Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 18:46:15
Е те май са близко с ПИМК. Поне адресите им като гледам. Питам, защото ме поканиха на интервю, въпреки че в СиВи-то си написах, че съм без опит.
Близко са , ако са в Ню Йорк. Петко е на южното околовръстно, ПИМК са в североизточната част на Пловдив. Има няма едни 12 км.
Цитат на: Rammbon - Вторник, 12 Април, 2016, 18:50:08
Близко са , ако са в Ню Йорк. Петко е на южното околовръстно, ПИМК са в североизточната част на Пловдив. Има няма едни 12 км.
Имах предвид Алпетранс и ПИМК. Като написах "Рогошко шосе" на Гугъл мапс и ми показа и ПИМК там
Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 18:46:15
Е те май са близко с ПИМК. Поне адресите им като гледам. Питам, защото ме поканиха на интервю, въпреки че в СиВи-то си написах, че съм без опит.
Учудвате защо са те поканили на интервю?Защото им трябват хора за линии те.Фирми като Пимк , П.Ангелов , НиН , АИТ , Дискордия , Транспрес , Виа (матраци тед), Ташев , и др такива фирми работят или на линни или на постоянни адреси , от рампа на рампа , някой товарят от БГ други от Гърция и Турция за З.Европа и обратно.Като , четеш Турция не се стряскай (товари се и се разтоварва на едни и същи места).Парите около 1500-макс2000лева.Взимат се не веднага след прибиране то ти от курса (може след 5 може след10 дена).Но за теб остава това , че работиш за голяма компания(на лизинг) с нови композиции.
Цитат на: LKW - Вторник, 12 Април, 2016, 20:38:04Но за теб остава това , че работиш за голяма компания(на лизинг) с нови композиции.
...И трупам опит, защото без опит, никоя сериозна фирма няма да ме вземе...
Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 21:03:54
...И трупам опит, защото без опит, никоя сериозна фирма няма да ме вземе...
Какво разбирах под сериозна фирма?Колкото е по малка и стара една фирма толкова е по хубава.От както работя никога не съм работи за фирма с повече от 10 камиона.В момента работя (от 4 години) във фирма с 7 камиона.
Цитат на: LKW - Вторник, 12 Април, 2016, 21:34:45
Какво разбирах под сериозна фирма?Колкото е по малка и стара една фирма толкова е по хубава.От както работя никога не съм работи за фирма с повече от 10 камиона.В момента работя (от 4 години) във фирма с 7 камиона.
Добре де, като започна за първи път работа, имаше ли въобще някакъв опит? Защото аз имам над 500000 км, но само на кола. На Юротрак симулатор не ги броя :D Та затова за мен е важно някой да ме вземе на работа. Между другото имам приятел, с когото съм израсъл от детинство. Семейният бизнес им е транспортна фирма с десетина камиона, повечето Дафове Евро 3, пътуват предимно до Финландия. Но предимно брат му се занимава с фирмата, та оня ден му споделих, че съм взел категория и си оправям документите за работа като шофер, а той ми вика, че трябва да съм готов да си поправям и камиона, не само да карам... Е как тогава да имам доверие на чорбаджиите с малки фирми?!
Това за поправянето на камиона са глупости.
Годината е 2016!!!!!!
Цитат на: micyri - Вторник, 12 Април, 2016, 22:00:26
Това за поправянето на камиона са глупости.
Годината е 2016!!!!!!
Сигурен съм, че е истина в някои фирми. И то малки. Бил съм свидетел на разговор, между него и шофьор, в който много го храни, че му е гръмнал съединител. Все едно той е виновен
Цитат на: micyri - Вторник, 12 Април, 2016, 22:00:26
Това за поправянето на камиона са глупости.
Годината е 2016!!!!!!
Ти като не можеш една гума да смениш или кабел,маркуч...къде си тръгнал?Не говорим зс основен ремонт на двигатели.
Цитат на: navara - Вторник, 12 Април, 2016, 22:14:13
Ти като не можеш една гума да смениш или кабел,маркуч...къде си тръгнал?Не говорим зс основен ремонт на двигатели.
Не знам къде ме видя, че не мога гума да сменя?! Или маркуч, или кабел?! По моята кола, освен тенекеджия, друг не е пипал. Пиша съединител. На пътя. Друг е въпроса, че друг познат ми е казвал, че на аутобаните по немско, като спукаш гума, излизаш зад мантинелата и чакаш пътна помощ. Не знам колко е вярно. ЕШК.
Между другото, темата е "Алпетранс" и условията там. Не гуми, аз или моята техническа подготовка.
Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 22:26:50
Не знам къде ме видя, че не мога гума да сменя?! Или маркуч, или кабел?!
Хайд колеги, 2016 сме, какъв ремонт от шофьора. Има си асистенция, да се бръкнат чорбаджиите, не да се возят в коли за по 300 000лв, а да те карат ремъци и гуми да смяняш. Асистенция и ръчичките ти да са чисти. Аз съм им казал на моите, или асистенция или камиона стои, че и другите колеги заразих и те така, непипаме нищо.
А Алпетранса, плащат, но не достатъчно за уважаващ себе си шофьор. Там пловдиските са месени от едно тесто, само името е различно.
Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 21:50:41
Добре де, като започна за първи път работа, имаше ли въобще някакъв опит? Защото аз имам над 500000 км, но само на кола. На Юротрак симулатор не ги броя :D Та затова за мен е важно някой да ме вземе на работа. Между другото имам приятел, с когото съм израсъл от детинство. Семейният бизнес им е транспортна фирма с десетина камиона, повечето Дафове Евро 3, пътуват предимно до Финландия. Но предимно брат му се занимава с фирмата, та оня ден му споделих, че съм взел категория и си оправям документите за работа като шофер, а той ми вика, че трябва да съм готов да си поправям и камиона, не само да карам... Е как тогава да имам доверие на чорбаджиите с малки фирми?!
Да имах опит.Дете съм на международен шофьор(но никога не съм работил в една и съща фирма с баща ми).За някой може да е не правилно за някой пък може и да е правилно , но баща ми ми даваше да карам камиона когато още нямах годините и за "Б" категория(като под каране имай на предвид не мърдане , ами каране).След което аз сам започнах да се доказвам , като в една фирма която е малка и редовно плаща(в такава мисля , че работя аз в момента) се започва от нулата .Но карането е може би най малкия проблем , най важното е да се научиш да работиш правилно.Запомни колкото повече маймуни има по клона , толкова нещата се тънят.За една транспорта фирма основния "лост" който изработва парите е шофьора.Ако една фирма с 7 камиона има загуби на месец от преразход или други глупости примерно 2000лв и работниците са добри и си вършат работата както трябва и на сопстевеника му е добре и не забелязва тия 2000лв.Ако разделиме 2000лв на 7 се получава около по 300лв. на камион и минус от парите на шофьора.При фирми с над 100 камиона по 300 на месец на камион са едни 30 000лв.Усещаш разликата , нали?
А бе аз усещам разликата в малката фирма, но и ти усещаш, че си бил подготвен, а отделно са гледали с друго око на теб. А на мен опита ми е на симулатора, на десетте часа за С категория и на десетте за Е. Друг е въпроса, че първите седем са ми били на баща ми на Татрата, на детска градина почти не съм ходил. Прохода Витиня почти съм го преживял, изграждането на магистралата, всеки ден бях там с баща ми. Но преди за завърша първи клас, баща ми почина и някакси шофьорлъка ми остана на втори план. Та така че, желанието ми е огромно, захлебен съм дето се вика, но опита ми е почти никакъв. Така че, ще съм благодарен на фирми като Алпетранс, ако биха ми подали ръка. Друг е въпросът на каква цена, та затова попитах за актуална информация към момента.
Има един бургаски драйвър видеопътеписец дето и той си прави сам камиона да може "да е сигурен в него" че например си е затегнал гайките на гумите... как маца с WD-40 с масла с незнам кво и кандидат-шофьорите му е първата дума в речника с и без това малък капацитет.. Големите шофьори като могат да сменят маркуч кабел и гума браво велики сте.. Това не помага само наврежда на следващите ама така е като има натегачи.. Пожелавам им такива само в БГ фирми да работят да не превъзпитават правилно мислещите европейски фирми :)
Цитат на: plwned - Сряда, 13 Април, 2016, 01:25:50
Има един бургаски драйвър видеопътеписец дето и той си прави сам камиона да може "да е сигурен в него" че например си е затегнал гайките на гумите... как маца с WD-40 с масла с незнам кво и кандидат-шофьорите му е първата дума в речника с и без това малък капацитет.. Големите шофьори като могат да сменят маркуч кабел и гума браво велики сте.. Това не помага само наврежда на следващите ама така е като има натегачи.. Пожелавам им такива само в БГ фирми да работят да не превъзпитават правилно мислещите европейски фирми :)
Ей смешник ето такива като тебе разказаха играта на българския шофьор.Качил се на новата композиция и си мисли , че е нещо ,а същевременно не знае къде е тръгнал.Иска ми се да се върне времената преди 2007 та да мине малко ситото.Че вместо шофьори сега се качват манекени.Това , че ти или който и да е кара камион с немски , белгиски, холандкис, испански , френски , италиански номер НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ ИМА НЕЩО ОБЩО С СЪОТВЕТНАТА ФИРМА ИЛИ ДЪРЖАВА.МНОГО СА МАЛКО БЪЛГАРИТЕ КОИТО РАБОТЯТ КЪМ ЕВРОПЕИСКА ФИРМА.И понеже коментираш БГ фирми ще ти кажа нещо , аз работя за БГ фирма прави курсове и по 5 дни в месеца съм си в къщи.А забравих и парите си ги получавам на момента , а не след не известно време.
Част от текста е изтрит по искане на потребителя.
LKW жив и здрав бъди,ама моля те не ни давай наклон в живота или как да си сменяме гума .
Ето това е разликата в Българските фирми и Европейските,може би всичко опира до парите,но европейците са го измисли ли.
От там тръгва и мисленето на работещите.
Едните мислят само за кражби и далавери ,защото шефа им ги краде самите тях,а другите мислят как да се мотат 12ч. с камиона за да им мине по-леко деня и надника .
Не искам да те обидя ,ни наи-малко ,но защо е нужно да изтъкваш колко пари получаваш? Да не би да сме те питали?
Да не би ние да работим за слава! Ами ако се окаже ,че ти просто работиш за без пари?
Въпроса не е да си мерим заплатите,а да си помагаме.
Така ,че по-спокойно.Всички работим за пари ,както ние така и шефовете и полицайте и митничарите....и т.н.
Цитат на: micyri - Сряда, 13 Април, 2016, 14:30:59
LKW жив и здрав бъди,ама моля те не ни давай наклон в живота или как да си сменяме гума .
Ето това е разликата в Българските фирми и Европейските,може би всичко опира до парите,но европейците са го измисли ли.
От там тръгва и мисленето на работещите.
Едните мислят само за кражби и далавери ,защото шефа им ги краде самите тях,а другите мислят как да се мотат 12ч. с камиона за да им мине по-леко деня и надника .
Не искам да те обидя ,ни наи-малко ,но защо е нужно да изтъкваш колко пари получаваш? Да не би да сме те питали?
Да не би ние да работим за слава! Ами ако се окаже ,че ти просто работиш за без пари?
Въпроса не е да си мерим заплатите,а да си помагаме.
Така ,че по-спокойно.Всички работим за пари ,както ние така и шефовете и полицайте и митничарите....и т.н.
И с кое по точно си помагаме , предполагам като се нарича ме "натегачи"."Ами ако се окаже ,че ти просто работиш за без пари?" На фона на това което се получава в днешния международен транспорт РЕАЛНО няма как да се окаже.Не съм си и помислял , да си меря парите , даже напротив не обичам да говоря на тази тема.Но когато се появи някой които си мисли , че е нещо и парадирайки , че е едва ли не западен шофьор , няма как да се стърпя.
П.П Жоро(админа) моля да изтриеш посочената сума от мен в предния ми пост , че изтече времето за редактиране.
Пак ти казвам ,без да те обидя ,разликата е в мисленето!
Няма европейски ,няма турски,няма бг шофьор....всеки бачка за пари.
Манталитета е другото нещо което пречи на общуването,
но това за гумите,маркуча и кабелите,всеки преценява сам дали ще го направи.
Аз карам гаранционен камион,имам резервен кабел и маркуч за ремаркето,което онзи ден сменях,но гуми,или нещо друго по камиона...забрави.Викам асистенц и това е.
Ама незнам коя Бг фирма е дала такова нареждане на шофьорите си,особено за гумите :) :) :)
Здравейте !
(http://s20.rimg.info/97e5ff0e01e6a0b0f286e905e25c946b.gif) (http://smayliki.ru/smilie-1286308647.html) Много се отклонихте от темата. Ще Ви бъда благодарен за продължение на дискусията в раздел ДИСКУСИИ!
LKW, освен сумата редактирах и изречението защото то ставаше безсмислено.
ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Работа да има, точни шефове да има. Другото ние си го правим.
Най ми е драго, когато видя засмян колега. Оправя ми деня.
LKW (палячо) понеже ме нарече смешник ;) карай си дрънгела там от 2007 сменяй си сам гумите мацай се с масло и си лягай в белите чаршави в кочинката и си мисли, че си голям драйвар.. Напротив Вие разбирачите -монтьорите прецахакте тая професия ;) аре лека и безаварийна.. спирам да пиша, че окепазихме темата.
на plawned само ще кажа, че е лесно да се скриеш в големия коликтив огромната фирма. Но при нас малките там където шефа зане всеки по име оцеляват само тези като LKW и kron (който вярвам че визираш)
Впрочем аз като работодател без да познавам нито един от тях лично, бих се радвал да ги имам в екипа си, евала на хора като тях...
Цитат на: nevega - Сряда, 13 Април, 2016, 22:49:58
на plawned само ще кажа, че е лесно да се скриеш в големия коликтив огромната фирма. Но при нас малките там където шефа зане всеки по име оцеляват само тези като LKW и kron (който вярвам че визираш)
Впрочем аз като работодател без да познавам нито един от тях лично, бих се радвал да ги имам в екипа си, евала на хора като тях...
Нищо против колегите, които визирате, лично аз бих се радвал някой от тях да ме понаучи това-онова. Но Вие като работодател, по-добре следвайте европейските практики!
И не забравяйте, че темата е "Алпетранс"
Цитат на: nevega - Сряда, 13 Април, 2016, 22:49:58
на plawned само ще кажа, че е лесно да се скриеш в големия коликтив огромната фирма. Но при нас малките там където шефа зане всеки по име оцеляват само тези като LKW и kron (който вярвам че визираш)
Впрочем аз като работодател без да познавам нито един от тях лично, бих се радвал да ги имам в екипа си, евала на хора като тях...
Ама "бричед" естествено, че ще се радваш нали такива "професионал-монтьори" търсите които да ви пестят парите за поредната х6-ца.. не се крия просто хората са го измислили как трябва да е има си екипи идват и отстраняват повредата аз съм шофьор не монтьор не електротехник не водопроводчик, че да ви сменям на дрънгелите гуми, маркучи и незнам си кво.. Па и като Ви гледам как оцелявате млади кадри трудно се намират в тоя бранш в България по-точно що ли? сигурно щото всички са некадърни или просто затова си има професия отделно шофьор отделно монтьор.. абе кво ли се занимавам карайте си каручките взимайте си измизеруваните манги и се мислете за велики шофери в БГ, че не плащате за асистенция при повреда аре лек път и здрави регенерати ;D ;D
Цитат на: plwned - Сряда, 13 Април, 2016, 01:25:50
Има един бургаски драйвър видеопътеписец дето и той си прави сам камиона да може "да е сигурен в него" че например си е затегнал гайките на гумите... как маца с WD-40 с масла с незнам кво и кандидат-шофьорите му е първата дума в речника с и без това малък капацитет.. Големите шофьори като могат да сменят маркуч кабел и гума браво велики сте.. Това не помага само наврежда на следващите ама така е като има натегачи.. Пожелавам им такива само в БГ фирми да работят да не превъзпитават правилно мислещите европейски фирми :)
А не се ли сети, че камиона може да е негова собственост. Що да не си го прави сам? Няма лошо.
Абе според мене да не може да си смениш гума , маркуч или крушка си е смешно. Тва са неща от обща култура дет се вика а българете се славим с доста добра такава.
Пп. За справка съм сменял гуми и то не само в родни фирми , маркуч и кабел смених преди месец и нещо че ги защипах па съм още жив.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Кое му беше смешното на тва където го каза колегата?Да се приберем от курс и да легам под камиона ли?Вместо да си отпочина?Разбира се е хубаво да си сигурен ,че ремонтите по камиона,който управляваш,са направени както трябва....но да биеш барабаните,че сам си правиш дръгела...не подучаваш ли така некого?Променяш системата,и правиш тва закон,шофьора да лежи отдолу ;)
Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 14 Април, 2016, 19:40:04
Кое му беше смешното на тва където го каза колегата?Да се приберем от курс и да легам под камиона ли?Вместо да си отпочина?Разбира се е хубаво да си сигурен ,че ремонтите по камиона,който управляваш,са направени както трябва....но да биеш барабаните,че сам си правиш дръгела...не подучаваш ли така некого?Променяш системата,и правиш тва закон,шофьора да лежи отдолу ;)
...И монтьора да отиде да легне при жена си, а ти докато се прибереш и после пак на път...
Цитат на: keanu - Четвъртък, 14 Април, 2016, 20:19:14
...И монтьора да отиде да легне при жена си, а ти докато се прибереш и после пак на път...
Абе мани ги тия,къде ти се правят на учители,и понтират старата школа.....тя си е заминала отдавна с хубавите пари....
Абе важното е, че или си тарикат (бос, шеф, шефче, бачкатор, газар и т.н) и имаш дрънгел хвърлен и го правиш и си мислиш, че си велик, че си научил навремето от дядо си как се завиват болтовете или си (гъ*олизец) и се доказваш пред някой от горните ;D ;D и същевременно даваш съвети на кандидат-шофьорите.. Въобще незалъгвайте хората белите фирми шофьора си е шофьор и като е почивка си почива наистина няма значение дали спи, разхожда се, шляе се и т.н той е в почивка и не е длъжен да ви сменя масла и накладки на корубата.. аре лека и безаварийна 8)
Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 14 Април, 2016, 19:40:04
Кое му беше смешното на тва където го каза колегата?Да се приберем от курс и да легам под камиона ли?Вместо да си отпочина?Разбира се е хубаво да си сигурен ,че ремонтите по камиона,който управляваш,са направени както трябва....но да биеш барабаните,че сам си правиш дръгела...не подучаваш ли така некого?Променяш системата,и правиш тва закон,шофьора да лежи отдолу ;)
Смешно е човек имащ претенции да бъде професионалист,да не може да завие два болта и да чака асистенция да му подмени спукания маркуч.Смешно е да не носиш никакви инструменти(и такива мноооого съм ги срещал) и като му се наложу да си смени крушката се огляда като лалугер наляво и надясно щото няма инструмент но за сметка на това не носи и крушки щот не е монтьор.Говор все пак за неща от общ характер който и жена ми ще свърши.За гумата ако има избор всеки си решава(ако имаш време да чакаш асистент ще чакаш,ако нямаш време,сменяш я сам или лягаш да спиш в авариината лентаправиш 9 часа и ако си спал изобщо и не са те глобили тръгяаш наново.)
Говорим за елементарни неща , такива например каквито вие сами бихте подменили на вашата лична кола. За съдинители , натягане на клапани , сменяне на накладки/дискове и основен ремонт на възли си има сервизи.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Цитат на: navara - Четвъртък, 14 Април, 2016, 20:32:10
Смешно е човек имащ претенции да бъде професионалист,да не може да завие два болта и да чака асистенция да му подмени спукания маркуч.Смешно е да не носиш никакви инструменти(и такива мноооого съм ги срещал) и като му се наложу да си смени крушката се огляда като лалугер наляво и надясно щото няма инструмент но за сметка на това не носи и крушки щот не е монтьор.Говор все пак за неща от общ характер който и жена ми ще свърши.За гумата ако има избор всеки си решава(ако имаш време да чакаш асистент ще чакаш,ако нямаш време,сменяш я сам или лягаш да спиш в авариината лентаправиш 9 часа и ако си спал изобщо и не са те глобили тръгяаш наново.)
Пич смешно несмешно носи си ти инструменти аз си нося храна, одеало и дрехи.. аз съм с ризката дънките ще ти сменям гума ще сменям маркучи аре стегнете се било квот било не е мадарката не е зила това стига сте се правили на много знаещи.. Аз знам едно колкото повече знаеш и говориш толкова по-зле за теб почват а ти можеш я го направи таман няма даваме пари и айде нали си големия специалист.. не напразно е приказката докат има балъци ще има и тарикати
Цитат на: navara - Четвъртък, 14 Април, 2016, 20:32:10
Смешно е човек имащ претенции да бъде професионалист,да не може да завие два болта и да чака асистенция да му подмени спукания маркуч.Смешно е да не носиш никакви инструменти(и такива мноооого съм ги срещал) и като му се наложу да си смени крушката се огляда като лалугер наляво и надясно щото няма инструмент но за сметка на това не носи и крушки щот не е монтьор.Говор все пак за неща от общ характер който и жена ми ще свърши.За гумата ако има избор всеки си решава(ако имаш време да чакаш асистент ще чакаш,ако нямаш време,сменяш я сам или лягаш да спиш в авариината лентаправиш 9 часа и ако си спал изобщо и не са те глобили тръгяаш наново.)
Къв инструмент да нося?Да си купим гедоре,редукторен ключ...диагностика за компютъра още малко че ми дотребва...Хидравлично масло за дигане на кабината,че има и модели,къде им се сменя крушката,и да дотребва кабина да дигаш,ми ако не сака да се дигне?Ми ,ако не може да се развият гайките на гумата,оксижен ли да си носим бре?
Знаеш коко бърже ше намериш кат ти каже ханс да смениш крушката или та глобява 35евра . Или още по-зле Швейцария 65франка , па и вика до час време или после ще го гониш по участъците да си търсиш документите.
Редукторен ключ не ти трябва трябва ти динамометричен гледам воса с такъв проверяват вече.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 14 Април, 2016, 21:01:49
Знаеш коко бърже ше намериш кат ти каже ханс да смениш крушката или та глобява 35евра . Или още по-зле Швейцария 65франка , па и вика до час време или после ще го гониш по участъците да си търсиш документите.
Редукторен ключ не ти трябва трябва ти динамометричен гледам воса с такъв проверяват вече.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Аре стига бре,ейййй ,че фанем да научим нещо от европеец ,като тебе ;)Ти откъде че намериш масло за крика на кабината,от багажника на Ханс ли?Примерно и она не мое се дигне некак си...най малкия проблем е масло да долееш,или че отточиш нафта да й налееш,че и с нея става,ама тва пред Ханс.Ми ако има масло па се не дига пак,кво че му кажеш на Ханс-седи тука,че отодим до железарията за части...така ли бре майсторе?
;D ;D ;D ;D ;D ivopifeca благодаря ти, че ме разсмя е със сълзи.. НАЗДРАВЕ ! :D :D
Глобата ще бъде за твоя сметка,понеже не си проверил кабината преди да тръгнеш.Не сеправи науменз наешче е така.Шефати ще се извърти и ще каже "кьорав карти не играе"
Чекам клип как иде асистенцията да ти смени крушката , или как ти слага бърза връзка на спукания маркуч.
Кабини неа да дигам карам истински камион дет не трябва да му сваля ауспуха за да сменя бушон.
Ааа а викаш ли тия от булсат кат си монтираш чинията да гледаш тв .
Пп. Много сте дребнави , обяснено беше че става въпрос за дребни "ремонти " изискващи минимум познания такива каквито са ви били пояснени още на курсовете .
Това важи за смяна на гума , крушка и маркуч/кабел а не за неща дето не сте квалифицирани и нямате нужното оборудване.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
колега някой да е казал да правиш ремот а още по малко докато да сте в почивка ....
Само да вметна че 11ч е работен ден а 9ч е време за управление. В момента в който спреш на паркинг не излизаш в почивка а си на работа .... но това е съвсем друга тема
А колегата kenau в ролята на какъв се опитва да ми казва към какво да се придържам - не си спомням да съм искал съвет от него ... още по-малко се натискъм аз да му давам такъв
Не знам какво имате в предвид под "шофьор", но определено да въртите само геврека не стига. Техничската грамотност не означава да правите ремонти а и никой не го изисква в днешно време, ама да карате докато гръмне турбото щото просто не се сещате че то от месец дава признаци за ремонт и после "шефчето" да се изръси 4000 за асистенция си е проблем или да търкаляш ремаркето 2 седмици с пирон в гумата па после ама то трябва спешно някой да дойде да я прави на аутобана ... ей такива неща ви показват хората не съм видял някой да прави основен ремонт на мотора ...
Както и да е всеки си има път в живота аз харесвам хора като kron и LKW и ако е рекъл господ да разширя дейността ще се радвам на такива колеги ...
plwned Пусни си навигацията и виж на нея къде е R0 на Брюксел и на тая R0 има един мост , като минеш спри и с белата риска пребегай но Европарвамента .И там кой видиш почвай да го целуваш от благодарност , че приеха България в Евро съюза та да могат и такива като теб с бели риски да видят Европа.Защото още щеше да си стоиш на село.А и такива като мене професионалисти-монтьори (както ти ме нарече) "ми се чува" гласъ там където работя , а ти си поредния бушон в "твоята" голяма фирма.Нали знаеш на края на третия месец буса идва с новите попълнения.
На мен не ми е нужно да ми се чува никъде гласа важното е че като звънна по телефона с ризката идват и ми оправят проблема па ти са радвай че боса те изслушва и ти си мислиш, че си много важен.. аре и като ви вземат евро 6-ци побързайте да ги снимате и да ги сложите във фейсбук да се похвалите ;D
Цитат на: plwned - Четвъртък, 14 Април, 2016, 23:00:05
На мен не ми е нужно да ми се чува никъде гласа важното е че като звънна по телефона с ризката идват и ми оправят проблема па ти са радвай че боса те изслушва и ти си мислиш, че си много важен.. аре и като ви вземат евро 6-ци побързайте да ги снимате и да ги сложите във фейсбук да се похвалите ;D
Яко си сбъркан пич.Тук коментираме големи хора,женени с деца.А твоите приказки са като на млад пич който живее с майка си.И от там си свикнал че има друг да върши всичко вместо теб.И живота ще бъдеш така,защо да поправяш нещо сам като може да извикаш техник.И сваляи ризата когато караш че колана се очертава и майкати няма да може да я изпере след това,или носи черна риза хем няма да си личи като отваряш щората и се нацапаш.
И аз да се включа. Според мен има значение и релациите по които се пътува. Едно е към Русия, друго е западна Европа. Аз пътувам Гърция и Румъния, имам голям набор от инструмент, но за късмет повече го ползвам да помагам на колеги, дето нямат. Иначе за сериозни ремонти - сервиз, едно, че камионите са с повече електроника, друго, че не съм майстор, а и има сервизи, и то не са скъпи. Камионът е собствен, защото има разлика.
Аууу днеска тряя да разтоварвам с ръчна количка 22палета , да викам ли асист или не . Ко ше кажат белите ризки to be or not to be :)
Мене вече ми дадоха нова 6ца , явно са доволни от ремонтите дет праа.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
:) :)
Цитат на: Boroman21 - Петък, 15 Април, 2016, 08:16:25
Аууу днеска тряя да разтоварвам с ръчна количка 22палета , да викам ли асист или не . Ко ше кажат белите ризки to be or not to be :)
Мене вече ми дадоха нова 6ца , явно са доволни от ремонтите дет праа.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
:)Почвай да метеш и аутобана пред 6-цата,да не земе некой пирон да ти спука гумата,и ще те резервират и за 8-ца,като почнат да ги произвеждат ;)
navara приательо носи си ти черните ризки поправяй си сам камиона разтоварвай си го и си го товари на ръка ако искаш като тръгнеш мети както ти каза колегата пред камиона.. аз даже ако съм на твоя акъл бих го търкал и с носни кърпички от мухите и комарчетата щото видиш ли съм самостоятелен и трябва да се грижа и всичко аз да правя по дрънгела за кво да го нося на автомивка.. аре лека и безаварийна, че почнахте да ставате смешни ..
Май ти си смешния тук
На мен лично с бялата разка в камиона си ми като със ски обувки на плажа ама йаде карай като няма къде другаде носи си я в камиона нищо че изглежда тъпо и нелепо.
И освен дръгел някакъв друг синоним за този камион няма ли да измислиш
Бяла не съм казвал казах ризка ама както и да е :D мога да измисля да таралясник, коруба, варел..