Първо да Благодаря за приема.Колеги.получих имел от фр.фирма,в които ме уведомяват,че вчера 10.07.14 са приети нови правила относно 45ч.паузи във Франция.LOI N-2014-790 du 10 Julliet 2014.Споменава се за глоби от 2000е.до 10 000е.Някои запознат ли е?
Бившия ми шеф ми звъня да ме пита дали в Англия е така, щото и той го чел. Тук 45 часа не се правят в кабината. Дори и 24. Само дневни паузи и това се заплаща
Нормално е и франсетата да се сетят, а дано скоро и по другите държави. А не да ми мрънка шефа да съм правел 45 в Букурещ, що там ми било се паднало. 45 ли, айде шефче на хотелче. Ама да кажат и колко звезди да е, барем 2 нека да е
;D
Това за всички ли камиони важи или само за тия с френска регистрация.
Цитат на: Boroman21 - Събота, 12 Юли, 2014, 01:02:04
Това за всички ли камиони важи или само за тия с френска регистрация.
Е,дори и не ми мина през ума,че ще бъде зададен такъв въпрос.Не колега,важи за всички товарни автомобили.И не е само Франция,първи бяха Белгия, и вече всички.Само дето в другите държави освен, Франция,Белгия и Австрия,има все още гратисен период,който обаче не гарантира,че няма да бъдеш санкциониран.Като за Австрия ще отворя скоба,там не признават 24ч.пауза,това можеш лично да го провериш,а в Белгия и Франция,е за пауза в кабината.Регламент 561.тепърва ще търпи промени,за които вече плащаме.А колко хубаво би било това да беше ЕШК,но не би.
Това как ще стане идея си нямам. Един бърз чек на гуугъл излиза че най-близкия ми хотел е на 47километра е аджеба как да вляза у Вилаш с дръ.гела
Трябва да има някакъв гратисен период - следобед ще почета и ще го намеря. Това да не е разписание на влак.
LOI n° 2014-790 du 10 juillet 2014-Aucun document ne correspond à votre demande.
http://www.legifrance.gouv.fr/affichTexte.do?cidTexte=JORFTEXT000029217904 (http://www.legifrance.gouv.fr/affichTexte.do?cidTexte=JORFTEXT000029217904)
Вчера го имаше, днес вече не.
Има Два варианта:
-Да е партенка
-Да е премахнат- тъй като противоречи на Регламент ЕО 561/2006
Не вярвам да бъде премахнато,но вярвам че щом една държава го е въвела ще го приемат всичките държави в Европейския съюз което не е чак толкова добре за бранша.Моето мнение е че от една страна по добре за шофьора че ще има малко по човешки условия или повече прибиране в къщи,но от друга старана ще се намали заработката за месец работа.Всяка фирма ще прибира камионите по базите си и ако може да тръгнеш в четвъртък ще тръгваш в неделя което на доста колеги няма да им хареса ама такъв е живота.А относно новите правила в Белгия вече има глобени 1800евро.
Промените по регламента не стават така лесно, после трябва да се ратифицират от всяка страна членка.
От друга страна, според самия регламент във вида който го знам сега, дневни и седмични паузи се правят в камиона ако има легло и само ако шофьора желае. Тоест не противоречи съвсем на регламента. Шофьорите искат или не си спят в кабините, а според регламента има опция да не искат.
От друга страна е работа на спедициите да преценят докъде може да кара шофьора и да му организират почивка в хотел или квартира. Вече има доста фирми, които работят на тоя принцип, прочутата Ким Йохансен отдавна имат подобна практика, дори и една видинска фирма за вътрешно ЕС вече е с доста квартири в ЕС и карането ти е съобразено с местоположението на квартирите.
Има начини да се организира това.
Ами тогава намерете го пустият закон!!!
Ето ви линк на френският Държавен всетник: http://www.legifrance.gouv.fr/ (http://www.legifrance.gouv.fr/)
Казвам ви вчера го имаше днес не! Ако може някой да го намери в Сайта на вестника ЕВАЛа от мен, ...аз не мога.
Има Европейски регламент, и върховенството е негово.
Цитат на: loshdancho - Събота, 12 Юли, 2014, 15:46:27
Има Европейски регламент, и върховенството е негово.
По тежест са: Конституция, Закон, Регламент, Наредба. По-низшите не могат да противоречат с текстотете си на по-висшите
Цитат на: Красимир Тодоров - Събота, 12 Юли, 2014, 15:56:18По тежест са: Конституция, Закон, Регламент, Наредба. По-низшите не могат да противоречат с текстотете си на по-висшите
Ти щом караш по Конституция няма да имаш проблем.
Но регламента е с ранг на европейска конвенция, всички страни са длъжни да приведат законодателството си в синхрон с европейските директиви. Ако има разминаване се прилага европейската практика. Как така една страна ще променя едностранно текстове от закон, който касае и е подписан от всички членки на ЕС? Какви ли глоби ги очакват франсетата в този случай? Освен това трябва да се обнародва, трябва да се доведе до знанието на всички транспортни асоциации на страните членки.... А какво казва АЕБТРИ??? някой въобще поинтересува ли се или всичко стана ЕШК.
Повтарям за Трети път!!!
Промяната беше на сайта на френският държавен вестник на 11.07 но сега я няма. Всички други публикации в нета са на база коментари и копи-пейст от френският Държавен вестник. Но сега там няма такъв документ!
А при търсенето на документа и четенето му през Гугъл, разбрах, че се забранява заплащането на км, тон и курс и т.н с оглед на безопасността. Тъй като това заплащане водело до опасност за участниците в движението.
Ето ви малко АЕБТРИhttp://www.aebtri.com/ (http://www.aebtri.com/)
ЦитатМерки срещу ползването на нормалната седмична почивка
в превозното средство
Както вече съобщихме, с Кралски указ от 19 юни 2014 г. Белгия въведе глоба от 1800 евро, ако водач ползва нормалната си седмична почивка в автомобила. На 6 май 2014 г. френският сенат одобри законопроект № 397 от 2013 г., в който се предвижда въвеждането на такава забрана и във Франция със заложена глоба при нарушение до 30 000 евро и 1 година лишаване от свобода.
АЕБТРИ полага усилия както да следи развитието на случая, така и да защити интересите на българските международни превозвачи. На 02.06.2014 г. асоциацията изпрати писмо до ИА "Автомобилна администрация", с което обърна внимание на българските компетентни органи към проблема, който засяга всички български транспортни фирми, извършващи международни превози на територията на ЕС, и помоли за тяхната намеса за защита на интересите на превозвачите. АЕБТРИ представи становището си срещу тези мерки и негативните последици от тях за сектора в рамките на Конференцията на Euro Contrôle Route (ECR), проведена в София на 18 юни 2014 г. Представител на АЕБТРИ постави въпроса и на заседанието на Комитета за социален диалог в сектор автомобилен транспорт на ЕС, състояло се в Брюксел на на 4 юли 2014 г. с искане за получаване на конкретна информация за извършването на контрола на забраната, която вече е в сила в Белгия - дали се контролира само в момента на проверката или за предходните 28 дни, какво доказателство трябва да се представя, има ли достатъчно и кои са подходящите паркинги в засегнатите страни и т.н. На 7 юли АЕБТРИ изпрати официално писмо до Сим Калас, зам.-председател и комисар по транспорта на ЕС, изразявайки аргументирано категорично несъгласие с подобно тълкуване и прилагане на регламента и настоявайки за спешни мерки за спиране на опитите за разширяване на обхвата на регламента на национално ниво и въвеждане на правила и санкции с пагубни последици за автомобилния транспорт.
По последни данни френският законопроект, въвеждащ забрана за ползването на нормалната почивка на водачите в автомобилите, още не е приет. След приемането му има голяма вероятност законът да бъде предаден на Конституционния съд, което би могло да забави влизането му в сила. Френските контролни органи в автомобилния транспорт не разполагат или разполагат с много ограничена информация относно тази инициатива. Като цяло те възнамеряват да насочат проверките към автотранспортни предприятия, които планират превозите си по начин, при който прекарването на нормалните седмични в кабината на автомобила е неизбежно за водача му. Към този момент е неясно как това би се прилагало на практика към чуждестранните превозни средства, извършващи превози на френска територия. Европейската комисия (ЕК) е инициирала процедура срещу Франция по проекта EU Pilot (изискване за предоставяне в съкратени срокове на предварителна информация преди да започне процедура за нарушение съгласно чл. 258 от ДФЕС) във връзка с пропорционалността на предвижданите санкции, като е изискала от френските компетентни органи да представят информация за подготвяните мерки и обосновка на предложените тежки санкции.
Секретариатът на ИРУ е влязъл във връзка с белгийското министерство на транспорта, откъдето са дали указание по отношение на процедурата по санкциониране на нарушителите. Потвърдено е, че глобата на мястото на откриване на нарушението е 1800 евро. В случай че тя не се заплати незабавно, контролните органи могат да блокират превозното средство, да изискат подлежащ на възстановяване депозит или, ако глобата не бъде заплатена в срок от 96 часа, да конфискуват превозното средство. При това положение може да се заведе съдебно дело, като при решение за виновност глобата може да достигне 60 000 евро. Освен това на 12 юни 2014 г. Сeкретариатът на ИРУ е изпратил официално искане до Генерална дирекция "Мобилност и транспорт" на ЕК за правно становище по прилагането на чл. 8, т. 8 от Регламент 561/2014 г.: "По желание на водача дневните почивки и намалените седмични почивки извън базата могат да бъдат ползвани в превозното средство, доколкото то разполага с подходящи условия за спане за всеки водач и превозното средство е неподвижно.", което досега не е получено.
ИА "Автомобилна администрация" е протестирала срещу мерките за забрана за ползване на нормалната седмична почивка на борда на автомобила и е поискала конкретна информация за извършването на контрола в Белгия на заседанието на Комитета по автомобилен транспорт към ЕК, състояло се на 30.06.2014 г. в Брюксел. Представителят на белгийските компетентни органи е обяснил, че проверки се извършват само на място в автомобилите по време на ползването на почивките на водачите, а допълнителни документи не се изискват. В последствие тази информация е потвърдена и по имейл. Протоколът от заседанието още не публикуван.
АЕБТРИ ще продължава да следи развитието на събитията и своевременно ще уведомява превозвачите за настъпили изменения.
И как ще разберат къде съм прекарал почивката ?
Ще се ходи по паркингите и ще се проверява. Важно уточнение е че глобата е за фирмата, а не за шофьора.
Цитат на: godji - Неделя, 13 Юли, 2014, 12:31:21
И как ще разберат къде съм прекарал почивката ?
Ще искат квитанция или фактура от хотел. Но лобито на превозвачите е твърде обвързано с властите и законодателните органи, така че много трудно ще го прекарат.
Става въпрос само за някои държави. Ако не се налага правене на 45 часа в тези държави няма проблеми. До колкото разбрах от шофьорите във фирмата, ще се гледа да не се прави седмична почивка в тези държави за момента, макар че и на тях им харесва идеята.
Цитат на: gadinka - Неделя, 13 Юли, 2014, 14:09:06
Ще искат квитанция или фактура от хотел. Но лобито на превозвачите е твърде обвързано с властите и законодателните органи, така че много трудно ще го прекарат.
A събота и неделя като съм си вкъщи , служебна бележка от жената ли ще искат :)
Колега добре си я постнал информацията от Аебтри, но на началната страница раница на сайта им пише, че закона е обнародван и приет на 12.97.14, но засега няма информация как ще се извършват проверките.
Изчаках достатъчно да видя дали някой е прочел и асимилирал регламента ...
Защото въз основа на този член 8 могат да те глобят и в България. Никъде в него не се споменава нормална седмична почивка, а само дневна почивка и намалена седмична почивка. Тоест за 45часа пауза в камиона може да бъдеш глобен навсякъде.
Цитат8. По желание на водача дневните почивки и намалените седмични почивки извън
базата могат да бъдат ползвани в превозното средство, доколкото то разполага с
подходящи условия за спане за всеки водач и превозното средство е неподвижно.
Данчо, аз съм го прочел и винаги досега съм твърдял, че тези мерки не са нещо ново - те си съществуваха в Регламента и досега, но не се съблюдаваха. Нещо повече - в Регламент 561 ясно е написано, че не по-късно от третата седмица часовете оставащи за почивка от намалената седмична почивка следва да се компенсират, т.е. да се добавят към почивката от третата седмица. Това никъде не се практикува, но ще му дойде реда. Тук, в Испания дори бяха разпространили една брошура, която беше разбираема дори за тези, които не знаят езика. На нея с рисунки бяха стилизирани почивките и работните цикли. Четиридесет и пет часовата почивка беше изобразена като камионче, което похърква пред къщичка. Отделно - беше обяснено и с думи. Какво по-ясно от това?
Скоро, скоро. Доколкото чувам Германия и Гърция също се очаква да почнат да глобяват но не се знае кога. И щом чичо Ханс почне.... унгареца вяма да пропусне.
Абе този уикенд бях под Колмар и в Неделя обикаляха ченгета и нещо гледаха номерата на камионите,,, в Понеделник си мислех, че ще дойдат сутринта ама не дойдоха,,,,,,,,,,,,,,,,,
Не е лошо на хотел , изобщо друга бира си е :)
Ако паузата е под нормалната 45ч. няма проблем да я направиш в кабината но трябва да я компенсираш до края на третата седмица след като си съкратил.
Това е проверено, въпреки че имах бележка от хотел нарочно не я вадих до последно при все 43 часа пауза и нямаше проблеми.
Коя е тази Видинска фирма,която също като Датската транспортна фирма разполага със квартири?
Нямам представа, Видонскоте фирми не ги знам вече.
Според мен има решение. Особено за частниците с по един камион. За адрес/офис на фирмата си , пишат примеро - Рено Магнум, еди какъв си.... регистрационен номер..... и готово - спят си вкъщи. ;D ;D ;D
Шегувам се естествено :D
А как стои въпроса с охраната на камионите докато ние блажено похъркваме по хотелите? До сега изискваха от нас безплатна охрана на камиона и стоката и ни държаха персонално отговорни. Въпреки всичко има посегателства върху нафтата и стоката, а сега?
В страницата на асоциацията на българските превозвачи има конкретни въпроси и отговори (http://www.aebtri.com/Default.aspx), относно определени казуси.
Цитат на: gocakizilcik - Петък, 29 Август, 2014, 05:37:22
Коя е тази Видинска фирма,която също като Датската транспортна фирма разполага със квартири?
Mg transportes
Точно ти Иво можеш да дадеш по точна информация,ама не я даваш във форума,засегнал си се,но ти сам си караш камиона.Сподели как ти се отразяват френските решения за почивки,малко ще спамнем темата.
Говорих с френски полицаи таман 3 пъти и всички казаха едно и също нещо,,,,,, можеш да си правиш каквито искаш паузи във Франция,,,,,,
Цитат на: rider777 - Неделя, 09 Ноември, 2014, 14:54:13
Говорих с френски полицаи таман 3 пъти и всички казаха едно и също нещо,,,,,, можеш да си правиш каквито искаш паузи във Франция,,,,,,
Rider-cinema, таман пет пъти препрочетох следния официален текст и нек'си не моа го вържа с това дек са ти рекли френските полицаи:
Франция санкционира ползването на нормалните седмични почивки на борда на ПС
На 11 юли 2014 г. във Франция е обнародван закон, съгласно който превозвач, който не създаде условия шофьорите му да ползват нормалните седмични почивки извън кабината на автомобила, се санкционира с една година затвор и глоба в размер на 30 000 евро. Законът е влязъл в сила на 12 юли 2014 г. До момента няма допълнителна информация как ще се извършва контролът и как ще се прилагат санкциите.
ВАЖНО!
Мерки срещу ползването на нормалната седмична почивка
в превозното средство
Както вече съобщихме, с Кралски указ от 19 юни 2014 г. Белгия въведе глоба от 1800 евро, ако водач ползва нормалната си седмична почивка в автомобила. На 6 май 2014 г. френският сенат одобри законопроект № 397 от 2013 г., в който се предвижда въвеждането на такава забрана и във Франция със заложена глоба при нарушение до 30 000 евро и 1 година лишаване от свобода.
АЕБТРИ полага усилия както да следи развитието на случая, така и да защити интересите на българските международни превозвачи. На 02.06.2014 г. асоциацията изпрати писмо до ИА "Автомобилна администрация", с което обърна внимание на българските компетентни органи към проблема, който засяга всички български транспортни фирми, извършващи международни превози на територията на ЕС, и помоли за тяхната намеса за защита на интересите на превозвачите. АЕБТРИ представи становището си срещу тези мерки и негативните последици от тях за сектора в рамките на Конференцията на Euro Contrôle Route (ECR), проведена в София на 18 юни 2014 г. Представител на АЕБТРИ постави въпроса и на заседанието на Комитета за социален диалог в сектор автомобилен транспорт на ЕС, състояло се в Брюксел на на 4 юли 2014 г. с искане за получаване на конкретна информация за извършването на контрола на забраната, която вече е в сила в Белгия - дали се контролира само в момента на проверката или за предходните 28 дни, какво доказателство трябва да се представя, има ли достатъчно и кои са подходящите паркинги в засегнатите страни и т.н. На 7 юли АЕБТРИ изпрати официално писмо до Сим Калас, зам.-председател и комисар по транспорта на ЕС, изразявайки аргументирано категорично несъгласие с подобно тълкуване и прилагане на регламента и настоявайки за спешни мерки за спиране на опитите за разширяване на обхвата на регламента на национално ниво и въвеждане на правила и санкции с пагубни последици за автомобилния транспорт.
По последни данни френският законопроект, въвеждащ забрана за ползването на нормалната почивка на водачите в автомобилите, още не е приет. След приемането му има голяма вероятност законът да бъде предаден на Конституционния съд, което би могло да забави влизането му в сила. Френските контролни органи в автомобилния транспорт не разполагат или разполагат с много ограничена информация относно тази инициатива. Като цяло те възнамеряват да насочат проверките към автотранспортни предприятия, които планират превозите си по начин, при който прекарването на нормалните седмични в кабината на автомобила е неизбежно за водача му. Към този момент е неясно как това би се прилагало на практика към чуждестранните превозни средства, извършващи превози на френска територия. Европейската комисия (ЕК) е инициирала процедура срещу Франция по проекта EU Pilot (изискване за предоставяне в съкратени срокове на предварителна информация преди да започне процедура за нарушение съгласно чл. 258 от ДФЕС) във връзка с пропорционалността на предвижданите санкции, като е изискала от френските компетентни органи да представят информация за подготвяните мерки и обосновка на предложените тежки санкции.
Секретариатът на ИРУ е влязъл във връзка с белгийското министерство на транспорта, откъдето са дали указание по отношение на процедурата по санкциониране на нарушителите. Потвърдено е, че глобата на мястото на откриване на нарушението е 1800 евро. В случай че тя не се заплати незабавно, контролните органи могат да блокират превозното средство, да изискат подлежащ на възстановяване депозит или, ако глобата не бъде заплатена в срок от 96 часа, да конфискуват превозното средство. При това положение може да се заведе съдебно дело, като при решение за виновност глобата може да достигне 60 000 евро. Освен това на 12 юни 2014 г. Сeкретариатът на ИРУ е изпратил официално искане до Генерална дирекция "Мобилност и транспорт" на ЕК за правно становище по прилагането на чл. 8, т. 8 от Регламент 561/2014 г.: "По желание на водача дневните почивки и намалените седмични почивки извън базата могат да бъдат ползвани в превозното средство, доколкото то разполага с подходящи условия за спане за всеки водач и превозното средство е неподвижно.", което досега не е получено.
ИА "Автомобилна администрация" е протестирала срещу мерките за забрана за ползване на нормалната седмична почивка на борда на автомобила и е поискала конкретна информация за извършването на контрола в Белгия на заседанието на Комитета по автомобилен транспорт към ЕК, състояло се на 30.06.2014 г. в Брюксел. Представителят на белгийските компетентни органи е обяснил, че проверки се извършват само на място в автомобилите по време на ползването на почивките на водачите, а допълнителни документи не се изискват. В последствие тази информация е потвърдена и по имейл. Протоколът от заседанието още не публикуван.
АЕБТРИ ще продължава да следи развитието на събитията и своевременно ще уведомява превозвачите за настъпили изменения.
Казах Франция,,,, не Белгия. На белгийците преди 2-3 седмици им разрешиха вече със закон кръвосмешателството ,,,, те от стотици години си се женят братя със сестри,,, бащи с дъщери,,, майки със синове,,,,,, абе дебилна нация та с тех не може да се разправя човек ,,,,
Цитат на: rider777 - Неделя, 09 Ноември, 2014, 15:13:25
Казах Франция,,,, не Белгия.
Казах да прочетеш документа, а не първите пет реда.
С уточнението, че дори и тази информация вече е остаряла. Продължавам да търся, но още не съм успял да открия отговора на френските власти относно протеста и запитването на АЕБТРИ, за тълкуването и прилагането на новите положения в закона. ФРЕНСКИЯ! Тълкувана е всяка една точка по отделно - със изисквания, санкции, мотиви и препоръките които са дадени на ФРЕНСКИТЕ контролни органи за прилагането на контрола.
Това съм го прочел в официален документ, а не казано от плямпало като теб. Бях си го копирал някъде и щом го открия, ще го сложа тук. Аз чета документи, а не вярвам на казано и речено.
Прочети първото изречение от това което съм копирал тук от твоят пост !!!!!
По последни данни френският законопроект, въвеждащ забрана за ползването на нормалната почивка на водачите в автомобилите, още не е приет. След приемането му има голяма вероятност законът да бъде предаден на Конституционния съд, което би могло да забави влизането му в сила. Френските контролни органи в автомобилния транспорт не разполагат или разполагат с много ограничена информация относно тази инициатива. Като цяло те възнамеряват да насочат проверките към автотранспортни предприятия, които планират превозите си по начин, при който прекарването на нормалните седмични в кабината на автомобила е неизбежно за водача му. Към този момент е неясно как това би се прилагало на практика към чуждестранните превозни средства, извършващи превози на френска територия. Европейската комисия (ЕК) е инициирала процедура срещу Франция по проекта EU Pilot (изискване за предоставяне в съкратени срокове на предварителна информация преди да започне процедура за нарушение съгласно чл. 258 от ДФЕС) във връзка с пропорционалността на предвижданите санкции, като е изискала от френските компетентни органи да представят информация за подготвяните мерки и обосновка на предложените тежки санкции.
Цитат на: rider777 - Неделя, 09 Ноември, 2014, 15:19:27
Прочети първото изречение от това което съм копирал тук от твоят пост !!!!!
По последни данни френският законопроект, въвеждащ забрана за ползването на нормалната почивка на водачите в автомобилите, още не е приет. След приемането му има голяма вероятност законът да бъде предаден на Конституционния съд, което би могло да забави влизането му в сила. Френските контролни органи в автомобилния транспорт не разполагат или разполагат с много ограничена информация относно тази инициатива. Като цяло те възнамеряват да насочат проверките към автотранспортни предприятия, които планират превозите си по начин, при който прекарването на нормалните седмични в кабината на автомобила е неизбежно за водача му. Към този момент е неясно как това би се прилагало на практика към чуждестранните превозни средства, извършващи превози на френска територия. Европейската комисия (ЕК) е инициирала процедура срещу Франция по проекта EU Pilot (изискване за предоставяне в съкратени срокове на предварителна информация преди да започне процедура за нарушение съгласно чл. 258 от ДФЕС) във връзка с пропорционалността на предвижданите санкции, като е изискала от френските компетентни органи да представят информация за подготвяните мерки и обосновка на предложените тежки санкции.
А сега ти прочети горния ми пост и стига си дрънкал глупости и си заблуждавал колегите, че да изгори някой.
Факт е, че поне аз не съм чул някой да е глобен във Франция (в Белгия има глобени), но е факт и, че в последната испанска фирма в която работех, коренно са променили системата за почивки и не се допускат вече такива от 45 часа във Франция.
А ти продължавай да си дрънкаш кво си чул по паркингите...
Абе никой не те кара да спиш в камиона ,,, спираш пред Хилтън или Шератон и си взимаш стая щом искаш,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Съжалявам само, че ме подведе да водя този спор с теб и оспамихме темата на колегата. Но всеки контакт с теб води до това - спам и глупави спорове, които провокираш и на които опонираш инфантилно и без аргументи.
Извинявам се на колегата, че допуснах това.
Никога не съм подхващал спорове ,,,,,,
Предаторс ,,, имаш ми скайпа ако искаш полезно инфо.
MG-Transportes разполага с квартири в Европа.
Преди две седмици получавам СМС (по наши си дела)от колега, който е във Франция и седи на един паркинг 45 ч. почивка. Пиша му ама във Франция нали трябва да си на хотел? Да не спиш в кабината. Има закон!
Отговора му беше:
-За сега още не се прилага.
Колеги, как седи въпроса с тази прословута забрана в Франция ! Може или не може да се спи в кабината 45 часа?!??
Задължително на хотел !!!!!!!!!!!!!
Иво , кажи честно !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Можеш да си правиш каквото искаш ,,,,, това е Франция, запомнете го,, не е Германия или друга полицейска държава.
Не им се връзвай много на старите кучета, те имат хиляди пинизи как да излязат от ситуация. Изумяват ме понякога!
Официално 45 пауза в камиона е забранена във Франция и Белгия, а в Люксембург милицията гони камионите в петък. Глобите са сериозни.
Стой си в IT/ES/GB да ти е мирна главата.
Ама чета тука едни документи , никъде не пише, че е приета забраната за Франция!
http://www.fta.co.uk/export/sites/fta/_galleries/downloads/european_driving_restrictions/france.pdf
Sent from my iPhone using Tapatalk
Приятелю, порови малко в нета. Ако мислиш, че греша, действай по свое усмотрение. Транспортните ни фирми НЕ правят 45 в тези държави.
Оттук тръгна всичко: Държавен вестник на Република Франция, брой от 11.07. 2014г, Закон № 2014-790 от 10.07.2014 г.
Колеги, някой има ли актуална информация за Франция? До сега нямаше проблеми за 45, но се чува за вече глобени....
https://www.legifrance.gouv.fr/affichTexte.do?cidTexte=JORFTEXT000029223420&dateTexte=20160314
Не намирам актуално инфо на български или английски
Аз нямам инфо за Франция ,но в Германия лятото говорих по радиото за тези забрани в Франция и Белгия и забраната да спиш в камиона.
Здравейте! Някой може ли да даде актуална информация за седмичната почивка по Европа.Глобяват ли и къде? Ако глобяват някъде - как се процедира - ходи ли се на хотел и кой плаща за него? Има доста изписано ,но все стара информация и често се цитира че закона не е влязъл в сила. Ако може някой да сподели , мисля че би било полезно за доста бъдещи колеги. Благодаря!
Забрана има в Германия , Франция , Белгия , Швейцария ,Холандия и Австрия(само ТИРОЛ)
Трябва нормалната седмична почивка да се прави в подходящо за това място (хотел , мотел или кибуц стига да дават документ)
Плаща се всичко от шефа ти , организацията също е от него.
Законите са влезли в сила и се проверява , това че не са ви проверили не означава че закона не е влязъл в сила. Има и късметлий и каръци.
Ако паузата е по-малка от 45часа няма проблем да я правите и в някоя гора.