• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Снегът и коментарите

Започната от Бриги Магнито, Събота, 07 Януари, 2012, 14:33:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Димитър Гебшеменов

а това е почистване след обилен снеговалеж в Румъния
мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.

Димитър Гебшеменов

мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.

g_dandy

Вчера сутринта в 10ч се наредих на опашката преди Градина,в България влязох след 14 часа чакане.

g_dandy


godji

Цитат на: Joro - Неделя, 29 Януари, 2012, 20:34:16
@godji   Снегорина е страшен обаче  :D  и магистралата е направо бонбон ...... Made In Bulgaria
Оригинален е много  ;D  Магистралата и пътя от Ябланица до разклона за Ловеч и Троян беше на асфалт (с мн.малки изключения) Това е отсечката от разклона до Троян ! Все едно този град е забравен от света  :(
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Joro

То зимата там май винаги е така , както и към Габрово ,

Mandor

Цитат на: dino412 - Неделя, 08 Януари, 2012, 21:47:51
Абе момци я обяснете на непросветената ми глава кви са тия зимни гуми за камиони????

Например тези
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

kkkvd

#80
Моето мнение е, че това са пълни простотии. Просто некомпетентните журналисти пишат за зимни гуми, некомпетентните от министерството се хващат като удавник за сламка, едва ли не това е причината за ситуацията, а не тяхната безпомощност... От някои фирми се сещат, че се отваря пазарна ниша и почват да слагат едни надписи на гумите си M+S за да могат да продават иначе нормалните си гуми като зимни (може би има известна разлика в смеската, но кой може да го докаже). Накрая псевдо журналистите от камион.бг изнамират информация за такива гуми и я лепват на сайта си, за да може кръга окончателно да се затвори, а тая глупост да се узакони, и камионо-собствениците да са отново прецакани.
Цитат: Зимните гуми скъсяват спирачния път - спирачния път не е интересен зимата толкова, колкото да останем на пътя, да спуснем надолнището и да качим баира. И без това караме доста бавно на сняг. На сняг и лед да гледаш спирачен път е смешно просто, Освен това веригите са за сняг, не за лед. Изкопавал съм леда, почвал съм асфалта с веригите и камиона не тръгва. Виси на вътрешната диференциална... За лед ни гуми, ни вериги- нищо не помага, само химикали, нищо друго.

Знам, че има 3 вида гуми - за управляем мост, за теглителен мост и за ремарке. От там нататък се гледа дълбочината на грайфера и толкоз! Шарката на протектора, качеството на изработка и стабилността при каране е според производителя... другото са преразкази по картинки.

Това да не са леки коли с 4 гуми, които си ги караме в района в който живеем... да им връткаме гумите според сезона... Ами ако аз с камиона тръгна от слънчева Испания и финиширам в снежна Норвегия, къде точно да си сменя 12-те гуми по 1000 лв.... А? И после на обратно съответно...
Е на тоя въпрпос да ми отговори Цецо Тъп*то

И за финал, понеже доста редактирах тук - драги съфорумци, на някои от вас много им личи, че тази професия не я усещат. Няма да изреждам кои, но много личи. И тук говорим за тежки пагони, много звезди...  Ако все пак стане полемика, бих могъл да спомена потребителите, които разбират занаята и чиито мнения уважавам. Ако някои не се види в списъка, сори!  Един вид, апелирам да не пишете неща, в които не сте съвсем убедени, за да не се подвеждат колегите, които имат желание да се научат. Надявам се никои да не се обижда, понеже работим много отговорна работа, а не продаваме чорапи на пазара!

driver1

   Самочувствието е хубаво нещо, а когато избива на виртуален психоанализ започва да подсказва и други изводи за автора...Както и да е. Чак пък и списъци ще има! Дано не ги прочетат потенциални работодатели, че попадналите в тях остават без шансове. На автора с многобуквения аватар ще кажа, че се уверих в "железните" му аргументи в друга тема - "моето е правилното и туй-то!" - без съпоставка на конкретни параметри и обосновка. Искрено се смея на такива доводи, а генералните заключения относно личността и уменията на някого тук, основана на една-две публикации направо ме изумяват...
      Давай списъка и да се почваме? :) :) :)

dino412

Драйвър колегата kkkvd е много прав в изказването си и Го подкрепям напълно.Не че незнам какви гуми има за камиони а нарочно зададох тоя въпрос.Погледнете на някоя от гумите си да видите че на 90% да не кажа на всички съществува надписа за зимна гума М+S.Това че напоследък се навъдиха в професията много бармани чули за далаверата не значи че някой друг Ни е виновен.Не умаловажавам труда на нито един колега но съгласете се че има и доста хора който не трябва и велосипед да им се дава да карат а са се качили на 40+тонна машина.Е заради такива си патят и свестните и истински шофьори който обичат професията не само заради доходите.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

kkkvd

Driver, баце, мерси най-напред за отрицателния фидбек който ми даде днес. Ако беше прочел (не е късно) ще разбереш, че списъка щеше да е с колеги, даващи коректни и верни мнения. Тоест никого няма да злепоставя (не че изобщо съм искал), а напротив, ще похваля. Също така, прав си, луд съм сигурно, щом съм се регистрирал да отговарям и коментирам важни въпроси, споря с незнаещите и гледам да съм от полза на колегите. Остани си със здраве.
Темата обаче не е за моето ментално състояние, то е ясно поне за един в тоя форум, а за това редно ли е да обвиняват шофьорите за зимната криза или не със смешни доводи за зимни гуми за камиони.
Призовах да не се пишат глупости и да се подвеждат млади шофьори, влизащи тука да четат драскачи разни, шефчета и прочие, ама ти взе че се обиди.. извинявай ако нещо.. :-\

Бриги Магнито

Праснах един + на kkkvd поради три причини,първо за поста де ни открехва за гумите,второ за да го компенсирам за - от който ще да е и трето ,че земе ме стигне у отрицателнио рейтинг ,а не е гот.
Са по темата и аз мисля,че верига на лед освен ,че нищо не помага ми си е малко като кънки на лед,но определено не съм съгласен,че е и за всеки сняг,за да има ефект веригата, трябва снега да е ,,стегнал,,

Са па извън темата,Драйвер аз имам буквен аватар пак ли бацко спрегаш бре?
Драйвер вземи спусни един ценоразпис баце колко взимаш за даване на съвети и уроци относно шофьорлъка,че то май с тва оправдание,че без пари не мъцаш малко почвам да си мислим,че нема ко да мъцнеш оти освен ми оправяш настроението,друго си немоеш.


П.П. С тъмно черно е по темата,другото е за спорта. ;)




kkkvd

www.goodyeartrucktires.com/tires/
Пичове, зарежете нема значение, мерси на Бригадира за добрите думи все пак
По-горе е сайта на престижна марка за гуми, а не китайските пластмасови Линг Лонг, каквито съм имал неудоволствието да карам... Ами ако видите някъде да е поменато сняг, моля коригирайте ме. Мисля че Гудиър все пак са някакъв капацитет по въпроса за гумите.

M+S действително е реално MUD+SNOW, или преведено кал+сняг. Аз незнам сега, според вас как е, но мисля че има разлика от каране на сняг и кал.  Но дори и да няма разлика, какво по дяволите ще прави магистрален влекач на кално трасе???
Такива екстремни гуми има показани на сайта на гудиър, грам не приличат като шарка на шосейните гуми...
Което още веднъж идва да докаже, че те таково животно зимна гума за камион нема!!!

admin

Цитат на: kkkvd - Вторник, 13 Март, 2012, 20:33:11
.......Пичове, зарежете нема значение, мерси Но дори и да няма разлика, какво по дяволите ще прави магистрален влекач на кално трасе???

О, имам един приятел, който много обича да се навира из разни ливади с камиона и почти винаги се налага да му викат депонаж. И всеки път след подобни изцепки го уволняват от фирмата, в която работи. Имаше и снимки в телефона, но така и не ми ги прати да ги разгледам на спокойствие. Последният път му бяха отмъкнали към 500 евро да го извадят от някакво тресавище.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1

   Аз съм особено щастлив, че тук успях да науча, че видите ли, зимни и летни гуми за камион нямало! Ма от къде да го зная, като съм драйвер, а не автомонтьор, качил се на камион щот келепир имало...Досега не се замислях зимни ли са, летни ли са ми гумите, а гледах колко е дълбока шарката на протектора, и се интересувах за съдържанието на пластмаса в каучука. Интересуваше ме и марката. Другото си е проблем на шефчето. Но вече ще знам -  зимата - със зимни гуми, лятото - летни!
   И понеже лекичко беше намекнато за гласуване с "минус", ако визираш моята скромна персона - заподозрян съм несправедливо и мога веднага да го докажа. Но пък, както винаги, ще се изсмея на тези, които живеят с мисълта за ръкоплясканията, които целят.

dino412

#88
Драйвър батка да си добър шофер незначи само да въртиш "геврека" и да натискаш педалите.Трябва и да си познаваш камиона и да чуваш какво ти говори това ше рече че и от механика трябва да разбираш щото камион дето се не чупи още не е измислен.Такива като тебе "авиатори" Съм ги виждал много по пътищата и все другите им виновни и камиона и шефа криви.Един такъв професор ходих на 150км зимата да го довличам щото го мързеше или незнаеше как да дигне кабината и да си оправи скъсана шлауха на горивото.После реве че измръзнал.Елементарно баце елементарно.Е това са барманите в професията.
kkkvd има действително голяма разлика между каране в кал и каране в сняг.Калта лепне по гумата запълва грайфера и прави един много хлъзгав слой гумата става като валяк и тогава и бог незнае на къде отива камиона.Снега се самопочиства от грайфера и може и минимално но грайфера си върши работата и задържа що годе камиона на пътя.А за магистрални влекачи в БГ влизат навсякъде с гондоли съм виждал посред нивите и като валне дъжд ела глей кво става фърчат брони калници и.......
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

driver1

   Много лесно някои тук определяте кой е барман, кой - фурнаджия...На мен това не ми се отдава толкова бързо. Но пък комплексарите ги усещам безпогрешно.
   А вместо да го влачиш колегата дето го мързяло да си дигне кабината, да беше му оправил шлауха, вместо да си пишеш тази помощ в автобиографията. :)

driver1