• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дискордиа

Започната от o, Сряда, 28 Септември, 2011, 00:35:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

remote_pm

Абе така е, но като ще почвам ми се ще да е на големите, а не да се дрънкам с С категория. Още повече, че ми е мерак някой ден да се кача на извънгабаритен, цистерна или даже на експлозиви ( като ще е за пари, поне парите да са добри )

remote_pm


briko

Не знам кой ти е казал, че в превоза на експлозиви заплащането е добро /тук в Бг/ забрави .....няма къде да практикуваш, пък където има такава длъжност честно ти казвам не знам как си подновяват АДРа, колегите са на предпенсионна възраст и работят за жълти стотинки. Цистерните.....там има 2-3 добри фирми, всичко останало е пълно "дране" няма спане, почивка, ЕР 561 и т.н. ще забравиш къде живееш за 200-300лв. в повече. Случайно да виждал ДАИ да проверява цистерна?

briko


remote_pm

Аз пък имам двама познати, млади хора с немски адр и подновяват в Германия, които карат цистерни и вземат предоволно, поне така знам. За бг не говоря нямам идея

briko

 :) Не съм разбрал, че ще емигрираш.

remote_pm

От любопитство се обадих на обявата им:
- Добър ден! Интересувам се от обявата Ви за международен шофьор без опит.
- Добър ден! Какво точно Ви интересува?
- Ами дестинации, начин на работа, заплащане, период на обучение...всичко.
- Имате ли документи?
- Има категория С, АДР основен, цистерни и взривни, проф отговорност, до месец изкарвам и Е.
- Изкарайте Е първо
- Добре, мога ли да чуя условията, които предлагате?
- Изкарайте Е и елате до офиса да говорим, ще Ви обясня всичко
- Господине, аз ще изкарам категорията, но не може ли по телефона да ми обясните, все пак в обявата Ви пише "за повече информация се обадете на телефон ....." и живея в Бургас? София ми идва малко далече, за да чуя условията Ви?
- Все пак нямате изкарана категория Е
.....
- Благодаря Ви за отделенето време! Лек ден!

Колеги, аз ли бъркам нещо? За условия трябва да бия 750 км и не мога да ги чуя преди да имам Е?

Hristo Lishev

Нищо не бъркаш, колега. Просто изчакай да си вземеш категорията и пак питай. Търпението е много ценна добродетел.

sashkataa

На правите курсове как са нещата ако някой знае нека сподели

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: sashkataa - Четвъртък, 18 Юни, 2020, 01:48:59
На правите курсове как са нещата ако някой знае нека сподели

     Правите курсове са Германия - Гърция и обратно или се взима в България натоварен камион от Турция, ходиш до Европа и се връщаш с товар за Турция. За първия вариант е желателно да живееш близо до оста Видин - София - Кулата. И да сметнеш нормалната седмична почивка да е в България. За Турция почивката е повече и не са задължителни тези неща.
     Ако целта ти е да си намериш оправдания за да не работиш, има много да "съдействат", най-често нищо не знаят за фирмата ще те "залеят" с причини да я пропуснеш (култовото: "бягай с 200!"). Ако не е така, не е ли по-просто да отидеш и да попиташ за условията и после да зададеш въпроса: Вярно ли са толкова добри нещата както казват? Или ако не ти харесат, да попиташ: Дали не е по-добре от колкото предлагат?
     В двора има и други фирми с малко движение и губене на време, ще имаш много впечатления. Фирмата по автопарк се конкурира с ПИМК. Известното "пазене" на турбината има само при по-старите Волва. Все си мисля че това е "най-страшното" което се чува за фирмата.
     Имай предвид, че "пълно щастие няма"!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Бриги Магнито

Най-страшното е удръжките за нафта.
Като уцелиш ялов курс и като ти клъцнат за нафта и се получава, че ръбиш все едни дрънкаш бусче във България
Минус е и заплащането с два месеца назад


цецодебел

Като започнат да си издават камионите и тогава започва веселбата  :)Тук липсва една тапичка ,там капачка и всичко си цака на момента . Но пък имам познати които са от много време , значи може тях да не ги клатят по общата процедура.
Цитат на: Бриги Магнито - Неделя, 21 Юни, 2020, 06:59:17
Най-страшното е удръжките за нафта.
Цял офис, десетима човека се грижат да си "доволен" ;D
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

imter

Ще дойдем  на тезата на бате Иво-райдера,че лоша фирма няма,а само лоши шофьори има :D :D :D!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Бриги Магнито - Неделя, 21 Юни, 2020, 06:59:17
Най-страшното е удръжките за нафта.
Като уцелиш ялов курс и като ти клъцнат за нафта и се получава, че ръбиш все едни дрънкаш бусче във България
Минус е и заплащането с два месеца назад

     Може при всички да се случи еднократни удръжки за нафта. Но повечето са в икономия. Дори от много хвалене колко са икономични, нормите са свалени. Плащането 2 месеца назад не е точно така. Първо къде има фирма на 1-во число да се два заплатата за целия месец? Все едни сега като сме 21.06 преди 20 дни да са дали за целия месец. По КТ, мисля че беше до 30 дни от завършването на месеца. Второ, вече се плаща до три дни след завършване на курса и не е актуално забавянето. Вероятно не само на теб е правило лошо впечатление, макар и не точно 2 месеца закъснение.
     Пълно щастие няма. Най-големият пробег на камион там е 350 хиляди километра. Големите фирми имат големи недостатъци, но и големи предимства.


Цитат на: imter - Неделя, 21 Юни, 2020, 17:45:02
Ще дойдем  на тезата на бате Иво-райдера,че лоша фирма няма,а само лоши шофьори има :D :D :D!!!

     Има случаи да е прав. При толкова камиони едва ли минават по 2-3 на камион месечно.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Коментира се напоследък ново заплащане: в Европа 90 евро на ден с АДР сертификат, без такъв 85 и 30 за влизане в Англия. На курсовете Европа - Гърция/Турция - 70/65 евро съответно със и без АДР. Показателите отпадат, но нормата остава. При условие че заплащането е на ден, не се влиза в конфликт - норма + заплащане на километър. Засега са прогнози и ще видим как е, има и да удържат и пак ще останат не малко, дори да са верни слухове за удръжки някога.
     Ако не съм споменавал скоро, всичко е относително и при някои не се получава, при други се получава за дадената фирма и в повечето случаи не можеш да предвидиш. На близък приятел работещ там, почина баща му и го прибраха от Англия за сметка на фирмата със самолет.

     Определено не е за раздел: "Черен списък"!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

imter

Интересно ,явно ще се опитат бързо да се адаптират към правилата на Макрон ,дано е така и продължат с промените! Иначе по моя скромен опит съм разбрал ,че по-добре в голяма фирма да се работи, колкото и негативи да има понякога.

Бриги Магнито

Само освен удръжки за преразход, да не се почне и с глоба от сорта,, ти що не кара 8:58мин."


Бриги Магнито