• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дискордиа

Започната от o, Сряда, 28 Септември, 2011, 00:35:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Бриги Магнито - Петък, 08 Януари, 2021, 17:21:31
Само освен удръжки за преразход, ...

     Нормата остава засега. Често пъти тези които са против нормата, считат че върховно майсторство е (което самите го умеят) винаги да е силно натиснат единият от педалите - газ или спирачка. Съгласен съм за тях ще е проблем, но при условие че няма заплащане обвързано с пробега. За мен по-скоро е неможене. Повечето се справят с нормата.
     Точно вчера един приятел там се чудеше дали ще му платят икономията, понеже е 1,5 литра на 100 км под нормата.



Цитат на: Бриги Магнито - Петък, 08 Януари, 2021, 17:21:31
... да не се почне и с глоба от сорта,, ти що не кара 8:58мин."

     Това не е невъзможно и едва ли сме го измислили у нас. Дори в Германия, при заплата която е месечна или на ден (не на час) "натискат" да се кара до последно, че и малко отгоре. Три 15 часови работни дни обикновено не е граница, а бариерка която лесно се прескача. Ако се получи така, ще е като много немски фирми.


Цитат на: imter - Понеделник, 04 Януари, 2021, 12:26:07
... дано е така и продължат с промените! Иначе по моя скромен опит съм разбрал ,че по-добре в голяма фирма да се работи, колкото и негативи да има понякога.

     Има една поговорка: да не се радваш когато гори къщата на съседа, че лесно и твоята да се запали! Много не я знаят и много се радват, когато някой има проблем. Но не това е важно, а че в този случай тази фирма е в "Черен списък" и вдига нивото на заплащане. Съвсем нормално е да се радваме, макар и да се няма никакво намерени да се работи там например.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

micyri

За кой немски фирми намекваш,за тези в които има бг диспонента ли?


micyri


imter

Според мен фирма в която има норма на гориво, както и заплащане на километър си е за черен списък .Нормата на гориво е толкова относителна величина ,че само българските 'бизнесмени" успяха да я открият :D :D :D.До заплащането на километър е добро и единствено за тези, които държат волана с едната ръка,а магнита с друга.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: imter - Понеделник, 25 Януари, 2021, 08:07:14
Според мен фирма в която има норма на гориво, както и заплащане на километър си е за черен списък .Нормата на гориво е толкова относителна величина ,че само българските 'бизнесмени" успяха да я открият :D :D :D.До заплащането на километър е добро и единствено за тези, които държат волана с едната ръка,а магнита с друга.

     Към момента няма заплащане на километър и е само на ден, достига до 90/85 евро дневно (и почивните) - съответно при АДР/без такъв. Нормата на гориво е относителна, но пък когато са били със заплащане на километър на повечето е стигала, а сега е още по-лесно, не се търси пробег. Повечето по собствена самооценка са уникално добри шофьори. След като и много от  обикновените шофьори се справят с нормата, защо да  е се справят уникално великите?!
     А че има огромна разлика от самооценката и реалност е ясно, но всеки път се разширяват темите в които се проявява "уникално остроумие', както и база данни - дочуто от някъде. Тези дни в Фейсбук групата се опитах да обсъдя забраната за над 12 тона на Витиня например, за допустима маса ли се отнася (точно това беше отговор в листовка) или фактическа маса в момента. Дискусията беше предимно с един  за седловите влекачи и не беше толкова спорът кое се гледа моментна (фактическа) маса или допустима графа (F.1) - това на повечето не може да им се обясни какво значи. И този твърдеше, че влекачът не е товарен автомобил, защото нямало къде да се сложи товар. Има  някаква логика?!
    1. Какво е товарен автомобил? - за превозване на товари и/или за теглене на ремарке;
Влекачът тегли полуремарке, ама може Законът нещо да е сбъркан точно в тази част?!
     2. Как са регистрирани в графа (J) на талона? - N3 - товарни над 12 тона.
Възможно е в КАТ да са в грешка?!
     3. Колко вида автомобили има? - леки, товарни, автобуси и специални.
Товарен не е, тогава е някой от останалите.
     Освен това, в забраните си кара с влекач:
- първо, не било камион;
- втора, дори да е камион бил под 7,5 тона;
- трето, гледа с присмех глупаците които не се возят в забрана;
- четвърто, това е само по принцип и било някога! - ако сте избързали да последвате примера му.

     Междупис: в по-горното поставете от тези кавички където е необходимо - “"""""""""""""""

     Е, не е ли нужно да си гениален, за да съчиниш такива невероятни твърдения? А за заплащане и кой колко може - колко вариации има? Със съвсем малка част от тази "гениалност" може да се очерни всеки и всяка фирма, а самият той да се избели и колоса дори!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

imter

Заплащането на километър го дадох ,само като пример за некоректна фирма :),защото такъв вид заплащане е забранено,  а относно въпросната фирма ,колкото и да се опитва да избелява, все се опитва да слага подводни камъни на шофьорите ,особено ново постъпилите  :).

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: imter - Четвъртък, 28 Януари, 2021, 07:21:18
Заплащането на километър го дадох ,само като пример за некоректна фирма :),защото такъв вид заплащане е забранено,  а относно въпросната фирма ,колкото и да се опитва да избелява, все се опитва да слага подводни камъни на шофьорите ,особено ново постъпилите  :).

     Доколкото знам вече искат хора с опит. Предполага се, че ще имат опит и в борбата с "подводните камъни". Нека вземат поне една заплата от новите, а дали са влошени или подобрени условията ще е видно.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

imter

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 31 Януари, 2021, 21:49:26
     Доколкото знам вече искат хора с опит. Предполага се, че ще имат опит и в борбата с "подводните камъни". Нека вземат поне една заплата от новите, а дали са влошени или подобрени условията ще е видно.
Продължават да взимат и с опит и без опит, с една дума всеки желаещ който се появи на хоризонта ,един познат започна на новите правила в началото на годината скоро ще разбера до колко е истина новото заплащане.

комбайнер

Дискордиа не плаща. Това не е вярно. Дискордиа плаща.  Въпроса е кога и какво.
Работих там два пъти. Първия път на прави курсове от Турция до Европа и обратно. На 10.03.2020 влязох в Турция, на 19.03 се прибрах, оставих камиона в гаража и останах под карантина. После една седмица болнични, тъй като през цялото време бях с болно гърло. Гушата ми бе отекла и едва преглъщах. Това ми състояние продължи повече от два месеца и половина. През това време отказвах да тръгна с камион.  На 6 месеца и 5 дни договора ми бе прекратен, доколкото помня, заради не справяне в 6 месечния изпитателен срок.  
Тези дни се чух с бившия флотен  мениджър Васил Кръстев, който пробутваше нечистоплътна версия, че сам съм напуснал и втория път съм отишъл да ги моля и .....той се съгласил.
Истината е че тяхното магаре винаги е мъжко. За първото ми пребиваване парите, които получих бяха добри и като в другите фирми. Но работиш и в края на втория месец / понякога началото на третия /получаваш за първия. Такова чудо не бях преживявал. Все едно бях се разболял от анемия. За малко да тръгна да търся пари от комшиите.
Преди да пиша какво плащат, искам да кажа една истина друга.
Във фирмата работят много точни и съвестни момчета и момичета, в офиса и гаража. Особено в гаража. Колегите шофьори също са на високо ниво.  Но има в офиса и идиоти. Периодично ги помпат колко е голяма фирмата и те колко са велики. Колегите се карали с някои от тях в офиса, па после в знак на помирение носели баклави и баници.  

----Следва продължение на историята.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: комбайнер - Петък, 19 Февруари, 2021, 19:07:36

Истината е че тяхното магаре винаги е мъжко. За първото ми пребиваване парите, които получих бяха добри и като в другите фирми. Но работиш и в края на втория месец / понякога началото на третия /получаваш за първия. Такова чудо не бях преживявал. Все едно бях се разболял от анемия. За малко да тръгна да търся пари от комшиите.
 

----Следва продължение на историята.

     Обикновено се използва изразът: плащат два месеца назад. Твоите думи са подобни. Значи, ако платят на 28.02 или 1.03 изработеното за януари са два месеца назад (не са мои твърдения). Ако платят на 28.02 изработеното за февруари са месец назад - ползвам онази логика. Ако на 1.03 или 28.02 платят това което ще се изработва през март - тогава е месец за месец. Ако на 28.02 платят това което ще се работи през април - тогава дали са пичове (както и женският род на думата)? Прилагам логиката на тези изказвания.
     Струва ми се има аванс, не мога да сметна колко месеца напред се дава - по тази логика?!

     Има фирми с депозит, това плащане дори е напълно нормално по КТ. Тези кадри събрани "от кол и въже" имаш ли представа, че може нищо да не притежават. Как да имат някакви минимални гаранции спрямо тях?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Simo71

Аз от както напуснах Дискордията се родих.  Нито плащането беше ОК, нито работата. Постоянно икономии, постоянно следене на нафти и щуртии. кво да ви кажа, такиваз са.

imter

Инфото е от днес,  този колега който започна при "новото" заплащане ми каза, че след като се прибере ще напуска, както се изрази с едната ръка дават ,а с двете взимат :).С една дума продължава да си е фирма от черния списък!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: imter - Петък, 26 Февруари, 2021, 11:56:39
Инфото е от днес,  този колега който започна при "новото" заплащане ми каза, че след като се прибере ще напуска, както се изрази с едната ръка дават ,а с двете взимат :).С една дума продължава да си е фирма от черния списък!

     Той от след хилядният или преди него? Хора има всякакви и с много добра фирма може да не се получават нещата, а има такива и с никоя фирма не им се получава. Скоро ще се вземат заплати за януари и ще видим.

     Да видим и хилядникът как ще е:

https://www.facebook.com/Discordia-On-the-Road-164935763532852/
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

imter

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Петък, 26 Февруари, 2021, 14:14:54
     Той от след хилядният или преди него? Хора има всякакви и с много добра фирма може да не се получават нещата, а има такива и с никоя фирма не им се получава. Скоро ще се вземат заплати за януари и ще видим.

     Да видим и хилядникът как ще е:

https://www.facebook.com/Discordia-On-the-Road-164935763532852/
Този мой познат започна доста преди хилядния шофьор на фирмата, а определено на него му се получава с фирмите ,тъй като преди Дискордия,  работи в Пимк  около 6 години!!!Склонен съм да му вярвам ,тъй като е съвестен и доста търпелив човек :).

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: imter - Петък, 26 Февруари, 2021, 14:27:14
Този мой познат започна доста преди хилядния шофьор на фирмата, а определено на него му се получава с фирмите ,тъй като преди Дискордия,  работи в Пимк  около 6 години!!!Склонен съм да му вярвам ,тъй като е съвестен и доста търпелив човек :).

     Това е важно уточнение. Но ПИМК надали е много по-добре от Дискордиа, ама му се е получило там.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

imter

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Петък, 26 Февруари, 2021, 18:51:55
     Това е важно уточнение. Но ПИМК надали е много по-добре от Дискордиа, ама му се е получило там.
Както и той каза ,в Пимк е много по-добре, въпреки простотията там 8).

imter