• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Предлагам работа за шофьор на автовоз

Започната от tir, Събота, 04 Януари, 2014, 15:28:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

tir

Предлагам работа за шофьор на автовоз тел:0897519304

tir


!.!.!

Няма да е зле поне да напишеш малко по- вече неща относно работата,камиона и от къде си....
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

!.!.!

Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

tir

Трябва ми човек от Пловдивски регион. Пътува се Италия-България.Заплащането е след всеки курс .Курса се прави за 3-4 дни. правят се 4-5 курса в месеца. 500лв. на курс

gecata126

Какви изисквания имате документи опит и т.н. Защото например аз имам С+Е професионална компетентност, валидно психо, само карта за тахограф трябва да си извадя но нямам опит.

ruskov

За 500лв. на курс ще го карам до Загреб и обратно.До Италия 800.Колеги не падайте на колене,знайте си цената. ;)

loshdancho

Разбира се,  в тая малка кабина, и да товариш 2 часа коли, или да ходиш да ги събираш по моргите, после да те попиляват по границите и да ти удържат за щети по колите... 500лв. ми малеят много.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

rider777

Шофера да си вземе повечко бутилчици с вода защото повече от половината в бутилката не може да изпие ,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

gadinka

Цитат на: tir - Събота, 04 Януари, 2014, 16:59:46
Трябва ми човек от Пловдивски регион. Пътува се Италия-България.Заплащането е след всеки курс .Курса се прави за 3-4 дни. правят се 4-5 курса в месеца. 500лв. на курс
Като го направиш за 3-4 дни на часове, аз ще ти дам 500лв

loshdancho

 Е как няма да го направи, от офиса и за два дена може. Един натам и един насам.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

tir

Чета и се възмущавам от коментарите ви Колеги. Курса спокойно се прави за това време и часовете стигат Кара се само Гърция и 100км в Италия колите по принцип са събрани и само товариш и обратно на кораба.Камиона ми не е спирал 3 години и си го карам аз а на другия имам шофьор който не се оплаква но му е много работата и не може да смогне сам курсовете много му се вдигнаха така че ако някой има интерес да ми се обади по тел да говорим .Лек ден от мен

Rammbon

Цитат на: gecata126 - Събота, 04 Януари, 2014, 17:44:02
Какви изисквания имате документи опит и т.н. Защото например аз имам С+Е професионална компетентност, валидно психо, само карта за тахограф трябва да си извадя но нямам опит.
За автовоз си трябва опит не само да въртиш волана , но и да знаеш коя кола как и къде да я качиш, на камиона или на ремаркето, а и да я вържиш, да не " избяга по завоите " .

gadinka

Цитат на: tir - Неделя, 05 Януари, 2014, 12:46:43
Чета и се възмущавам от коментарите ви Колеги. Курса спокойно се прави за това време и часовете стигат Кара се само Гърция и 100км в Италия колите по принцип са събрани и само товариш и обратно на кораба.Камиона ми не е спирал 3 години и си го карам аз а на другия имам шофьор който не се оплаква но му е много работата и не може да смогне сам курсовете много му се вдигнаха така че ако някой има интерес да ми се обади по тел да говорим .Лек ден от мен
На такава ,,каручка" се возих не един, а цели два пъти- ,,толкова курса по толкова лева"-дрън та дрън. Кажи колко на месец по договор, пък колко курса- Божа работа. Защото с такива сметки се оказа, че работя за 500лв международно(някога). Сега- никога!

martin stanev

Цитат на: tir - Неделя, 05 Януари, 2014, 12:46:43
Чета и се възмущавам от коментарите ви Колеги. Курса спокойно се прави за това време и часовете стигат Кара се само Гърция и 100км в Италия колите по принцип са събрани и само товариш и обратно на кораба.Камиона ми не е спирал 3 години и си го карам аз а на другия имам шофьор който не се оплаква но му е много работата и не може да смогне сам курсовете много му се вдигнаха така че ако някой има интерес да ми се обади по тел да говорим .Лек ден от мен

Господин ''тираджия изедник'' не ти да се възмущаваш, ами ние сме безкрайно възмутени, че все се чудите и дирите шараните и баламите как да прекарате някой да ви карат трошляците за без пари...500лв, а?!?! 3,4 дена курса така ли?? Ми че то по 8-9 курса се получава в месеца, 9 . 500= 4500лв ухаааа да са му честити на колегата!
Колеги не му се връзвайте на тоя, за 500лв. да си го кара той. Те на бризента до Италия дават повече той за автовоз 500, дето си требе по спецефични умения и майсторлък и включотелно се и плаща повече! Имам 2ма познати дето карат автовози от Пловдив, карат България-Италия и им се плаща 100лв. на кола понякога 7 друг път 8 според зависи, така са ми казвали момчетата. Курса по регламент го правили 1 седмица. И няма такива работи да се товарят колите от 1 място, обикаляли като щури за по 1 кола и т.н.
Та както казва колегата по горе, колеги ценете си труда!

Hino


Нека да си кажа и аз мнението, особенно след като имам дълъг опит точно с всякакви автовози, при това далеч не само Италия и далеч не само като шофьор ( по-скоро обратното). Курс ПЛОВДИВ, повтарям ПЛОВДИВ за Италия, може да бъде --> Пловдив - Южна Италия, както и Пловдив Северна Италия. Едно е да караш Пловдив - Таранто например, съвсем друго Пловдив - Торино. В единият случай имаш около 700км до Игуменица и 70 до Таранто и .....ТОВА Е. Тотал към 800км КАРАНЕ. Другото кораб. В този вариант, шофьора пали следобяд в Пловдив, и вечерта е на Игуменица. На следващият ден не само, че е в Таранто, ами е и натоварил. На вторият ден, ранен следобяд пак е на кораба и на третият сутринта към 9 часа вдига въздуха и почва да катери за България. Вечерта си е в Пловдив. Така стават 3 дни курс. Почти същото е и ако се вземе Патра - Бари кораба. Всичко това ми е по спомен .....

Далеч по-различно е положението ако се ОБИКАЛЯ за колите, когато те не са на едно място или документите им не са готови ( масова практика от години). Още по интересно става, когато товари не от място което е на стотина километра от пристанището, а 200-300 км. навътре. Тогава винаги нещо става и винаги времето нестига. В такъв вариант филм 3-4 дни е невъзможен.
Всичко това е за дестинация - циганска, тоест Южна Италия.

Положението със Северна Италия е коренно различно. Първо там са ХОРА от друга планета. Второ , самата организация и всичко е далеч по-различно ( стига да не попаднеш на някой преселил се "южняк" най-често от Палермо или Катаня.....то цяла Сицилия се пресели в Торино преди няколко години). Трето - връщането най-често е по-евтино на ход, тоест караш навръщане отгоре, а не с кораб. Тогава 3-4 дни курс...... пред компютъра ( въпреки, че човека е писал, че става дума за Южна Италия).
И последно, курс Варна/Русе - Торино(или Дженова примерно) и т.н. е над 2000км, и за 3 дни ще си точно пред салона да товариш обаче.

Много важно в тази деиност е ОРГАНИЗАЦИЯТА. В над 50% от случайте, колите се събират от различни места. Това е ВРЕМЕ и НЕРВИ ( особенно нерви). Трябва да звъниш, да чакаш да проверяваш, да се изнервяш нон стоп, да спазваш уникалните обедни почивки, който за всеки регион са различни и мноооого дълги, и т.н.....
Отделно все нещо с документите не е наред..... Това е Южна Италия. На север е друго положение, но САМО ако работиш в истински северняци, а не преселени селяни.

И най-накрая да споделя нещо. Работата на автовоз, няма особенни допирни точки с работа на нормална композиция. Изискват се много различни неща и особенно опит. Само като види човек, каква кола е сложил шофьора точно над кабината, и как втората едвам пада на негатива .....става ясно колко е опитен. Отделно почти винаги има "дължина" ( защото са накачулили 10 коли примерно, или не са сложили ПРАВИЛНО 9) и ставаш извънгабаритен......
Но най-важното според мен е това с какво РЕМЪРКЕ се кара. И точно в Южна Италия се кара почти единствено с най-големите кочини, защото там не им правят особенни проблеми. Само като им види човек ремаркетата и/или общото състояние и ....... Направо не ми се говори...... А иначе не е като да нямат италианците страхотни и ЛЕКИ композиции с прекрасни негативи и позитиви, но това е съвсем друга тема........

А за заплащането.....аз плащах 1000лв на курс Италия, 1300-1500 Германия/Бенелюкс. Това за голям автовоз и до 2009-та година. Малките между 600 и 800лв, пак за периода 2006-2009 някъде. Малките автовозчета почти никога не спяха в кабините ( двойни кабини в 90% от случайте с легло), а на хотел плащан от мен......
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Rammbon

Някога в миналото ...
И сега .

Rammbon