• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Автомагистрала в строеж - Ниш - Димитровград

Започната от ИванТ, Понеделник, 19 Ноември, 2012, 09:47:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ИванТ

Публикувам снимки от изграждащата се автомагистрала между град Ниш и град Димитровград в Сърбия. Интересното е, че финансирането на отсечката е собствено, без участие от страна на европейските фондове (Сърбия не е част от европейската общност).

Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

loshdancho

Така са се уплашили от моста на Видин , че ще си построят пътищата само и само да не избяга транзита през Видин...
Ама дано не разберат, че път Монтана-Видин....няма.
Интересното в сръбската магистрала е:
Мостовете се строят от българска фирма...
Цитат на: ИванТ - Понеделник, 19 Ноември, 2012, 09:47:18
Публикувам снимки от изграждащата се автомагистрала между град Ниш и град Димитровград в Сърбия. Интересното е, че финансирането на отсечката е собствено, без участие от страна на европейските фондове (Сърбия не е част от европейската общност).
Да, но забравяш програмите, трансевропейските коридори и пред присъединителните фондове.
Освен това магистралата е платена, отделно от това се плаща и пътна такса за преминаването през държавата.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 19 Ноември, 2012, 09:56:14
Така са се уплашили от моста на Видин , че ще си построят пътищата само и само да не избяга транзита през Видин...
Ама дано не разберат, че път Монтана-Видин....няма.
...
Освен това магистралата е платена, отделно от това се плаща и пътна такса за преминаването през държавата.


     С кола сега предпочитам да мина през Сърбия, с камион е по-сложно, искат да имаш фактура за стоката. Ако имам евтин мост, може и през Румъния, минималната винетката за кола е 3 евро. Ако отиваш за бързо, можеш и да се върнеш, за магистралата в Сърбия е 12 евро в едната посока. И аз така си мисля, че двете страни се борят, за преминаване през държавите им. Едва ли ще загубим, от такава конкуренция.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

loshdancho

Целта е да не изпуснат камионите от Турция.
Явно страха им е безсмислен, защото не виждам как ще убедиш турчина да мине през Видин?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Красимир

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 19 Ноември, 2012, 09:56:14
Ама дано не разберат, че път Монтана-Видин....няма.
А ВРАЦА предлагам със закон да я разрушат.Там вчера минах с 25 км./час от Лукойл на входа от Монтана до Ромпетрол на изхода за Мездра.
Цитат на: loshdancho - Понеделник, 19 Ноември, 2012, 10:34:44
Целта е да не изпуснат камионите от Турция.
Те много от турците отдавна карат през Гърция и Македония или Гърция Италия (на ферибот)
ПО-ДОБРЕ 20 МИНУТИ ПО-КЪСНО,ОТ КОЛКОТО 20 ГОДИНИ ПО-РАНО

ИванТ

Продължението на автомагистралата от българската страна е забавено, като дори и технически проект не е налице, въпреки финансовия ресурс, осигурен от европейската общност.

Репортаж и от българската страна на международен път "Е80".

Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):


Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Тариката

   2007 или 2008 година Хърватско/не е член на ЕВропейския Съюз/ за 11 месеца построиха 534 километра! , отново със собствени средства!

loshdancho

Цитат на: Тариката - Събота, 09 Февруари, 2013, 16:33:40
   2007 или 2008 година Хърватско/не е член на ЕВропейския Съюз/ за 11 месеца построиха 534 километра! , отново със собствени средства!
Не със собствени средства!
Май си забравил, че се плаща магистралата.....
А за предприсъединителните фондове няма да говорим.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Тариката

 Лошданчо прав си, но в България за първите 3 години от управлението на герб в България са построени общо 53-54 километра магистрали/справка Агенция пътна Инфраструктура/!

Тариката