Гондоли и самосвали
Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 06:01:04 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Гондоли и самосвали  (Прочетена 156538 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #75 -: Неделя, 15 Април, 2012, 21:39:41 »
ОтговорОтговор

Гледа се  първият път после си знаеш стоката(фадомиста), а за прехвърляне и дума не може да става. Не съм прехвърлял  товар никога заради опасност от обръщане.
Когато сложиш брезента си виждаш как си натоварен, после си паркираш със задната гума на по високо от едната страна  и стоварваш. Въпроса е да си следиш легена. Ако се измести или изкриви -пускаш паркираш пак  и тогава пак гледаш. така до като опознаеш  наклоните на мястото, на което разтоварваш.
  С времето  само като погледнеш мястото вече знаеш как да паркираш и  от къде  да повдигнеш  ремаркето за да  върви  право легена.
Разтоварвал съм в наклони , скършен на 90градуса (тръгва на скорост със спирачка да влачи ремаркето) дори на три гуми съм разтоварвал.
Идеята е да си гледаш легена -той показва дали ще стовариш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #75 -: Неделя, 15 Април, 2012, 21:39:41 »

 Активен
kkkvd
Гост
« Отговор #76 -: Неделя, 15 Април, 2012, 21:41:11 »
ОтговорОтговор

Колега такиви дето се правят на отворени при нази неварвят  но това е друга тема

Преди малко беше писал "Колега много си прав" сега пък друго
Последно прав ли съм или отворен    Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #76 -: Неделя, 15 Април, 2012, 21:41:11 »

 Активен
pumix
Старши потребител
****

Рейтинг: +66/-28
Неактивен Неактивен

Публикации: 360
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #77 -: Понеделник, 16 Април, 2012, 00:38:20 »
ОтговорОтговор

По принцип за товаренето,фадромиста гребе една кофа,вдига я и ти трябва да се мушнеш под нея.Демек,където му е удобно на него да те товари,а не аз нема да идем там,защото така ми е кеф.За мината Бела Вода ли говориш в Перник,аз там съм джиткал 3 месеца самосвал.Фадромистите са печени там един до кантара се разкарва с половин кофа да ме дотовари.Какво си го направиш,такова ще си го сърбаш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #78 -: Понеделник, 16 Април, 2012, 01:20:58 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=7Ysh7Nwa-Fg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=7Ysh7Nwa-Fg</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=XJ9T1bJPTE4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=XJ9T1bJPTE4</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=6XukP0ZelCE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=6XukP0ZelCE</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3MWyXiGe2SA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=3MWyXiGe2SA</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=sy1k_BN7XZM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=sy1k_BN7XZM</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 16 Април, 2012, 01:44:59 от dino412 » Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #79 -: Понеделник, 16 Април, 2012, 02:05:55 »
ОтговорОтговор

По принцип за товаренето,фадромиста гребе една кофа,вдига я и ти трябва да се мушнеш под нея.Демек,където му е удобно на него да те товари,а не аз нема да идем там,защото така ми е кеф.За мината Бела Вода ли говориш в Перник,аз там съм джиткал 3 месеца самосвал.Фадромистите са печени там един до кантара се разкарва с половин кофа да ме дотовари.Какво си го направиш,такова ще си го сърбаш.
Обяснено му беше ,но всеки сам си решава.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #80 -: Вторник, 24 Април, 2012, 23:01:19 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=FIFPtTrfNzQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=FIFPtTrfNzQ</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1862/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #81 -: Вторник, 24 Април, 2012, 23:17:25 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=FIFPtTrfNzQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=FIFPtTrfNzQ</a>
Баце интересен метод ,ма аз ша питам.
Та въпроса ми е ,дали ги връзват дараците,че на ръчна ако е кат мойта никъв шанс при такъв наклон дарако си седи мирен ,разтоварил се е и той у бункеро барабар с товара.
 Ъ? Ъ? Ъ? Ъ? Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #82 -: Сряда, 25 Април, 2012, 00:27:58 »
ОтговорОтговор

Връзват ги.
От ръчната се изисква да задържа до 16% наклон ....Това колко е според теб?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1862/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #83 -: Сряда, 25 Април, 2012, 06:36:15 »
ОтговорОтговор

Връзват ги.
От ръчната се изисква да задържа до 16% наклон ....Това колко е според теб?
Па знам ли бая байр ми иде къде финало,аз с тез проценти у наклоните съм скаран ,а и пак ша питам до кви проценти наклон дарако мое да бръмчи по байро ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #84 -: Сряда, 25 Април, 2012, 11:04:57 »
ОтговорОтговор

Връзват ги.
От ръчната се изисква да задържа до 16% наклон ....Това колко е според теб?
Баце интересен метод ,ма аз ша питам.
Та въпроса ми е ,дали ги връзват дараците,че на ръчна ако е кат мойта никъв шанс при такъв наклон дарако си седи мирен ,разтоварил се е и той у бункеро барабар с товара.
 Ъ? Ъ? Ъ? Ъ? Ъ?
За връзване незнам.Но отзад зад ремаркето доколкото Ми е известно има като спънка да ни се връща назад.Иначе мойто камион с ръчна спирачка отдавна е скаран.
Па знам ли бая байр ми иде къде финало,аз с тез проценти у наклоните съм скаран ,а и пак ша питам до кви проценти наклон дарако мое да бръмчи по байро ?
За всеки дарак са различни проценти.Зависи от магаретата у моторо предавки у скоростна кутия и дифа.Тия де много бягат не мое да се катерат.Говорим при еднакви броеве магарета.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
popov74
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 27
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #85 -: Сряда, 25 Април, 2012, 11:28:28 »
ОтговорОтговор


Здравейте колеги,
интересна тема сте подхванали. Та за изсипването на 90гр. според мен всичко зависи от гондолата със Зорзи 28куб никви ядове, но със Стас 55куб големи Ухилен така мисля аз от опит. Друг фактор е и мястото за изсипване какво позволява. Примерно на възела на Хидрото но гара Искър да разтовариш в клетката редовно на 90гр без пуснати възглавници красота, диференциала на метър от земята кабината на 50см от гондолата и те така на кой колкото му стиска Шокиран
п.п. До колегата Лошданчо много здраве на Асен, разбрах че се познавате от друг пост в сайта.
Успех, здраве и лек път Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #86 -: Сряда, 25 Април, 2012, 16:12:33 »
ОтговорОтговор

Мерси, мерси...!
Там на Хидробетон имам 3год с гондола...
 Изсипвал съм на 3-колела във въздуха, страхотия не е за приказване.
Но за мен най-лесната  и хубава работа си остава гондолата(стига да ти плащат добре).
Локален превоз, обедна почивка, работа от 8-до5 часа, сандък нямаш , не спиш в камиона, не търсиш адреси, и т.н.
Но всяко едно хубаво нещо все някога....свърша.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
popov74
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 27
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #87 -: Сряда, 25 Април, 2012, 16:30:58 »
ОтговорОтговор

С носталгия гледам назад :'( Студена, Стефаново и т.н. Добре платена мисля вече не е, а дали имат работа с тази криза в строителството???

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #88 -: Сряда, 25 Април, 2012, 17:22:15 »
ОтговорОтговор

Няма работа а заплащането е на 50% от това което беше.. За какво да стоиш без пари.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #89 -: Неделя, 13 Май, 2012, 19:50:39 »
ОтговорОтговор

Превоз на памук.
Точно на такова разтоварване бях свидетел в Солун. Продължи към 10-15 мин.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=G5BR2jOXR-I" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=G5BR2jOXR-I</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!