Hino чудесно баце,че лефнем и аз един плюс,но били ми помогнал да се светна фактора шофер до какви параметри може да дава разлики от друг шофер (без истории от типа един краднал,друг не)
питам ,защото ми е чудно как у едно ТКЗС с 50 -70 дръгела им лепат нещо от сорта на 25/100 +300-500 грама/тон и тамън сите шофери го тамънат ,у поечето случай него натъманяват и се стига до система клъц и най-важното е сите си траят.
Оше бих те помолил да ми разясниш има ли значение товар от 20т(примерно) как е разположен имам впредвид ако тежи на диференциала поечко или пък сме налегнали мостовете на ремаркето повечко.
Говорим за Алпи и Бенелюкси и прочее,но да питам един равен като тепсия път и един равен като тепсия път,но с множество завои еднакъв разход ли дават?
Искам да питам всички колеги,до кога шефа на фирмата ще ви казва колко му гори дръгело бре момци,да не му е спуснал заповед за норма ?
Тъй че и да си шумолим тука за разходи и щуротии е се тая,че си цакате и нема се плашите.
Иначе си прав с това за отчета,много си личи с къв ,,циганин,,си имаш работа.