• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Как товарите?

Започната от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ, Събота, 28 Май, 2011, 00:04:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

матадора

Интересна работа,тази година имам три обърнати палета,които са първи,единични,веднага след влекача.Затегнати с колани...На ДАФ това никога не ми се е случвало,а на Волвото вече 3 пъти за половин година.Аз си го обяснявам с по-якото влизане в завоите.Ми то вози като лека кола,как да влизам?!
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

матадора

Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

Jack77

Така е брат за волвата яко газ, тва в завои не мърда  ;D. Иначе до сега един път съм разсипвал палета с пликове ама си беше нарочно  ;D. Началника на склада ми (няма по кухи хора от склададжиите) ми вика ходи ги качи тия палета и всичките да са по средата, обаче колани не ми дава, викам сигурен ли си така ще паднат, той да бе така ги слагай и след натоварването следователно се караше на ограничител и през всяка дупка за да се наместят както трябва  ;D . После ми беше много кеф да го гледам как ги разтоварва.  :D

Jack77


admin

Сега се сетих как превозвах от Германия за Италия 7 ролки хартия по 3 тона и нещо едната. Бяха вързани с по два колана на кръст. През целия път обаче бях на тръни да не стане някоя беля. Дюшемето на ремаркето скърцаше при влизане на мотокара с хартията. А иначе ремаркето беше специално с канали на пода, защото на много места не искат да влизат с мотокарите в ремаркето и трябва да се придърпват ролките в задния край на ремаркето.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Цитат на: матадора - Вторник, 15 Май, 2012, 18:36:12
Интересна работа,тази година имам три обърнати палета,които са първи,единични,веднага след влекача.Затегнати с колани...На ДАФ това никога не ми се е случвало,а на Волвото вече 3 пъти за половин година.Аз си го обяснявам с по-якото влизане в завоите.Ми то вози като лека кола,как да влизам?!
Баце да не ни се поразбило лафетчето  ;)


матадора

Цитат на: Бриги Бичкията - Четвъртък, 17 Май, 2012, 00:53:02
Баце да не ни се поразбило лафетчето  ;)

Каква връзка ще да има разбит лафет?Аз си го обяснявам по-скоро с мекота на возията на възглавниците на заден мост влекач  ::)
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

DeDo Vi

Цитат на: матадора - Събота, 19 Май, 2012, 16:10:03
Каква връзка ще да има разбит лафет?Аз си го обяснявам по-скоро с мекота на возията на възглавниците на заден мост влекач  ::)
А аз си го обяснявам с "мекотата" на сивото вещество у кратуната ти. Продължавай да влизаш у завойте като Айртон Сена па има да събираш не само палета по пъто. :) Можеш ли да ми кажеш защо допускаш мотокариста да ти казва как да си наредиш стоката? Абсолютно недопустимо е друг освен шофьора да казва как да се нареди даден товар.
Имал съм случаи когато отказвам да товаря ако не се подреди товара както аз искам. Даже в германия до бой стигнах с един мотокарист, та висях цял ден в полицията. Но товара се подреди както аз исках.
Веднъж стъпил в ремаркето товара е отговорност на шофьора, склададжията и мотокариста отговарят за товара докато се намира в склада. Ами ако товара се расипе по пътя и не дай си боже нарани някой, кой отговаря а? Мотокариста ли? Ей мислете с главите си. Не го слушайте Лошданчо, той акъл нема грам.

loshdancho

Това е печално известен факт.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: DeDo Vi - Понеделник, 28 Май, 2012, 01:24:16
А аз си го обяснявам с "мекотата" на сивото вещество у кратуната ти. Продължавай да влизаш у завойте като Айртон Сена па има да събираш не само палета по пъто. :) Можеш ли да ми кажеш защо допускаш мотокариста да ти казва как да си наредиш стоката? Абсолютно недопустимо е друг освен шофьора да казва как да се нареди даден товар.
Имал съм случаи когато отказвам да товаря ако не се подреди товара както аз искам. Даже в германия до бой стигнах с един мотокарист, та висях цял ден в полицията. Но товара се подреди както аз исках.
Веднъж стъпил в ремаркето товара е отговорност на шофьора, склададжията и мотокариста отговарят за товара докато се намира в склада. Ами ако товара се расипе по пътя и не дай си боже нарани някой, кой отговаря а? Мотокариста ли? Ей мислете с главите си. Не го слушайте Лошданчо, той акъл нема грам.

Дедо, както знаем, всяко правило си има и изключение. Миналата година превозвах нова хартия от три фабрики в Германия до други държави. И в трите фабрики мотокаристите си имат листове със схема на подреждане на ролките и я спазват точно както е нарисувано. В този случай моето мнение за някаква друга подредба въобще няма да бъде зачетено. Явно някой е преценил каква е правилната подредба.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

DeDo Vi

Цитат на: admin - Понеделник, 28 Май, 2012, 09:13:29
Дедо, както знаем, всяко правило си има и изключение. Миналата година превозвах нова хартия от три фабрики в Германия до други държави. И в трите фабрики мотокаристите си имат листове със схема на подреждане на ролките и я спазват точно както е нарисувано. В този случай моето мнение за някаква друга подредба въобще няма да бъде зачетено. Явно някой е преценил каква е правилната подредба.
Има го и тоя момент, НО укрепването с колани е лично твое задължение. Мотокариста няма да го глобят ченгетата ако пръснеш ролките по аутобана. Това имах предвид. А и ако знам че минавам през държава където има лимит за осево претоварване, казвам на мотокариста да си завре схемата в..... Той нема да ми плати глобата на Надлак нали?

admin

Цитат на: DeDo Vi - Понеделник, 28 Май, 2012, 09:48:38
Има го и тоя момент, НО укрепването с колани е лично твое задължение. Мотокариста няма да го глобят ченгетата ако пръснеш ролките по аутобана. Това имах предвид. А и ако знам че минавам през държава където има лимит за осево претоварване, казвам на мотокариста да си завре схемата в..... Той нема да ми плати глобата на Надлак нали?

Пропуснах да напиша, че и поставянето на коланите също е по неговите указания. Специално ролките се закрепват с по два колана, кръстосани един с друг. Мотокаристът ги товари, и отделно си има друг немец, който казва къде да се хване колана и поставя едни подложки против плъзгане под ролките. В Италия пък съм товарил джанти за трактори и там също мотокариста определяше как да стане закрепването на коланите. Беше също кръстосана схема и в началото се видях в чудо докато схвана какво иска да направя.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

матадора

Цитат на: DeDo Vi - Понеделник, 28 Май, 2012, 01:24:16
А аз си го обяснявам с "мекотата" на сивото вещество у кратуната ти. Продължавай да влизаш у завойте като Айртон Сена па има да събираш не само палета по пъто. :) Можеш ли да ми кажеш защо допускаш мотокариста да ти казва как да си наредиш стоката? Абсолютно недопустимо е друг освен шофьора да казва как да се нареди даден товар.
Прав си,дедо.Вече не се опитвам да използвам инерцията на всяка цена,и не обръщам палети.

Що се отнася до мотокариста...Лошото при мен е,че на ново място първоначално възприемам другите за ерудити,дорде преценя кой какво има в главата си.Та и в този случай в Нови пазар преди три години...Вече се карам с мотокаристите,когато се налага.
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

exon

Ето как товарим авточасти втора употреба от Англия-купуват се два буса,пълнят се с части и хоп в ремаркето.Чиста работа,нищо не се размества,а който е товарил части втора употреба насипно знае за какъв пъзел става въпрос.


Jack77

Тоя бус задния колко си му бутнал бе колега те гумите са в калниците  ;D

exon

Ами..16 двигателя със скоростни кутий комплект и към 20 комплекта предни окачвания(мостове,амортисьори и т.н.).А е клекнал само толкова щото отдолу има наредени задни мостове и гуми с джанти и се е подпрял на тях ;D

SEMPER

Цитат на: Jack77 - Петък, 01 Юни, 2012, 20:19:50
Тоя бус задния колко си му бутнал бе колега те гумите са в калниците  ;D

Абе ти не виждаш ли, че буса е буге  ;D гумите ги нема, ма моста е на място  ;D ;D ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната