Разход на гориво
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 12:39:53 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Разход на гориво  (Прочетена 181693 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #225 -: Понеделник, 01 Юли, 2013, 20:13:29 »
ОтговорОтговор

пишете, пишете... аз на админа му бях казвал някой от темите да ги забрани за гугъл бота, ама дано ме е чул. а вие пишете, та като го прочете некое шефче, да му стане арно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #225 -: Понеделник, 01 Юли, 2013, 20:13:29 »

 Активен
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #226 -: Вторник, 02 Юли, 2013, 02:43:23 »
ОтговорОтговор

някои може ли да ми каже колко е разликата при празен и пълен камион на равно при скорост от 80 до 90
Разликата е в номера на обувките на шоферо. Ако е с голем крак и носи калъфи за цигулки наместо обуша, жална му майка на шефо.
Това е майтап.
Бате така зададен въпроса, няма как да се даде точен оговор.
Виж ако зададеш параметри, например: марка камион, година на производство, разтояние, релеф на месноста, сила и посока на вятъра, влажност на въздуха, температура на въздуха, и тнт. То Данчо ше ти отговори с точност до милиграм, даже и схеми и диаграми ще приложи. Само време да имаш да четеш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #226 -: Вторник, 02 Юли, 2013, 02:43:23 »

 Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #227 -: Петък, 05 Юли, 2013, 12:48:05 »
ОтговорОтговор

Разликата е в номера на обувките на шоферо. Ако е с голем крак и носи калъфи за цигулки наместо обуша, жална му майка на шефо.
Това е майтап.
Бате така зададен въпроса, няма как да се даде точен оговор.
Виж ако зададеш параметри, например: марка камион, година на производство, разтояние, релеф на месноста, сила и посока на вятъра, влажност на въздуха, температура на въздуха, и тнт. То Данчо ше ти отговори с точност до милиграм, даже и схеми и диаграми ще приложи. Само време да имаш да четеш.
Не само релефа и ветара,а и също в какво настроение е шофьора и в какъв моментен стрес е Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #228 -: Събота, 06 Юли, 2013, 00:20:17 »
ОтговорОтговор

Ето ме отново  Ухилен
Няколко дни се опитвах да катеря наклони къде 2-3градуса къде почти 18 на и около 1100 оборота и смело мога да заявя че  трябва да си голям оптимист за да караш така.Смело мога да заявя че нормалните обороти спрямо вървеж и разход са около 1300-1600 , вече над 1800 са ненужни и неблагоприятни.При каране на малки и високи обороти забелязах и един друг ефект  , губи се масло малко по бързо от нормалното. Това не класифицира автомобила като лош , всички си имат особености и са уникални по почти всеки един параграф.

ПП.Колега сподели че новия Актрос Е6 му давал 28 с 24тона  , такава даже била нормата и по документи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1859/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #229 -: Събота, 06 Юли, 2013, 20:34:16 »
ОтговорОтговор

При каране на малки и високи обороти забелязах и един друг ефект  , губи се масло малко по бързо от нормалното.


Баце за тези думи,едно половината шофери требва ти цакат некой лев  Намигване

Цитирам болшинството,,Актроса гори масло" да гори,но според зависи как го карате .


Относно оборотите знааш ,специалисти инструктори и конструктори са казали 1100  Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан ,тъй че не се аби ,Лошио дорде не му го н.... нема да го удене.


Евала темичката сте я живнали-бравос

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #230 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 04:19:14 »
ОтговорОтговор

Цитат
ПП.Колега сподели че новия Актрос Е6 му давал 28 с 24тона  , такава даже била нормата и по документи.

Ще ме гръмнеш от смях.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #231 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 10:14:44 »
ОтговорОтговор

Ще ме гръмнеш от смях.

Да бре , няма лъжа няма измама даже и някаква брошурка ми извади да чета ма с немския съм скаран. Мановете евро 6  нормата им е 29  , е че харчат 35+ вече е отделен въпрос Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #232 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 10:35:04 »
ОтговорОтговор

Ман евро 3 идеално равно и  9 тона товар... како се вижда е на пилот в автоматичен режим а долу в ляво под оборотомера се вижда колко е натоврено турбото.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Изображение0302.jpg (264.97 KB, 1600x1200 - видяно 146 пъти.)

* Изображение0300.jpg (278.5 KB, 1600x1200 - видяно 157 пъти.)

* Изображение0299.jpg (241.19 KB, 1600x1200 - видяно 165 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Roshko
Гост
« Отговор #233 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 13:19:59 »
ОтговорОтговор

При каране на малки и високи обороти забелязах и един друг ефект  , губи се масло малко по бързо от нормалното.
Баце за тези думи,едно половината шофери требва ти цакат некой лев  Намигване
Цитирам болшинството,,Актроса гори масло" да гори,но според зависи как го карате.

Само аз ли не разбрах при малки или при високи обороти харчи повече масло или кристалното ми кълбо лагва?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +166/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #234 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 14:14:52 »
ОтговорОтговор

Абе не знам от кой завод са ви дали норма на камион,за сега не съм видял с очите си от завода да дават норма на гориво за някой автомобил.Евентуално се дава информация за среден разход при тестване на даден автомобил.Чувам от доста колеги че от сервиза дали норма примерно 30на 100,но когато не е 30 а 32 се почва ама шофьора не е карал икономично а да си зададем въпроса какво значи да се кара икономично.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #235 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 14:29:00 »
ОтговорОтговор

Абе не знам от кой завод са ви дали норма на камион,за сега не съм видял с очите си от завода да дават норма на гориво за някой автомобил.Евентуално се дава информация за среден разход при тестване на даден автомобил.Чувам от доста колеги че от сервиза дали норма примерно 30на 100,но когато не е 30 а 32 се почва ама шофьора не е карал икономично а да си зададем въпроса какво значи да се кара икономично.

Е точно това съм искал да кажа "информация за средния разход" при товар с 24 тона Моя грешка , от завода не дават норма . Норма ти дава само шефа и тя е според това колко харчи средно автомобила + там някакви милилитри на 100/км за 1 тон. Ся не се правете че не знаете за ко пиша ама айде да поясня.

ПП. Рошко харчи масло повече от нормалното когато се кара в ниски обороти (разбирай прословутите <1100  оборота) или много високи >1700 . Вече  колко е разликата в разхода при ниски и високи обороти(за диапазон виж по горе)  може да питаш  кристалните си кълбета(тва без да се косиш мноого) Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #236 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 14:33:05 »
ОтговорОтговор

Е точно това съм искал да кажа "информация за средния разход" при товар с 24 тона Моя грешка , от завода не дават норма . Норма ти дава само шефа и тя е според това колко харчи средно автомобила + там някакви милилитри на 100/км за 1 тон. Ся не се правете че не знаете за ко пиша ама айде да поясня.

ПП. Рошко харчи масло повече от нормалното когато се кара в ниски обороти (разбирай прословутите <1100  оборота) или много високи >1700 . Вече  колко е разликата в разхода при ниски и високи обороти(за диапазон виж по горе)  може да питаш  кристалните си кълбета(тва без да се косиш мноого) Намигване


Я коментирай снимките....че са много ниски оборотите, дали е голям разхода ? Щото според теб съм някъкъФ оптимист....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #237 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 14:33:26 »
ОтговорОтговор

Ето ме отново  Ухилен
Няколко дни се опитвах да катеря наклони къде 2-3градуса къде почти 18 на и около 1100 оборота и смело мога да заявя че  трябва да си голям оптимист за да караш така.Смело мога да заявя че нормалните обороти спрямо вървеж и разход са около 1300-1600 , вече над 1800 са ненужни и неблагоприятни.При каране на малки и високи обороти забелязах и един друг ефект  , губи се масло малко по бързо от нормалното. Това не класифицира автомобила като лош , всички си имат особености и са уникални по почти всеки един параграф.

ПП.Колега сподели че новия Актрос Е6 му давал 28 с 24тона  , такава даже била нормата и по документи.
Абе не знам от кой завод са ви дали норма на камион,за сега не съм видял с очите си от завода да дават норма на гориво за някой автомобил.Евентуално се дава информация за среден разход при тестване на даден автомобил.Чувам от доста колеги че от сервиза дали норма примерно 30на 100,но когато не е 30 а 32 се почва ама шофьора не е карал икономично а да си зададем въпроса какво значи да се кара икономично.
Така е колега, никой производител не дава официални разходни  норми на товарни автомобили (нормите по каталози не са официален документ) по принц официални разходни норми има само при леките автомобили(включа е и бусове 8+1 все пак по закон са леки автомобили) при получаването на новото возило всеки собственик получава документ с разходните норми от производителя(може и от официалния вносител за страната), а при товарните автомобили разходните норми се удостоверяват от специални лаборатории на (Техно Тест, TUV, DEKRA и т.н) за всяко превозно средство индивидуално и за сметка на клиента, разбира се ако желае такъв документ(за сметка на собственика, а не вносителя и или производителя).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +166/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #238 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 14:59:24 »
ОтговорОтговор

Моите впечатления са че колкото по ниски са оборотите толкова по нисък е разхода,аз карам Ман и поне при Ман е така както е показал Лошия на снимките.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #239 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 15:14:27 »
ОтговорОтговор

Я коментирай снимките....че са много ниски оборотите, дали е голям разхода ? Щото според теб съм някъкъФ оптимист....

Далаверата е да пробваш по-наклон и с 24 тона те тогава да пробваш при тия обороти и сравнявай вече. Може да сравниш разход при различни обороти с различни тегла на различен терен , така сам ще си намериш златната среда където да си караш мана.Аз на база наблюдения върху актрос (при различни условия и режими) заключих че ниските обороти не са приятни (за мен не за ДВГ или кардана Усмивчица ) Не мога да се съглася с никого че разликата в  разхода (1-2литра) оправдава лазенето в байра с 20км/ч , все пак тоя наклон не е 100 км нали. Вече ако на някого му се спори нека си направи труда дето аз си направих да наблюдавам  и записвам разходи/обороти и наклони и тогава можем да сравним данни.Така само сухи  приказки не възприемам като довод за сравнение , евала на тебе данчо че си започнал да правиш  нещо подобно. Сега ти остава само да си запишеш тея данни  и да ги сравняваш.

ПП.На пръв поглед мога да кажа че с по-малко тегло но не на много равен терен (демек има резки качвания и спускания) аз успях да постигна разход около 24,5 (биодизел ) с 4 тона и оборотен диапазон(1300-1500). При около твоите обороти нямам данни но ще пробвам тея дни като случа лек товар.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!