• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Предлагам работа за шофьор на автовоз

Започната от tir, Събота, 04 Януари, 2014, 15:28:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Hino

 Колкото си я направиш. По принцип, "разгъната" на около един метър отзад ( по памет цитирам) е 18,75. Нека да не забравяме, че в редица страни има различни изисквания за дължина. На много места са разрешени над 18,75. В Италия например беше малко над 20 ( пак по памет цитирам), на други места се плаща такса, но тя не е голяма. Само в Швейцария е 5 метра зад последната ос фиксирано. Така,че.....
Това е най-добрата комбинация за шофьора и собственика. Голяма кабина като на обикновенна композиция, супер добро ремърке с капацитет за 10 коли ( само ЗЕБЕЛЕЖЕТЕ какви коли е качил!!!!), никакъв проблем с тонажа заради една малка ос допълнителна отпред ( отзад никога не е проблем, заради полезният товар от 12-16 тона според ремъркето) , и т.н......
Лошото е само цената. Навремето това изпълнение ( виждал съм го и във вариант на Скания Топлаин.....че дори и V8 мАтор  :D) беше с цени в магазина , между 220 и 260 хиляди вечноумрели евреиски лица. А точно по същото време ( или по-скоро година по-късно) Ролфо имаха оферта за чисто нова композиция на шаси Скания и версия Р380 с цена 120.000Е за единични продажби.........
Но както се казва ....кефа и най-вече ПРЕСТИЖА.....цена нямат!!!
  ;)
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Hino


АБСУРД! Практически тази композиция от снимката ми и обикновенна автовозна композиция са абсолютно ЕДНАКВИ. Структурата също ( в случая Ролфо Пегасус). Единствената разлика е, че позитива над кабината е сгънат наобратно и става негатив ( в случая се пада върху оригиналният първи негатив на втория етаж). Това е!!! Всичко друго на структурата е ИДЕНТИЧНО с това за нормално изпълнение. Разликата е в камиона - голяма кабина и специално монтиран МАЛЪК допълнителен мост на шасито, заради нуждата от безпроблемна по-голяма товароносимост.

Загледай се в основният теглич колко е разпънат. Вижда се в тъмната му част - там е разгънат. Това не е повече от метър - метър и половина. Отзад не се вижда особенно добре, но с оглед на това, че последна кола е А4 Комби и е горе долу почти на линията на последната ос....... не е повече от 5 метра разгънат оттам. Така, че шофьора тук е разгънал от теглича, а не толкова отзад.
Не се залъгвай от броя на колите който е качил. Така "нагънати" 5 коли на етаж нищо не значат като метраж + кабината естествено....

Все пак това е идеално натоварена композиция, при това на камион с "цяла" голяма кабина. Само забележете - 5 КОМБИТА, 3 ГОЛЕМИ и 2 относително малки коли!!! Евала просто.
Ако беше стандартно изпълнение, над кабината спокойно влиза една малка кола още ( въпреки, че без допълнителен мост ще го протовари по документи отпред) и стават 11 КОЛИ!!! При това основно големи..... Това се казва композиция и ОСОБЕННО структура!!! 
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

IVOtuning


Този автовоз е "манна небесна" за ДАИ  :)
На око  дължината е около/над 23,5м.
Ремаркето с тези единични гуми.....поне 3 тона претоварване.
Височина .. около 4,3м.
Теглича е над метър разпънат.

Ще има взети книжки в Италия ако го натоварят от там :)
Нъкакъв шанс да влезе така натоварен  в Унгария или в Румъния.


Спор няма кабината е идеална за шофьора, но доколко е практично за автовоз.....

SEMPER

Не е задължително да е претоварен - ето ти го съвсем нормално натоварен.Само с 9 коли




Между другото, тук ако видя повече от 8 коли качени на нормален автовоз - регистрацията задължително е руска,молдовска,румънска или българска. Защо ли...  ;D



А този модел също взе да се вижда често по пътищата

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

loshdancho

Цитат на: SEMPER - Неделя, 02 Март, 2014, 16:58:16
Не е задължително да е претоварен - ето ти го съвсем нормално натоварен.Само с 9 коли


http://www.johann-korn.de/images/PICT0010a.JPG
Бегом веднага на очен и слагай диоптър. :D А да сравняваш Мини  с комби ми се струва несериозно
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

IVOtuning

Първото ремарке винаги е претоварено ако носи повече от 4 коли. Тара около 7-7500кг с единични гуми (4 броя) =13000кг обща маса..Смятайте сами ;)
Второто с минитата е  ОК. Тара около 8000кг с двойни гуми (8 броя общо) =  18000кг обща маса.
Не мога да разбера идеята на автовоз (където всеки сантиметър и кг е от значение)  с голяма кабина.
Съвременните коли стават все по-големи и все по-тежки, а допустимите габарити на автовозите не се променят.

IVOtuning