• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Изпит пред ДАИ

Започната от diana71, Петък, 01 Май, 2015, 10:14:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

diana71

Здравейте, имам въпрос за който търся отговор. Явих се на изпит за кат.СЕ на полигон, при положение че си изпълних елементите без грешка ме скъсаха затова че не съм си проверила светлините преди да тръгна.А камерата е поставена така, че няма как да види дали съм слязла от камиона или не. Или ме скъсаха затова че съм жена. Някой може ли да ми каже това грешка ли е или не.

diana71


admin

Ако това е официалната причина за "късането", според мен е пълно заяждане.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

diana71

Официалната причина е за светлините -"не са проверени преди потегляне за изпълнение на елементите", имаше още един колега за изпит ,който ми каза че светят ,но аз не съм слязла да ги проверя. При положение, че камерата е от страната на пътника и "гледа" към камиона по диагонал дори и да сляза тя пак няма да ме заснеме че съм ги проверила.

ziladjiata

Я кога карах категорий немаше камери и бех с ЗИЛ ама тва според мене не е редно като у белите задно европейски държави фаровете през светлата част не са задължителни а ние се прайме на по-европейци от тех.

Караиванов

 Направо си е заяждане. Аз карах на камаз даже и кабели не съм закачал

diana71

Как и къде мога да проверя записа от изпита? Но най-вероятно това трябва да го направя след като взема книжка,защото ако са се заяли с мен така могат да ме късат безброй пъти!

admin

Цитат на: diana71 - Петък, 01 Май, 2015, 12:11:43
Как и къде мога да проверя записа от изпита? Но най-вероятно това трябва да го направя след като взема книжка,защото ако са се заяли с мен така могат да ме късат безброй пъти!

Препоръчвам ти да отидеш направо при началника на ДАИ и да поискаш обяснение въз основа на какво се е получило това. В протокола от изпита трябва да е отбелязано всичко.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

diana71

Аз затова питам дали някой е изпадал в същата ситуация ,за грешка ли се счита това че не съм слязла да ги проверя тези светлини или си имат бройка която да изпълнят - "скъсани-взели". Гарван гарвану око не вади.

digital

Камерата се поставя отзад зад камиона и ти си длъжен да ОБИКОЛИШ целият камион с цел да си прегледаш всичките светлини.
Според мен идеята с началника на ДАИ не е особено добра,защото после на кормуването все ще си намерят за какво да се заядат и да те скъсат отново след като ти създаваш главоболия на изпитващият. Като не си спазила задължителна точка той не е имал друга възможност освен да те скъса на изпита.
Успех следващият път! :)


admin

Цитат на: digital - Петък, 01 Май, 2015, 16:42:52
Камерата се поставя отзад зад камиона и ти си длъжен да ОБИКОЛИШ целият камион с цел да си прегледаш всичките светлини.
Според мен идеята с началника на ДАИ не е особено добра,защото после на кормуването все ще си намерят за какво да се заядат и да те скъсат отново след като ти създаваш главоболия на изпитващият. Като не си спазила задължителна точка той не е имал друга възможност освен да те скъса на изпита.
Успех следващият път! :)



Къде ги четеш тези неща и още какво трябва да се направи на изпита по отношение на камиона?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

digital

Г-н Админ,Вие Е категория имате ли и изпит държали ли сте ?
В случай,че притежавате заветната категория и сте активен професионален шофьор или бил такъв в близките години се предполага,че имате и професионална компетентност и все още ме питате?! Не ги чета ами просто ги зная тези неща както и всеки един колега изкарал редовно своите документи.

ЕДИТ:
@Admin
http://www.rta.government.bg/images/Image/rtaoldsite/n_uredba/n37.pdf
http://www.rta.government.bg/images/Image/n_uredba/metodikavb.pdf

admin

Цитат на: digital - Петък, 01 Май, 2015, 16:54:32
Г-н Админ,Вие Е категория имате ли и изпит държали ли сте ?
В случай,че притежавате заветната категория и сте активен професионален шофьор или бил такъв в близките години се предполага,че имате и професионална компетентност и все още ме питате?! Не ги чета ами просто ги зная тези неща както и всеки един колега изкарал редовно своите документи.

Г-н digital, разбира се, че имам категория С+Е, както и професионална компетентност. В момента съм активен професионален шофьор, но на лек автомобил. В близкото минало обаче имам опит и като такъв на тежкотоварна техника. Документите ми са "изкарани" съвсем редовно и не се е налагало за нито един изпит да давам подкуп или печено агне.

В интерес на истината следя доста редовно дали са изправни светлините на превозното средство, което управлявам, но нямам навик да обикалям преди всяко потегляне. Например късите светлини на фаровете ги наблюдавам чрез отражението им в спряло пред мен превозно средство, например на светофар.

Ако се зачетем в ЗДвП, ще установим, че той вменява още един куп задължения на водачите на МПС. И ако решим да приложим цялата тежест на закона, то е напълно възможно да не остане време за изпита.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ziladjiata

Дианче ела у Враца ще дадеш некой лев ама със сигурност ще вземе.Аз като си удължавах АДР а преди 2 месеца се изненадах като видех хора от цела БГ с мене да се явяват на изпит и като поговорихме казаха че срещу едни им сигурно че ще го изкарат така е и с книжките
.

diana71

#13
Цитат на: digital - Петък, 01 Май, 2015, 16:42:52
Камерата се поставя отзад зад камиона и ти си длъжен да ОБИКОЛИШ целият камион с цел да си прегледаш всичките светлини.
Според мен идеята с началника на ДАИ не е особено добра,защото после на кормуването все ще си намерят за какво да се заядат и да те скъсат отново след като ти създаваш главоболия на изпитващият. Като не си спазила задължителна точка той не е имал друга възможност освен да те скъса на изпита.
Успех следващият път! :)


В нашия случай камерата се намираше на 3 метра от камиона, в единия ъгъл на самото очертание на полигона, насочена така че да се вижда самото закачане и разкачане на камиона(страната на шофьора не се вижда).При положение,че сме двама на изпита(втория е застанал в лявата част отзад на камиона) и съм разбрала от него че ми светят светлините не ми остава нищо друго да си мисля че е решил да се заяжда - жена да вземе кат.Е от първия път

Благодаря все пак, но ще си я взема като се явя отново на изпит (08/05).Мога да правя елементите без грешка и карането ми е на ниво според много хора и се надявам да му докажа на изпитващия, че макар и жена мога да се справя .А и не съм се отказала да проверя протокола в ДАИ както бях посъветвана,но след като взема изпита.Просто имаше много странни ситуации на самия изпит.

Причина за редакция: Обединени публикации!

diyodi

А инсруктора??? Той не те ли каза, че трябва да ги проверяваш? Негова е задачата да те подготви! Или те е видял, че се "оправяш" и е пиел кафе и си е четял вестник. Не помня за коя категория,  но ме бяха инструктирали, че за да ми признаят спиране на "СТОП", като спра да броя до 3. И до днес го правя  :).

diyodi