• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Правило за сменяне на шайбата

Започната от g_dandy, Сряда, 13 Юли, 2011, 20:24:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Rammbon

Понеже вече съм във фирма, където се спазват всички правила имам един въпрос.
Примерно карал съм 4.30ч , почивам 45 минути и чакам да разтоваря още 3 ч. Остават ми 1.30 ч каране , но шефа казва да взема камион на колега и да го закарам до точка Х, която е на 2 ч път. Моя камион ще го прибере колегата с който си разменяме машините. Като пристигна в точката Х, чакам за разтоварване още 2 часа и за да стигна до базата ми трябват 5 ч каране. Малко объркано май стана. С една шайба ли трябва да карам и да си я слагам в различните камиони или с различни и с бележки ли или друго?  Ако е дигитал ми е ясно как става, но със шайбите ...

Rammbon


Бриги Магнито

Цитат на: Rammbon - Събота, 11 Август, 2012, 17:40:19
Понеже вече съм във фирма, където се спазват всички правила имам един въпрос.
Примерно карал съм 4.30ч , почивам 45 минути и чакам да разтоваря още 3 ч. Остават ми 1.30 ч каране , но шефа казва да взема камион на колега и да го закарам до точка Х, която е на 2 ч път. Моя камион ще го прибере колегата с който си разменяме машините. Като пристигна в точката Х, чакам за разтоварване още 2 часа и за да стигна до базата ми трябват 5 ч каране. Малко объркано май стана. С една шайба ли трябва да карам и да си я слагам в различните камиони или с различни и с бележки ли или друго?  Ако е дигитал ми е ясно как става, но със шайбите ...
Понеже вече съм във фирма, където се спазват всички правила :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D-баси фирмата уке,на рамо да си я носиш  :D :D :D
Те светнем само,че всички изброени часове от теб са определено над 24 часа,я питай шефа деня да го правим ли 30 часа и мъцни,та да те осветлим за останалото.

Апропо нека ти купи от 48-часовите шайби,че инак тежко.


Бриги Магнито



admin

Цитат на: Rammbon - Събота, 11 Август, 2012, 17:40:19
..... С една шайба ли трябва да карам и да си я слагам в различните камиони или с различни и с бележки ли или друго? 

Това си е направо за бисери. Абе как ще караш с една и съща шайба два различни камиона? Нали на шайбата пишеш номера на камиона? :D :D :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Цитат на: admin - Събота, 11 Август, 2012, 19:28:01
Това си е направо за бисери. Абе как ще караш с една и съща шайба два различни камиона? Нали на шайбата пишеш номера на камиона? :D :D :D
;) ма на гърба и има място още тамън за 3 дръгела.
По принцип е с една шайба ,ма по интересно е как ще стане номера със спазването на всичко,че нещо ме надскочиха със законните истории  ;)


admin

Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 11 Август, 2012, 19:32:13
;) ма на гърба и има място още тамън за 3 дръгела.
По принцип е с една шайба ,ма по интересно е как ще стане номера със спазването на всичко,че нещо ме надскочиха със законните истории  ;)

И той като си вземе шайбата и шапката и се премести в другия камион, и колегата му го срещне мечка на пътя, какво ще обяснява, къде е шайбата? Направо смях ме напушва като си представя колко сложно обяснение ще се получи.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

#125
Цитат на: admin - Събота, 11 Август, 2012, 19:37:38
И той като си вземе шайбата и шапката и се премести в другия камион, и колегата му го срещне мечка на пътя, какво ще обяснява, къде е шайбата? Направо смях ме напушва като си представя колко сложно обяснение ще се получи.
Тц и тва се оправя,вади химакало и рисува отдзадзе кат шашав,ма 11-12 часа каране как ,че натъкми ми чудно и то да е редовно и законно.
Най -добре с колегата му да пускат по две шайби и да си ги врътат кат се сменят-трудно доказуемо е  ;)


fxmaster

Цитат на: Rammbon - Събота, 11 Август, 2012, 17:40:19
Понеже вече съм във фирма, където се спазват всички правила имам един въпрос.
Примерно карал съм 4.30ч , почивам 45 минути и чакам да разтоваря още 3 ч. Остават ми 1.30 ч каране , но шефа казва да взема камион на колега и да го закарам до точка Х, която е на 2 ч път. Моя камион ще го прибере колегата с който си разменяме машините. Като пристигна в точката Х, чакам за разтоварване още 2 часа и за да стигна до базата ми трябват 5 ч каране. Малко объркано май стана. С една шайба ли трябва да карам и да си я слагам в различните камиони или с различни и с бележки ли или друго?  Ако е дигитал ми е ясно как става, но със шайбите ...

Друг камион - друга шайба. Старата я приключваш и на другия слагаш нова. Смяната ти е сбор от всички шайби. Правилата си ги знаеш, но внимателно, защото се гледа сбора от всички шайби.

П.С. Вземи си верно от 48 часовите шайби 'дет ти вика Бичкията, че като ти сметнах часовите обяснения, ГРУБО ти излезе над 19 часа смяната ;)

Бриги Магнито

С две шайби за един ден ? Тц бългериан джедай го е уважил на моменто,пробал съм ,мръщат се и то мноо.
Шайбата е една,тва е истината и за да не боли много изотдзадзе после препоръчвам две,но едната уекинко ще я духне ветъро след първите 4,30 часа инак е едно и две у бългериън лев и то от големите


Уди кълвача

Цитат на: admin - Събота, 11 Август, 2012, 19:37:38
И той като си вземе шайбата и шапката и се премести в другия камион, и колегата му го срещне мечка на пътя, какво ще обяснява, къде е шайбата? Направо смях ме напушва като си представя колко сложно обяснение ще се получи.

Язък, ако са с карти ко праят - всеки си носи картата, така и със шайбите....

Rammbon

Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 11 Август, 2012, 19:04:36
Понеже вече съм във фирма, където се спазват всички правила :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D-баси фирмата уке,на рамо да си я носиш  :D :D :D

В предните фирми в които карах, всичките бяха с чаръри пред джедаите, че дори и за кантарите, всички знаете как е с фирмите от черния списък.  В тази ми казаха да внимавам, че всичко зависи от мен, всичко се спазва, ограничителя е нагласен на 88км/ч и повече с газ неможе. За превишаване на скоростта над 95 км/ч ще има парични сакции, засичат с GPS в реално време.
За пътя описан с часовете и начина смяна на камионте  ... едни карат с 1 шайба, други с 2, затова и питах тук, за да нямам проблеми.

Tihomir78

Колега наистина доста объркано става. Ама според мен трябва да приключиш са шайбата от първия камион когато слизаш от него. А за втория пускаш нова шайба, но с теб носиш и шайбата от първия. Доколкото знам шайбите ги носиш с себе си, а не да ги оставяш по камионите. И на втория камион продължаваш според регламента съответно време на каране и работно време. А колегата който ще се качи на първия камион трябва да има или писмо или шайби за времето преди да седне на твоя камион. Доста объркано стана.
Уффф как ги мразя такива разбъркани неща. То и аз бачках преди под чадър ама само за тонажа, но и нямаше как да наруша.

Бриги Магнито

Бацета кефим са ,говорите ми за спазване и правила,а то било поредната измекярска фирма с тая разлика,че тука щели джедайте да ни спират,молим се недейте бъркайте термини като спазване,че ще излезе,че и бацко е примерно девойче.

По спомен мисля,че нямате право в един и същ календарен ден да имате две шайби,тъй че най-правилно е да се кара с една в твоя случай караш квот караш приключваш шайбата само с километри на единия дръгел от едата страна,врътккаш я отдзадзе пишеш си час на качване у втория дръгел,съответно км и си продължаваш със същата шайба,същото е и с трети дръгел и с четвърти .
Проблема ти баце е че пак си чул нещо у новата фирма ,ма не си го разбрал и то е,че твойте колеги ръгат по две шайби обикновенно едната е без имена и номер дръгел ,карат кво карат хвърлят едната,попълват втората и продължават,за това са с две шайби днеска  ;)

Проблема с двете шайби идва от пътният лист по който те ловят и те награждават обаче в описаният от теб случай се явяват два дръгела с два пътни листа,тъй че ти казах разбирате се с колегата с който ще въртите дръгелите и пускате и двамата по две шайби в момента на смяната на дръгели метате по една и продължавате с другата ,важно е да се запомни,че от единият дръгел взимате само една шайба и тя е втората,първата шайба и пътният лист си остават задължително в дръгела за да няма инфекции пред органите,така може да ви ловнат само ако карате един след друг в една посока и ви спрът и двамата или ако и двамата ви спрът единият да кажем в Търново другият в Плевен,но ви съставят и на двамата протокол за извършена проверка,шанса е голям,но има и изключения ако протоколите постъпили в ДАЙ не им обърнат внимание,тъй че карането с две шайби е изкуство и като гледам бая от вас не го владеят и извадиха нова шайба и я попълниха кат пичове. ;)


ivopifeca

Имам и аз питане.В петък свърших работа в 16.30 и понеже ще почивам до понеделник ,извадих и приключих шаибата на която бех карал в петък около 2 часа,и сложих нова шаиба за събота и неделя.Правилно ли е така,или требе бележка за почивка,или наи добре си ми кажете ,как е правилно. ???

Tihomir78

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 12 Август, 2012, 13:35:29
Имам и аз питане.В петък свърших работа в 16.30 и понеже ще почивам до понеделник ,извадих и приключих шаибата на която бех карал в петък около 2 часа,и сложих нова шаиба за събота и неделя.Правилно ли е така,или требе бележка за почивка,или наи добре си ми кажете ,как е правилно. ???

Колега ти като чиновник  ;D ;D.
Майтапа настрана, питал съм ДАЙ-джии ,защото преди редовно такова ми беше разписанието. Оставяш шайбата в тахографа. И понеделник като почваш работа си приключваш тази шайба от петък. После за събота и неделя пускаш 2 празни шайби, отпред си пишеш всичко както си му е реда, километража е един и същи и съответно разликата е 0км. На гърба на шайбата с химикала си чертаеш права черта където ти е за почивка като започваш от часа в който ти е приключила петъчната шайба. За неделя по същия начин. И с писмо става но при мен беше неудобно че камиона на едно място офиса на друго , пък аз живея на трето....
Нека и други колеги споделят, те и ДАЙ-джиите някой път различно казват.

ivopifeca

Е са както съм го направил,требва да пуснем и две шаиби за събота и неделя и да ги чертаем отзад,а друго кво да пишем на тех,или да пишем на тая къде съм я турил да чертае почивка ???Бавно сгревам,да ме прощавате :(

ivopifeca