• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Регламент 561 - въпроси и отговори

Започната от комбайнер, Четвъртък, 31 Май, 2012, 20:16:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Чели ли сте регламент 561

Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

admin

Цитат на: loshdancho - Неделя, 11 Ноември, 2012, 11:24:31
Какво те спира да си извадиш шайбата и да сложиш нова за да имаш 9 часа почивка  (непрекъсната)?


Правилно! Никой не ти забранява да извадиш шайбите по-рано и да сложиш нови.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Ма чеките са бацета я кат извадим шайбето на двойка кой че и чертае нещо.

Бе с други думи коя шайба кога да вадим ,при положение,че и да ръгнем друга оно па стаа баклава и шам фъстък,мъцнете кога да вадим шайбата та да драсне 9 часа непрекъснати у кой момент точно да стане това ?
Апропо на двойка за 9 часа ли се борим или за 11 тук таме?


Бриги Магнито



loshdancho

5. Чрез дерогация от параграф 2 в рамките на 30 часа след края на дневната или
седмичната почивка водач, извършващ екипно управление, трябва да ползва нова
дневна почивка от поне девет часа.
Това е минимума, никой не ти забранява да си правиш 11часа почивка.
Подай молба до европейската комисия, да направят 30часови шайби и тахографи, защото не може бригадира  да се ориентира.
Тахографа пише това което правиш.
Единственото изискване е, почивката да е непрекъсната и на една шайба.

Няма такова изискване за времето за шофиране.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Лошио баце нали това питам бре,как в рамките на 30 часа на шайба да имам 9 часа непрекъсната почивка?
-като в единият случай на 24-ова шайба(оти други не са ми напечетили) имам 5 часа
-а ако ръгнем другата на 30 час имам 6 часа пауза

Или с други думи светнете ме как на една шайба да имам 9 часа събрани на куп,при положение,че с колегата караме по 9 часа.
Що ми се струва,че екипажното каране не е баш като при единичките.
И аджеба ако маам на двойка 2 седмици и се метнем на дарак на единичка у нашенско кой Джадай,че ми признае шайбето кога сме се изредили с колегата на 19 часов работен ден,а понеже съм карал втори имам само 5 часа пауза дневна(която не се брой оти е прекъсната,докато ръгам друга шайба)ма и да ръгнем па не стаа.


admin

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 11 Ноември, 2012, 11:34:33
Ма чеките са бацета я кат извадим шайбето на двойка кой че и чертае нещо.

Бе с други думи коя шайба кога да вадим ,при положение,че и да ръгнем друга оно па стаа баклава и шам фъстък,мъцнете кога да вадим шайбата та да драсне 9 часа непрекъснати у кой момент точно да стане това ?
Апропо на двойка за 9 часа ли се борим или за 11 тук таме?

Слагаш нова шайба и си правиш 9 часа почивка. А 11 часа почивка се прави когато двамата водачи са надвишили времето за каране на всеки от тях над 9 часа.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Цитат на: admin - Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:28:45
Слагаш нова шайба и си правиш 9 часа почивка. А 11 часа почивка се прави когато двамата водачи са надвишили времето за каране на всеки от тях над 9 часа.
О,кей значи връткаме едни 19часа с колегата,вадим шайбите ,ръгаме две нови висим 9 часа и атакуваме отново ,става или не става дотук?
След като сме атакували с нови шайби се получава следното имаме 9 часа пауза плюс нови 19 часа каране,шайбите пак отидеха на дългосвирещи от порядъка на 28 часови.

Момци я съм си глъм яко,дайте най-лесното,напишете ми как се кара на двойка по часове за два дена,та да уденем


loshdancho

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:01:38
Лошио баце нали това питам бре,как в рамките на 30 часа на шайба да имам 9 часа непрекъсната почивка?
-като в единият случай на 24-ова шайба(оти други не са ми напечетили) имам 5 часа
-а ако ръгнем другата на 30 час имам 6 часа пауза

Или с други думи светнете ме как на една шайба да имам 9 часа събрани на куп,при положение,че с колегата караме по 9 часа.
Що ми се струва,че екипажното каране не е баш като при единичките.
И аджеба ако маам на двойка 2 седмици и се метнем на дарак на единичка у нашенско кой Джадай,че ми признае шайбето кога сме се изредили с колегата на 19 часов работен ден,а понеже съм карал втори имам само 5 часа пауза дневна(която не се брой оти е прекъсната,докато ръгам друга шайба)ма и да ръгнем па не стаа.

Не знам на какъв език да ти го напиша?
Караш си времето, кара си и колегата ти времето,  идва време за почивка , вадиш старата шайба, прикючваш я , пускаш нова и я слагаш в тахото, на другият ден по същият начин. Какво не можеш да разбереш?
Че работния ти  период остава на една шайба, а почивката на друга?
Та на шайбите си има дата и километраж.
Ти като не си грамотен да я разчетеш други са и това им е работата. Щом си спазвал изискванията нямаш нарушение.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Тва мислим го схванах,но мъцни на втория ден ко да праим бре,въртим некво до 24-ия час на шайбата турам трета на нея 4 часа си докарваме ръгаме 9 часа пауза и ..........така ли се прави?

Се тая момци,тенкс за отделеното внимание,че се уграмотявам като ми дойде на главата


admin

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:34:27
О,кей значи връткаме едни 19часа с колегата,вадим шайбите ,ръгаме две нови висим 9 часа и атакуваме отново ,става или не става дотук?
След като сме атакували с нови шайби се получава следното имаме 9 часа пауза плюс нови 19 часа каране,шайбите пак отидеха на дългосвирещи от порядъка на 28 часови.

Момци я съм си глъм яко,дайте най-лесното,напишете ми как се кара на двойка по часове за два дена,та да уденем

Тръгваш понеделник в 12 часа на обяд. Караш 4.5 часа, колегата ти също кара 4.5 часа. Правите по още едни такива 4.5 часа и спирате. До момента имате общо 18 часа каране и вече е станало 6 часа сутринта на другия ден. Вадиш шайбите, пишеш нови и лягаш да спиш. След минимум 9 часа пауза имаш право да започнеш да караш отново по същата схема. Този път обаче да предположим, че карате 4 пъти по 4 часа. Значи в 22 часа вечерта приключвате с карането. Пак вадиш шайбите и слагаш нови. Отново правиш минимум 9 часа пауза и тръгваш. И запомни, не е проблем да смениш по-рано шайбите. Проблем е да ги смениш по-късно от 24 часа след поставянето им.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

stoil nedev

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 11 Ноември, 2012, 11:34:33
Ма чеките са бацета я кат извадим шайбето на двойка кой че и чертае нещо.

Бе с други думи коя шайба кога да вадим ,при положение,че и да ръгнем друга оно па стаа баклава и шам фъстък,мъцнете кога да вадим шайбата та да драсне 9 часа непрекъснати у кой момент точно да стане това ?
Апропо на двойка за 9 часа ли се борим или за 11 тук таме?
Бриги , човече.... ти нали не си хукнал ей сега да караш на двойка ??? ::) Карай си самичък и си свиркай.
Ако ти се наложи да караш в отбор от двама двама водача и единият да си ти ..... ето ти следният съвет:
Казваш на колегата си той да се занимава с шайбите а ти взимаш един голям тефтер и записваш вътре
Начало на работния ден - край на работния ден и начало но почивката-край на почивката.
Начало на поставяне на шайбата- край и сваляне на шайбата.
Така сам ще вникнеш в същността на нещата бързо сигурно и разбираемо за самият теб.
То е като всичко което трябва да направиш за първи път..... неразбираемо и несигурно в началото а след това лесно и отдаващо ти се все повече колкото по-често го правиш ;)
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

loshdancho

Трябва да имаш винаги в предвид колко си карал на шайбата и дали ще сместиш почивката на нея.
Ако това не е възможно си слагаш друга и си почиваш спокойно.
Следващият ден по същият начин:
шайбата свършва  някъде , а на теб ти остава време да караш, слагаш нова и си продължаваш, когато дойде края на  работният период си смяташ отново дали ще се вмести почивката в останалото време на шайбата, ако не се смести отново слагаш нова. Та нали на шайбата има километраж и дата  и се вижда, че не си мърдал, и е направено с цел  да не се нарушава почивката за сменяне на шайби.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:29:07
Трябва да имаш винаги в предвид колко си карал на шайбата и дали ще сместиш почивката на нея.
Ако това не е възможно си слагаш друга и си почиваш спокойно.
Следващият ден по същият начин:
шайбата свършва  някъде , а на теб ти остава време да караш, слагаш нова и си продължаваш, когато дойде края на  работният период си смяташ отново дали ще се вмести почивката в останалото време на шайбата, ако не се смести отново слагаш нова. Та нали на шайбата има километраж и дата  и се вижда, че не си мърдал, и е направено с цел  да не се нарушава почивката за сменяне на шайби.
Сгреех,дишни,готов съм за двойка или девойка,чакам оферти,тъй че........


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: admin - Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:28:45
Слагаш нова шайба и си правиш 9 часа почивка. А 11 часа почивка се прави когато двамата водачи са надвишили времето за каране на всеки от тях над 9 часа.

     Това не го разбрах. Откъде идва изискване за 11 ч почивка. Цитирай го от Регламента, аз не съм чел никъде!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 11 Ноември, 2012, 14:19:52
     Това не го разбрах. Откъде идва изискване за 11 ч почивка. Цитирай го от Регламента, аз не съм чел никъде!

Ами карай 10 часа, направи само 9 почивка и после имай късмет да ти проверят шайбата. Един приятел остави към 600 евро в Полша за такава история.

Член 6
1. Дневното време за управление не следва да надхвърля девет часа.
Независимо от това дневното време за управление може да бъде удължено до максимум 10 часа не повече от два пъти седмично.

Член 8
1. Водачът ползва дневни и седмични почивки.
2. За всеки период от 24 часа след края на предходната дневна почивка или седмична почивка водачът трябва да е ползвал следващата дневна почивка.
Ако частта от дневната почивка, която попада в този 24-часов период, е поне девет часа, но е по-къса от 11 часа, въпросната дневна почивка се разглежда като намалена дневна почивка.
3. Дневната почивка може да бъде удължена до нормална седмична почивка или намалена седмична почивка.
4. Водачът може да има най-много три намалени дневни почивки между всеки две седмични почивки.
5. Чрез дерогация от параграф 2 в рамките на 30 часа след края на дневната или седмичната почивка водач, извършващ екипно управление, трябва да ползва нова дневна почивка от поне девет часа.

Всъщност колко часа трябва да бъде НОРМАЛНАТА почивка на всеки водач? Нещо съвсем се отплеснах и загубих ориентация.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Roshko

Цитат на: admin - Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:28:45
Слагаш нова шайба и си правиш 9 часа почивка. А 11 часа почивка се прави когато двамата водачи са надвишили времето за каране на всеки от тях над 9 часа.

Кога че спрете да пишете глупости?
Продължителността на почивката НЯМА отношение към карането!!!

Roshko