Гондоли и самосвали
Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 04:26:25 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Гондоли и самосвали  (Прочетена 156533 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #45 -: Събота, 07 Април, 2012, 19:11:57 »
ОтговорОтговор

Има ли начин да се разтоварва гондола при малък страничен наклон, без да се обърне? Примерно денивелация от 20-30 см.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #45 -: Събота, 07 Април, 2012, 19:11:57 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #46 -: Събота, 07 Април, 2012, 20:02:44 »
ОтговорОтговор

20-30см въобще не е малък наклон.
Процентното изражение за наклон е 1м. височина наклон на 100 дължина дава 1% наклон.
 В темата има клип за гондола "Тонар" и в характеристиките е описано - не повече от 3% страничен наклон.
Има цяла технология за изпитване на устойчивостта на гондолите  при разтоварване.
Иначе има начин -подлага се матерял от долу по по-ниската част или с други думи ако можеш се качваш  върху купчината на разтоварилият преди теб.
Друг вариант е сам да си подсипеш матерял, като първо повдигнеш  малко (колкото да отвори капака) и после стъпиш върху изпадналият матерял. Иначе на лопата  трупаш купчинка за да нивелираш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Без име.jpg (30.74 KB, 819x460 - видяно 3022 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #46 -: Събота, 07 Април, 2012, 20:02:44 »

 Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #47 -: Понеделник, 09 Април, 2012, 19:54:07 »
ОтговорОтговор

Третия вариант е да си носиш дървени гредички и летвички и да подложиш под гумите от ниската страна.Едно време колегите с гондолите така правеха.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #48 -: Понеделник, 09 Април, 2012, 19:58:09 »
ОтговорОтговор

Да ти кажа опитвал съм и аз варианта с гредичка, но винаги си я затрупвах като разтоварвам...по много товарех.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #49 -: Понеделник, 09 Април, 2012, 20:09:07 »
ОтговорОтговор

Гредичките се връзват със синджир за гондолата и си ги изтегляш с камиона.Но пак понякога някоя дава фира.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
MagnuM
Старши потребител
****

Рейтинг: +70/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 343
Теми: 14



Активност
0%


« Отговор #50 -: Сряда, 11 Април, 2012, 00:36:44 »
ОтговорОтговор

Намигване Намигване Намигване Намигване Намигване Намигване Намигване Намигване Намигване Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Снимка0556.jpg (911.15 KB, 2592x1944 - видяно 2653 пъти.)
Активен

Намигване Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя Намигване
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +543/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 740
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #51 -: Петък, 13 Април, 2012, 14:28:03 »
ОтговорОтговор

Гредичките се връзват със синджир за гондолата и си ги изтегляш с камиона.Но пак понякога някоя дава фира.
Това с връзването е стар номер за потегляне при наклон. Влачиш ги до равното и там си ги прибираш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #52 -: Петък, 13 Април, 2012, 15:21:59 »
ОтговорОтговор

А ако пренасяме пръс през зимата и една част от нея замръзне в най-предната част на гондолата, при разтоварване как може да я свалим ? Същата тази пръс , при малък страничен наклон ще разлюлее ремаркето и може да обърне композацията. Как да се справим в такава ситуация ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

kkkvd
Гост
« Отговор #53 -: Петък, 13 Април, 2012, 15:33:07 »
ОтговорОтговор

На ръка, с лопатата

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #54 -: Петък, 13 Април, 2012, 15:40:02 »
ОтговорОтговор

На ръка, с лопатата
Това добре и така ще го свалим , щом ни се плаща да караме и доставяме, но без да се вдигне коша неможе да знаем дали нещо е замръзнало и ако е само от едната страна и обръщането ни е в кърпа вързано Тъжен  . Има ли начин да се спасим от такова обръщане или как се действа в такава ситуация ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #55 -: Петък, 13 Април, 2012, 23:47:10 »
ОтговорОтговор

Гондола не стоварва в наклон или ако има се изравнява по описаните начини.
Пръст не се кара с гондола , кал глина и такива работи си има самосвали. Легена е по-малък и са по-устойчиви, влизат и излизат от всякъде.
Ако замръзне нещо в легена и е равномерно разпределено няма да те обърне.
Имало е случаи на замръзнал товар в легена и стоварване на лопата.
При мен най-страшното (бе то много е имало) беше когато замръзна  само от едната страна, но дори и тогава си вдигнах легена без проблем. Когато потеглих  за да изпадне всичко  ми се изправи косата видях как едната страна се опитва да се отлепи от земята.Пуснах легена и паркирах в обратен наклон, там вдигнах легена отново да го пече слънцето по обяд.
Това с обръщането не е толкова лесно ако си наблюдаваш легена.
Ако си"специалист" и вдигаш на усет .... Видях в самоков един такъв да обърне Мадарка с баластра и то през лятото.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +543/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 740
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #56 -: Събота, 14 Април, 2012, 08:26:58 »
ОтговорОтговор

Точно за такива случаи Камазите си имат подгряване на легена.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #57 -: Събота, 14 Април, 2012, 09:07:21 »
ОтговорОтговор

Самосвалите са за земя, гондолите за пясък и филц(фракция) никой няма да е очарован зимата да му докараш мокър пясък или замръзнал на буци...   някои фирми даже може да върнат материала обратно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
kobrata-kalugerovo
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #58 -: Събота, 14 Април, 2012, 12:46:12 »
ОтговорОтговор

При мен товарите са основно меден концентрат и пепелина и двата лепят много затова постиляме наилон или оризови люспи и пак гледаме гондолата да е наравно иначе риска от обръщане е голям

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
pumix
Старши потребител
****

Рейтинг: +66/-28
Неактивен Неактивен

Публикации: 360
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #59 -: Неделя, 15 Април, 2012, 00:18:35 »
ОтговорОтговор

Точно за такива случаи Камазите си имат подгряване на легена.
Много са самосвалите,които имат подгряване.Това с изгорелите газове през легена е открито много преди Камаза да се пръкне.Зимата замръзва и залепва всякакъв товар,аз съм копал пясък,фракция,каквото се сетиш.Пръста най-лесно залепва особено ако е мокра.Затова се вдига легена само в равно,защото и в най-малкия наклон остане ли от едната страна товар самосвала се обръща толкова лесно колкото и гондолата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!
Етикети:
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!