• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Международен шофьор на товарен автомобил

Започната от mihailov, Неделя, 29 Юни, 2014, 13:24:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

naum4o

Димич, избягвай да влизаш в тази кофти спирала ,,ние срещу вие". Ние монтьорите, срещу вие шофьорите. Терикати на дребно винаги ще има. Създай си добри отношения с един-двама по-пичове от шофьорите и винаги ще си една крачка пред другите. Хем си ние, хем си свой при вие. Като стане големият проблем, а той рано или късно ще стане, като се стигне до пцувни и налитане, ти си свиркаш и проблемите на селската чест не те ....  засягат.  ;) По твое усмотрение.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

naum4o

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

diyodi

 От публикациите на Димич съм останал с впечатление, че в тяхната фирма работят най-мързеливите и некадърни шофьори!
Работил съм във фирми където е трябвало да сменям или да помагам при смяната на накладки, масла, филтри и дори съединител, защото били на "моя" камион! Нищо че в графа собственик не пише моето име! И никога не бих си позволил да обидя монтьорите, че ги е мързяло.
А замислял ли си се, че шофьорите са едни от малкото с 15 часов работен ден? И то три пъти седмично! Сега някой ще каже да ама не работите през цялото време. Да но и чиновниците не работят през целия си осем часов работен ден. Но в очите на другите шофьорската професия е най-леката. Затова съветвам всеки да си се занимава със своята си дейност и да не гледа на другия. Всяка професия си има плюсове и минуси - като сме си го избрали си го работим като не ни харесва се преквалифицираме.

diyodi


dimich87

В наща фирма има шофьори, които лента на дигитален тахограф не могат да сложат. Единия ме пита как се слага и аз му казах че като го спрът ще му сложат и ще си извадят разпечатка контролните органи. Съгласи се с мене, взема 2 ролки, понеже държим в гаража ленти и шайби. След около седмица този шофьор го чувам да обяснява на другия че като го спрат ще му сменят лентата. И така караха почети месец, докато не се качи грамотен шофьор.
Друг от София се прибирал и му изгоряла крушка на фарове. Понеже не може да я смени каза "кьорих се до Русе снощи ела да я смениш".

bobikat

Цитат на: diyodi - Вторник, 18 Ноември, 2014, 13:44:09
...
А замислял ли си се, че шофьорите са едни от малкото с 15 часов работен ден? И то три пъти седмично! ...
И си с няколко евра вътрешно. 1 път седмичо 15!!!

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

bobikat

Ха хаха, посипвам си пепел. Добре, че в спора се ражда истината.

stoil nedev

Цитат на: dimich87 - Вторник, 18 Ноември, 2014, 18:24:54
В наща фирма има шофьори, които лента на дигитален тахограф не могат да сложат. Единия ме пита как се слага и аз му казах че като го спрът ще му сложат и ще си извадят разпечатка контролните органи
Само ти си най- кадърния и най- големия хитрец си ти еееейййййййййй  тцтцтцтцтцтцттц.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

hunter_75

Цитат на: bobikat - Вторник, 18 Ноември, 2014, 20:41:05
И си с няколко евра вътрешно. 1 път седмичо 15!!!
Не е възможно да си толкова гламав  :D

bobikat

Цитат на: hunter_75 - Четвъртък, 20 Ноември, 2014, 03:49:24
Не е възможно да си толкова гламав  :D
Еми, понякога прибързаните неща и неопита си казват своето. ;D
P.S. А, като се замисля, погледнато от дръг ъгъл е добре да си правя само едно 15. Таман ще имам повече 11-ки. :)

Красимир Тодоров

Цитат на: dimich87 - Понеделник, 17 Ноември, 2014, 18:37:30
Преди около месец друг малоумник със заключен лафет се залил да закача ремарке и при удара в царския болт ключалката се счупва. После се оправдава че е бил отключен лафета.

Как се заключва лафет на влекач без да се мушкаш под ремаркето? Има два варианта, на мен ми се случвали и двата, единия е от твърде много грес малката челюст не стои отворена и тогава с една клечка я отваряш иначе лафета стои като заключен, макар да не е. Другия вариант е нещо лафета да е кикирики и да се заключи сам. И двата варианта не са по вина на шофьора. Вината му е че се е закачвал за ремаркето със сила, макар че с несмазан лафет и това може да се случи. Но за да счупи челюст си е ахмак.
Не казвам че всички шофьори са идеални. Но защо плюеш срещу шофьорите във шофьорския ни (нашия демек) форум.
Някой от нас да е седнал да псува неграмотни спедитори или мързеливи монтьори... признавам си, псувал съм само от нагли шефчета. Така че осъзнай се приятелю, не ни псувай в собствения ни дом.

dimich87

Цитат на: Красимир Тодоров - Четвъртък, 20 Ноември, 2014, 14:52:50
Как се заключва лафет на влекач без да се мушкаш под ремаркето? Има два варианта, на мен ми се случвали и двата, единия е от твърде много грес малката челюст не стои отворена и тогава с една клечка я отваряш иначе лафета стои като заключен, макар да не е. Другия вариант е нещо лафета да е кикирики и да се заключи сам. И двата варианта не са по вина на шофьора. Вината му е че се е закачвал за ремаркето със сила, макар че с несмазан лафет и това може да се случи. Но за да счупи челюст си е ахмак.
Не казвам че всички шофьори са идеални. Но защо плюеш срещу шофьорите във шофьорския ни (нашия демек) форум.
Някой от нас да е седнал да псува неграмотни спедитори или мързеливи монтьори... признавам си, псувал съм само от нагли шефчета. Така че осъзнай се приятелю, не ни псувай в собствения ни дом.

Не плюя всички шофьори, но по-напред в темата се засегнах че шофьорите вършели на всички работата. Исках да споделя че не е така и има такива, които не могат да карат, пък камоли да вършат на някого друг работата. Станали са по принуда шофьори, понеже не могат друго и решили че ще изкарват пари. Само че в наща фирма на шофьорите не се плаща нормално. Поне аз не бих станал шофьор при тези условия. Обаче има хора, които стават. И така се стига до ситуация че 90% не могат да свършат или не искат да свършат друга работа, освен да въртят геврека. Шефовете не са и те цвете. Днеска в единия камион тече като от чешма на три места. Знаят го, но нищо не предприеат. Камиона го дадоха на шофьор да го кара.
Лафета съм забелязвал при разкачане че понякога се заключва веднаха след като излезе царския болт. Точно този шофьор на камиона му има централно мазане лафета. Пълни го на всеки курс и отделно с шпакла разнася грес по плочата. Докато е в гаража на ден го откача и закара влекача поне по веднъж.

Има и много шофьори, които стават. Имаме един възрастен, аз не бях сменял накладки на камион, а бях и сам на работа (беше ми втория ден), искаше да ги сменя. Казах му че не съм сменял и не знам точно как става. Вика върви ги купи и аз ще ти покажа. Извадих гумата каза ми къде е трешчотката и как се охлабва и аз ги смених. Оказа се че е по-лесно от на лека кола.

славее

Димич нещо бъркаш професията монтйор и шофьор/по твойте думи,човек който друго не може/При абсолютно спазване на закона един шофьор се
изгражда до професионално ниво за
нормален курс Бкатегория 2 месеца....практика 1 година
нормален курс 2 месеца С категория практика една година,навършване на 21години и записване на нов курс от 2 месеца С+Е
курс професионална компетентност плюс ако са нужни още класификации като АДР много фирми искат и курс за мотокар.Нема как да кажеш на тоя човек,че нищо не става от него след толко години положен труд.
Отговорноста при монтйора е равна на нулева при моментното състояние на закона в БГ,докато шофьора е под непрекъсната отговорност.


ahil_73

Димич ли си къф си не те знам ама я обяви де работиш плийз...че аман от такива като теб професори.. да ти четем глупостите тука... Думат ти хората ама ти не вдяваш......

Красимир Тодоров

"Ама аз исках да кажа", а Димич?
90%от шофьорите нищо не става от тях - как па ги изчисли, демек на всеки десет само един е добър, щото знае как да си смени накладките.. хехехе, браво

И на тоя лафет дето като се изтеглиш от под ремаркет се заключва му направете нещо, че това не е нормално. Не знам колко лафета си виждал, но аз съм виждал стотици и това дето го казваш не е редно.

А кой и защо става шофьор - не  е ничия работа да го коментира.

Ела да видиш как се работи в нормални фирми и да се научиш на правила и ред. А не да си мислиш че знаеш всичко като си видел 5 разкапани бангии и са ти дали право да се правиш на началник. да видиш как камиони на година и половина правят по над 400 000 км, с перфектна организация.
Ама то шефа ти не знае къде се намира, та ти ще знаеш...

Абе аз се заканвах да не отговарям на такива постинги, ама сърце не търпи...
Има некой хора много силно са скъсали с реалността.

dimich87

Не е толкова трудно ставане на шофьор. Аз като карах курсовете беше Б категория за месец преди да навърша 18. След това можех веднага да се запиша и да изкарам С, но не бях се насочил към тази професия. На 19 ми потрябва Ткт и реших да изкарам направо С. Изкарах го за 15 дни, като не ми дадоха да запиша курса без психо и съм чакал от тези 15 дни 8 за дата за психо.
Сега ситуацията е подобна, курсовете се карат фиктивно. Всичко е за пари просто. Сега аз за да стана шофьор ми трябват 500лв за С+Е и 400лв за психо и професионална компетентнос и накрая подмяна на книжката в КАТ.
Единствената разлика сега е че за да се стане шофьор се започва от С категория, която ако не трябва е безсмислено да я има човек. До преди да въведат професионалната компетентност почети всеки втори мъж караше и С категория защото мойеше да си свърши някоя работа.

dimich87