• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-добрият камион

Започната от admin, Сряда, 24 Ноември, 2010, 01:03:00

« назад - напред »

0 Потребители и 4 гости преглеждат тази тема.

Кой произвежда най-добрите камиони според Вас?

Mercedes-Benz
56 (16.8%)
MAN
58 (17.4%)
DAF
19 (5.7%)
Iveco
8 (2.4%)
Volvo
89 (26.6%)
Scania
97 (29%)
Renault
6 (1.8%)
Друг производител
1 (0.3%)

Общ брой гласове: 328

monterei

Цитат на: Chefo(SCANIA) - Понеделник, 21 Април, 2014, 21:28:22
И ПИМК и Петко Ангелов имат СКАНИИ има и други фирми с по 50-60 камиона имат много СКАНИИ и ако не е тайна в коя фирма си работил с V8ци и какви по точно R или L

Уважаеми г-н Всезнайко от фирма Скания България,

фирма ПИМК разполага с 5бр. Скании, а Петко Ангелов с 1бр. - поне до края на миналата година.
Да са живи и здрави Биомет (по-скоро Василски) и Ташев Транс.
Видях и някакви нови ДАФчета в Дриймс Транс.

Пич, сори, но Скания отдавна не е Скания, а си е чист Фолксваген.

Искам да подчертая, че този форум е за шофьори - защо го правя - сети се сам.

monterei


Chefo(SCANIA)

Просто съм фен на марката но това си е лично мое мнение :D Видинската фирма да не е DESY иначе съм виждал една понаправена видинска сигурно е от бившата ти фирма

Chefo(SCANIA)


Красимир Тодоров

Цитат на: monterei - Понеделник, 21 Април, 2014, 23:45:44
Уважаеми г-н Всезнайко от фирма Скания България,

фирма ПИМК разполага с 5бр. Скании, а Петко Ангелов с 1бр. - поне до края на миналата година.
Да са живи и здрави Биомет (по-скоро Василски) и Ташев Транс.
Видях и някакви нови ДАФчета в Дриймс Транс.

Пич, сори, но Скания отдавна не е Скания, а си е чист Фолксваген.

Искам да подчертая, че този форум е за шофьори - защо го правя - сети се сам.
Какво имаш предвид, че скания е чист фолксваген? Стана ми любопитно.. ако може, поясни.
Че не се произвеждат частите от скания ли.. честно, неразбрах.
Към другия колега - не знаех, че си от екипа на скания. Да, правилно си се досетил за фирмата.
Карал съм и други скании, даже имам една тема тук за сканията на шефа... Просто осмака си е осмак. Дори съм карал скания 93, и пак беше камион, макар, че слабичък, а вървеше на 40 т. тотал

Chefo(SCANIA)

Пак казвам нямам нищо общо със СКАНИЯ България а съм фен на марката и знам фирмата DESY карат Скании с български и полски регистрации имат по 500,730,560? 580  коня   ;D :D

monterei

Цитат на: Красимир Тодоров - Вторник, 22 Април, 2014, 09:37:13
Какво имаш предвид, че скания е чист фолксваген? Стана ми любопитно.. ако може, поясни.
Че не се произвеждат частите от скания ли.. честно, неразбрах.
Към другия колега - не знаех, че си от екипа на скания. Да, правилно си се досетил за фирмата.
Карал съм и други скании, даже имам една тема тук за сканията на шефа... Просто осмака си е осмак. Дори съм карал скания 93, и пак беше камион, макар, че слабичък, а вървеше на 40 т. тотал
Имам предвид, че собственик на Скания, както и на МАН е фирма VW, откъдето няма да пропуснат да направят промени (и те вече ги правят), които водят до промяна в ценностите и политиката на двете марки и съответно общи разработки, оптимизиране на разходите и пр.
Що се касае за феновете - аз съм фен на Левски, но вчера играха безобразно :)

loshdancho

Цитат на: monterei - Вторник, 22 Април, 2014, 13:52:26
Имам предвид, че собственик на Скания, както и на МАН е фирма VW, откъдето няма да пропуснат да направят промени (и те вече ги правят), които водят до промяна в ценностите и политиката на двете марки и съответно общи разработки, оптимизиране на разходите и пр.
Що се касае за феновете - аз съм фен на Левски, но вчера играха безобразно :)
Това, което говориш е изсмукано от пръстите.  Поне до сега всичко си е само Шведско. Имаха разработка заедно с Ман за EGR EURO 5, но Ман  напусна  разработката, Скания си я довършиха сами.
Скания не е фалирала, за да се оптимизират разходите, просто  Фолксваген иска да я притежава и я изкупува.
Очаква се премиера на нов модел, ако мислиш, че се прави за няколко месеца, тоест след покупката от Фолксваген....Ако държиш да знаеш кой е собственик на Мерцедес в момента..... Дубайски инвестиционен фонд.... И какво от това. Великият ACTROS MP4 е разработван 8год.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Chefo(SCANIA)

Да на СКАНИЯ заводите са в Швеция,Холандия,Полша и Русия и да част от СКАНИЯ е собственост на Фолксваген но това не променя нищо в произвдството на ШВЕДСКАТА СИЛА  ;D ;D ;D ;D

monterei

Цитат на: loshdancho - Вторник, 22 Април, 2014, 18:53:49
Това, което говориш е изсмукано от пръстите.  Поне до сега всичко си е само Шведско. Имаха разработка заедно с Ман за EGR EURO 5, но Ман  напусна  разработката, Скания си я довършиха сами.
Скания не е фалирала, за да се оптимизират разходите, просто  Фолксваген иска да я притежава и я изкупува.
Очаква се премиера на нов модел, ако мислиш, че се прави за няколко месеца, тоест след покупката от Фолксваген....Ако държиш да знаеш кой е собственик на Мерцедес в момента..... Дубайски инвестиционен фонд.... И какво от това. Великият ACTROS MP4 е разработван 8год.
1. EGR EURO 5  е проект от преди доста години и МАН имаха работещи камиони.
2. Фолксваген е мажоритарен собственик от след общата им разработка.
3. Никой не е казвал, че Скания е фалирала. До 2009г. Скания е фирмата с най-ниски производствени раходи от 7-те.
4. Въпросния Дубайски инвестиционен фонд не е собственик, а акционер. В Даймлер има прекалено много акционери, а този с най-много акции е с макс. 12-13% и не този фонд, а Кувеит.
5. Проктът МР4 стартира през 2000г. и към момента е единствената марка с изцяло нов камион.
6. Надявам се Сканията наистина да е нова и да се върне там, където и е била, защото откакто има МР3 и новия Актрос, Скания е много далече. Както е далече и от Волво от 2009 насам. Всъщност Скания с ЕВРО 4 мотор = Актрос '97 по отношение надеждност.
7. Не търся заяждане.

Chefo(SCANIA)

СКАНИЯ работи на принципа да подобрява а Мерцедес МП4 е изцяло нов значи преди не е бил достатчъчно добър....Немците масово карат СКАНИЯ и съм виждал немец с татуировки на СКАНИЯ и на камиона му(СКАНИЯ Р580) имаше лепенка как човече СКАНИЯ пикае върху Мерцедес,нищо против Мерцедес но камионите им са здрави и нищо повече а освен здрав,един камион трябва да е надежден и комфортен точно като СКАНИЯ  ;D А Шведите като имат СКАНИЯ и много рядко в Швеция съм виждал Мерцедес със шведска регистрация има ги да но не колкото СКАНИЯ в България  ;D Да спрем да спамим и да приемем че всеки си харесва някоя марка от 7-те  ;)

martin stanev

Ехх тая насрана и напудрена кокона що локум що чудо се изля по ней...немеца с татуса на кокона как пикаел по Мечо еди къде си и еди що си, ако ще и да се из'ака ... голям трас!!! Направо кат ви чета локумите все едно деца от забавачницата.. па на моя тате колата дига 200!.. па на моя 250! Коконата винаги ще си остане кралицата на подиумите и лъскавите списания, а Мечо верното магаре е създаден да мъкне товара т'ва е! Па нека го снимат че е опикан и насран. Карайте и си гримирайте  насраните кокони и по Мечо недейте плюйте оти т'ва е камион за работа създаден, а не за пудрене!!!

loshdancho

Колега, гледай по-реално на ситуацията.
За твоя информация съм карал много повече Мерцедеси от колкото Скании.
Тука е форум за мнения, тези и спорове, ако искаш не чети.
А квалификациите: насран, пикливи,.... Са факти граничещи с с достоверността.
Дай малко от истинските преживявания.
За Мерцедеса- едно съм му признал-  Презапасен е от към сигурност за сметка на удоволствието от шофирането.
Вкарвал съм го по кариерите и съм го изправял на задни гуми с ремарке затънало до лагерите на главините,  Товарил съм го безбожно- 60 тона тотал на 4-осна композиция. Но...но няма удоволствие. Няма удобство на шофиране, няма визия, няма нерв.
Мерцедеса е камион (както се изрази dedeo vi)  идиотоустойчив. И за това всички комбаинери, трактористи и механизатори го харесват.
Има една причина да е така, крие се много назад  във времето на II св. война. Тогава (както и сега) германците са били с ери напред в тех. развитие спрямо останалият свят. Но точно и за това губят повече техника- заради по специализираната поддръжка и трудната логистика от към сервизизирането.
 Точно по обратният начин действат руснаците: с масова лесна за производство и подръжка при всякакви условия техника.
Е Дойчо си е научил добре урока... Няма да направи  такава грешка вече. Двигателя на танк леопард се сменява за 40 мин. на полеви условия .
Та не само там и при камионите е същото- немците искат да правят ремонтопригодна техника, която може да се управлява от неквалифициран персонал.
Това е основната разлика от немските машини и шведските.
Ще ти дам прост пример:
Кажи ми местоположението на въздушният филтър и дехидратора при Мерцедес и  при Скания. За колко време ще  ги смениш.
При смяната на маслото е същото: Скания има даже центробежен филтър.
Окачването на кабината, капака на акумулаторите, предната решетка с бузите, усилвателя на съединителя....
Това е разликата във философията на двете фирми. Който харесва едната, няма как да хареса другата.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

martin stanev

Цитат на: loshdancho - Вторник, 22 Април, 2014, 23:33:33
Колега, гледай по-реално на ситуацията.
За твоя информация съм карал много повече Мерцедеси от колкото Скании.
Тука е форум за мнения, тези и спорове, ако искаш не чети.
А квалификациите: насран, пикливи,.... Са факти граничещи с с достоверността.
Дай малко от истинските преживявания.
За Мерцедеса- едно съм му признал-  Презапасен е от към сигурност за сметка на удоволствието от шофирането.
Вкарвал съм го по кариерите и съм го изправял на задни гуми с ремарке затънало до лагерите на главините,  Товарил съм го безбожно- 60 тона тотал на 4-осна композиция. Но...но няма удоволствие. Няма удобство на шофиране, няма визия, няма нерв.
Мерцедеса е камион (както се изрази dedeo vi)  идиотоустойчив. И за това всички комбаинери, трактористи и механизатори го харесват.
Има една причина да е така, крие се много назад  във времето на II св. война. Тогава (както и сега) германците са били с ери напред в тех. развитие спрямо останалият свят. Но точно и за това губят повече техника- заради по специализираната поддръжка и трудната логистика от към сервизизирането.
  Точно по обратният начин действат руснаците: с масова лесна за производство и подръжка при всякакви условия техника.
Е Дойчо си е научил добре урока... Няма да направи  такава грешка вече. Двигателя на танк леопард се сменява за 40 мин. на полеви условия .
Та не само там и при камионите е същото- немците искат да правят ремонтопригодна техника, която може да се управлява от неквалифициран персонал.
Това е основната разлика от немските машини и шведските.
Ще ти дам прост пример:
Кажи ми местоположението на въздушният филтър и дехидратора при Мерцедес и  при Скания. За колко време ще  ги смениш.
При смяната на маслото е същото: Скания има даже центробежен филтър.
Окачването на кабината, капака на акумулаторите, предната решетка с бузите, усилвателя на съединителя....
Това е разликата във философията на двете фирми. Който харесва едната, няма как да хареса другата.



Така е Данчо напълно съм съгласен с теб и ти лепвам и един голям +. Ама  коментари от рода , че немец с татус на кокона имал на кабината лепенка как кокона пикаела на Мечо ми идват лигавщини....Аз едно време се изградих, като шофьор на Мечо по кариери като теб не съм ходил, ама го товарех по 40-45-50 тона дървен материал и държеше кучето му с куче. Ресьорите понякога ги режеше като с нож сели пачки... ама така е с тоя тонаж. Качиха ме на кокона Данчо и коконата с тоя тонаж се насра 143 450коня от по старите ръбестите кабини. много и се радвах в началото, ама после то не бяха карета, полуоски, скорости се сваляха няколко пъти. По едно време ме беше страх да спра в нанагорно, за да не скъсам полуоска при потегляне. Та за това си обичам аз Мечо най много от всите :)

loshdancho

Скания произвежда и машини за тежки условия, но поради  други причини не се срещат масово. Има и на редуктори,  има и с 4 възглавници на диференциала, и още куп екстри, за тежки условия.
Политиката на фирмата явно е такава строго да разграничава и сегментира производството си.
Искаш магистрален влекач- получаваш ...калдъръм кокона.
Искаш трактор- SCANIA MINING.  И за всяко нещо допълнително си плащаш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Браво Данчо,хареса ми написаното от теб и няма празни приказки а всяка дума е подкрепена с факти примери от работата с определената машина.

Chefo(SCANIA)

+ на Данчо всичко което каза е вярно но както казах един камион трябва и да е комфортен не само здрав  ;D

Chefo(SCANIA)