някога се разделят, като ранени змии криволичат, но никога от тях не става път...

Бай Марин пр.

Цитат на: SOLAR - Вторник, 26 Април, 2011, 01:00:45
45 часа каране на седмица средно с 80 km/h са 3600 км.
А 4500 км са 56 h 15 min. каране.
Ще го прочетат ли от ''ИНСПЕКЦИЯ по ТРУДА" и от "ДА-А-АЙ" . Опс! сега са със ново име - "ИААА"
Навярно затова е
ЦитатОрганизация: - поверително -

ЛЕКИ ПЪТИщА !

Колега, пусни го към ''ГОСПОДАРИ НА ЕФИРА". Те си знаят работата.
Профсъюз няма да създадем, но ако заливаме това предаване с подобни работодатели, работата може да се оправи и в БГ.

Причина за редакция: Коригиран цитат!

admin

Цитат на: Стела - Петък, 09 Септември, 2011, 21:58:17
Не казвам, че не правя 45 часа пауза. Казах, че ги редувам - една седмица правя 24, другата 45 часа и досега никой никога не ми е правил проблеми при проверки. Странно ми е като чувам колеги да правят всяка седмица 45 часа. колкото до компенсациите и тях не ги спазвам и досега за това нямам проблеми.

Обърни внимание на този текст от регламент 561 и особено на точка 6.

Член 8
1. Водачът ползва дневни и седмични почивки.
2. За всеки период от 24 часа след края на предходната дневна почивка или седмична почивка водачът трябва да е ползвал следващата дневна почивка.
Ако частта от дневната почивка, която попада в този 24-часов период, е поне девет часа, но е по-къса от 11 часа, въпросната дневна почивка се разглежда като намалена дневна почивка.
3. Дневната почивка може да бъде удължена до нормална седмична почивка или намалена седмична почивка.
4. Водачът може да има най-много три намалени дневни почивки между всеки две седмични почивки.
5. Чрез дерогация от параграф 2 в рамките на 30 часа след края на дневната или седмичната почивка водач, извършващ екипно управление, трябва да ползва нова дневна почивка от поне девет часа.
6. През всеки две последователни седмици водачът ползва поне:
- две нормални седмични почивки, или
- една нормална седмична почивка и една намалена седмична почивка от поне 24 часа. Намалението обаче се компенсира с равностоен период на почивка, ползван без прекъсване преди края на третата седмица след въпросната седмица.
Седмичната почивка започва не по-късно от края на шест 24-часови периода от края на предишната седмична почивка.

А след това разгледай тази тема и виж за какви глоби става дума!

http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=17.0

И накрая да бъда и малко любопитен. По собствено желание ли си разпределяш така работното време или работодателя така ти е казал? Аз също съм карал така, но беше по негово настояване и на негова "отговорност". Те, българските работодатели са едни от най-отговорните в света. Докато не стане време да се плащат глоби. Тогава се крият като мишки.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

France

Знам какви са разпоредбите. Но ти казвам, че досега никой полицай - нито в Испания, нито в Франция, нито в Германия или Бенелюкса не ми е правил проблем. а съм имала доста щателни проверки. За глоби няма нужда да ме предупреждаваш - плащала съм солено за много малки глупости, но за това никога.
Колега, не разбирам това някаква дискриминация, че съм жена ли е?
Че пътища, които се пресичат, когато някога се разделят, като ранени змии криволичат, но никога от тях не става път...

admin

Цитат на: Стела - Петък, 09 Септември, 2011, 22:25:07
Знам какви са разпоредбите. Но ти казвам, че досега никой полицай - нито в Испания, нито в Франция, нито в Германия или Бенелюкса не ми е правил проблем. а съм имала доста щателни проверки. За глоби няма нужда да ме предупреждаваш - плащала съм солено за много малки глупости, но за това никога.
Колега, не разбирам това някаква дискриминация, че съм жена ли е?

Напротив, искрено се радвам, че си сред нас. Пък и както разбирам, пътувала си и вероятно имаш какво да споделиш с нас. Във форума обсъждаме всякакви теми и никога не е излишно да се напише отново за глобите. Все пак не всички колеги са запознати с регламента и доста често глобите идват от незнание. Занапред ще имам предвид, че си наясно с нещата.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

France

Благодаря за приветствието, колега. Повярвай, има мнооого какво да разкажа за глобите, които съм отнесла! Просто ще се учудите! :D
Че пътища, които се пресичат, когато някога се разделят, като ранени змии криволичат, но никога от тях не става път...

admin

Цитат на: Стела - Петък, 09 Септември, 2011, 22:32:38
Благодаря за приветствието, колега. Повярвай, има мнооого какво да разкажа за глобите, които съм отнесла! Просто ще се учудите! :D

Предлагам ти обаче да пренесем твоите разкази в темата за глобите, която се намира тук. Малко разхвърляно стана напоследък и ще се наложи да правя размествания. Благодаря ти предварително за разбирането.

http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=919.0
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

France

Няма проблем, колега! За това и не бях започнала да пиша тук. все още се опитвам да се ориентирам тук, едно голямо благодаря за това, че ми спести лутането. :)
Имам и едно предложение, колега, ако приемаш такива. Както има бял и черен списък за фирми, така да направите и за колеги, защото повярвай ми, случаите са прекалено много. Та мисълта ми е, ако едни такива търсят помощ от нас да знаем да не се захващаме да им помагаме, ако не за да не се излагаме с тях, то поне за да не ги толерираме. Аз лично съм от двете страни на бариерата - и съм шофьор, и работодател, така че има за какво да си говорим. Ясни са ми грешките и на двете страни.
Извинявам се, ако съм прекалила с предложенията.
Благодаря. :)
Че пътища, които се пресичат, когато някога се разделят, като ранени змии криволичат, но никога от тях не става път...

France

Че пътища, които се пресичат, когато някога се разделят, като ранени змии криволичат, но никога от тях не става път...