• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Предлагам работа за шофьор на автовоз

Започната от tir, Събота, 04 Януари, 2014, 15:28:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

tir

Цитат на: gadinka - Неделя, 05 Януари, 2014, 15:49:47На такава ,,каручка" се возих не един, а цели два пъти- ,,толкова курса по толкова лева"-дрън та дрън. Кажи колко на месец по договор, пък колко курса- Божа работа. Защото с такива сметки се оказа, че работя за 500лв международно(някога). Сега- никога!
Колега ако си съгласен да те осигурявам на твърда заплата 1000лв. и да си я получаваш на края на месеца, независимо колко курса имаш, обади ми се ;D

tir


ИванТ

Правилно ли прочетох - 1000 лева за международен шофьор?
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Roshko

За 1000 едва ли, но за къде 3500 нето, мислим ще кандиса...  ::)

driver1

  Проследих дотук полемиката около обявата и да споделя, колеги, че смятам, че не сте прави.
 Въпросната обява според мен доста обстоятелствено е описала предлаганите условия. Можете да ги приемете, или да ги отхвърлите с възмущение. Но е право на работодателя да определи условията. Пазарът ще каже дали е налучкал верния тон, а не пазарлъци със заядливи нотки. Проблемът е преди всичко в нас, шофьорите. Ако не намери някой, който да приеме да работи за предлаганите пари, работодателят ще седне сам да си кара камиона или да се яви тук с нова, по-добра оферта.
 Повтарям - проблемът е повече у нас. Бас хващам, че ще намери някой,който ще приеме...
 Апропо, да ви кажа как изглеждат нещата от негова гледна точка: прибл. 800км. в едната посока + 800 в обратната = 1600км/курс. По 4 курса месечно - 6500км/месечно. Останалото е клатушкане във ферибот. За всичкото това се разбра, че се предлагат 1000евро. Ако го разделите на километрите ще видите, че се получава една добра цифра на километър, която компенсира и времето във возене.
   Казвам всичко това не защото бих приел такава оферта, а за да покажа и другата гледна точка. Защото винаги, когато съм избирал работодател съм отчитал и неговия интерес.

loshdancho

Цитат на: driver1 - Неделя, 05 Януари, 2014, 21:15:03
  Проследих дотук полемиката около обявата и да споделя, колеги, че смятам, че не сте прави.
  Въпросната обява според мен доста обстоятелствено е описала предлаганите условия. Можете да ги приемете, или да ги отхвърлите с възмущение. Но е право на работодателя да определи условията. Пазарът ще каже дали е налучкал верния тон, а не пазарлъци със заядливи нотки. Проблемът е преди всичко в нас, шофьорите. Ако не намери някой, който да приеме да работи за предлаганите пари, работодателят ще седне сам да си кара камиона или да се яви тук с нова, по-добра оферта.
  Повтарям - проблемът е повече у нас. Бас хващам, че ще намери някой,който ще приеме...
  Апропо, да ви кажа как изглеждат нещата от негова гледна точка: прибл. 800км. в едната посока + 800 в обратната = 1600км/курс. По 4 курса месечно - 6500км/месечно. Останалото е клатушкане във ферибот. За всичкото това се разбра, че се предлагат 1000евро. Ако го разделите на километрите ще видите, че се получава една добра цифра на километър, която компенсира и времето във возене.
    Казвам всичко това не защото бих приел такава оферта, а за да покажа и другата гледна точка. Защото винаги, когато съм избирал работодател съм отчитал и неговия интерес.
Аз съм първия , който ще и посипе главата с пепел! Ако такива са условията. Мислех, че се пътува  само по суша и курса е минимум 2000км,.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ceko1969

Явно че и ruskov и tir добре си правят сметките и нищо чудно да си стиснат ръцете в края на краищата  ???

Roshko

Май никой, та и най-малко авторът си дава сметка, че до полемика се стигна поради прекалено оскъдната информация. Аз подлагам на недоверие и последвалата такава, пък вий ме заклеймете...

SEMPER

Аз също нещо не разбирам.

Постоянно се обсъждат къде по куци оферти.

Ако автора беше написал 15 евроцента за километър, щеше да прозвучи май по добре, че не са много хората тук  дето взимат толкова.


Или е по добре да се блъскаш ежедневно с автовоз по 700-800 км за по 10 цента.


Или пък има фирми дето плащат повече и от 2 000 евро за 4   курса до Игуменица на месец



Нямам никакво отношение към обявата, нямам и отношение към автовозите изобщо. Не се интересувам изобщо и от оферти за работа.
Просто ми се струва че на приказки някои хора нямат угодия.


И аз съм скептичен към обявата, относно начина на плащане, но такива отношения са си извоювали българските шофъори - такива получават
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

gadinka

Цитат на: SEMPER - Понеделник, 06 Януари, 2014, 00:10:08
Аз също нещо не разбирам.

Постоянно се обсъждат къде по куци оферти.

Ако автора беше написал 15 евроцента за километър, щеше да прозвучи май по добре, че не са много хората тук  дето взимат толкова.


Или е по добре да се блъскаш ежедневно с автовоз по 700-800 км за по 10 цента.


Или пък има фирми дето плащат повече и от 2 000 евро за 4   курса до Игуменица на месец



Нямам никакво отношение към обявата, нямам и отношение към автовозите изобщо. Не се интересувам изобщо и от оферти за работа.
Просто ми се струва че на приказки някои хора нямат угодия.


И аз съм скептичен към обявата, относно начина на плащане, но такива отношения са си извоювали българските шофъори - такива получават

Е как от 4 курса по 500 лв изкара 2000 евро?

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: gadinka - Понеделник, 06 Януари, 2014, 06:58:27
Е как от 4 курса по 500 лв изкара 2000 евро?


Цитат на: SEMPER - Понеделник, 06 Януари, 2014, 00:10:08

Или пък има фирми дето плащат повече и от 2 000 евро за 4   курса до Игуменица на месец




     Много често камионите автовози са много стари! Защо се получава така?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

SEMPER

Исках да кажа, че за да са  твърде малко 2000 лева за 4 курса, значи нормално някой плаща по 2000 евро за същата работа.

Или май няма толкова луд чорбаджия.



А защо са стари автовозите - ми някак не се вързва 8 коли за по няма 500 евро бройката да се возят на композиция за 80 000 евро, нали
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

admin

Цитат на: SEMPER - Понеделник, 06 Януари, 2014, 09:22:28
Исках да кажа, че за да са  твърде малко 2000 лева за 4 курса, значи нормално някой плаща по 2000 евро за същата работа.

Или май няма толкова луд чорбаджия.



А защо са стари автовозите - ми някак не се вързва 8 коли за по няма 500 евро бройката да се возят на композиция за 80 000 евро, нали

И каква е връзката дали возиш стари или нови коли? Има разлика в навлото или новите коли трябва да се возят с нови автовози?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SEMPER

Все си мисля, че има мъъъъъничка разлика в навлото , което взима нашия бай tir, и тази фирма http://www.gct-group.com/de/Startseite/start.php  


Нямам си идея каква е фирмата, сложих линк към първата фирма близко до мен, която ми показа гугъл

И си нямам идея какви са навлата дето са склонни да плащат дупнишките джамбази, и какви  навла  се плащат в Германия, но предполагам, че разликата е минимум около двойна.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Hino

 Най-общо казано, под 2Е ( да не кажа 2,3Е/км) е пълен абсурд да кара западна фирма в ЕС, автовози. Отделно от тази цена влиза застраховката на колите ( средно около 100Е за нормална кола). Много често имат договори и курсовете са горе долу пълни. Примерно Торино ( ФИАТ) - Берлин, след това Волфсбург ( Фолксваген) - Милано ....... и така.
Нови коли се карат по 8. Ако са малки до 9 максимум ( под малки не визирам Смарт). Стари ( до 3-5 години) може и 10, защото когато е хубаво ремъркето, може!
А има фирми, който карат с такива автовози ---->

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

driver1


driver1