Стана дума в друга тема за товарите, които се превозват и реших да ви попитам какво превозвате от България за други страни. Естествено, че всеки път е различно, но ми е интересно какво произвежда нашата мила Родина и дали икономиката е толкова зле или пък си е много добре?
Хранителни добавки за Гърция.Made in Големо село.(http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ6gTNptpIRn2Yx-e71lV3StVWmDzlX5ztDvRzTho7LMseYtrXuyw)
Млечни произведения(сирене и кашкавал) от Разград и Пловдив,както и месни (предимно луканка :) от Пловдив.
Чаши и стъкло от "Шишеджам". Радиатори, матраци, фибран, хавлии. Квото е останало качествено в БГ, всичко е за износ.
А аз с последните курсове превозвах морска сол за Германия и дърва за огрев за Италия.
Цитат на: admin - Петък, 03 Юни, 2011, 21:46:06
А аз с последните курсове превозвах морска сол за Германия и дърва за огрев за Италия.
Хахах у Италия нямат ли дърва?
Последно, август, изнасях от ,,милата ни родинка" селскостопански ремаркета! Също и дърва за огрев, палети, силози(които после ги внасяме), и други подобни за Италия. Много и скрап се изнесе-алуминий, мед, бронз, .... Също и текстил!
За цяла Европа най-вече тоалетни чинии, а по-малко мивки и вани !
Заради превозваните стоки по-горе ми се струва ,че тия европейци много малки и големи нужди имат бе колеги. ;D
Причина за редакция: Нецензурни думи!
Дърва за Гърция за огрев и за производство на плоскости ;)
Доста разнообразие има череши за Италия и Испания, цинк за Австрия и пружинки за тетрадки и тефтери за Франция ;D ;D
Цитат на: harley - Петък, 03 Юни, 2011, 21:23:26
Чаши и стъкло от "Шишеджам". Радиатори, матраци, фибран, хавлии. Квото е останало качествено в БГ, всичко е за износ.
Колега , ако ме мернеш в "шишеджам" свирни да пийнем по една лимонада :) карам МАН-а който е на аватара ми .
Иначе по темата - возя велпапе и рула хартия .
редактирам си поста - в понеделник 27.06. ще съм в Тракия глас ( шишеджам ) :)
Сега камъни и пясък за бетон -сладка работа от гарата до барата. Най-дългия ми курс е 150км. на посока.
Цитат на: JoRkAtA_pld - Вторник, 21 Юни, 2011, 13:07:28
Доста разнообразие има череши за Италия и Испания, цинк за Австрия и пружинки за тетрадки и тефтери за Франция ;D ;D
Ех спомени НиН още ли карате черешите от Катуница.
Цитат на: antoniyu - Събота, 16 Юли, 2011, 17:22:53
Цитат на: JoRkAtA_pld - Вторник, 21 Юни, 2011, 13:07:28
Доста разнообразие има череши за Италия и Испания, цинк за Австрия и пружинки за тетрадки и тефтери за Франция ;D ;D
Ех спомени НиН още ли карате черешите от Катуница.
НиН вози череши,ми бай Петко кво вози баце?
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 16 Юли, 2011, 18:24:32
Цитат на: antoniyu - Събота, 16 Юли, 2011, 17:22:53
Цитат на: JoRkAtA_pld - Вторник, 21 Юни, 2011, 13:07:28
Доста разнообразие има череши за Италия и Испания, цинк за Австрия и пружинки за тетрадки и тефтери за Франция ;D ;D
Ех спомени НиН още ли карате черешите от Катуница.
НиН вози череши,ми бай Петко кво вози баце?
Всичко каквото ти идва на акъла.
Последният път карах алуминиеви профили за които се закрепват слънчевите панели,за Нарбон,Франция.
Предимно от Турция е стоката,досещай се;текстил,дънки(мънки),уплътненията на автомобилите(за фолксваген),Папмлона,водни съединения(пак Памплона) и туй то общо взето.
Зареждам с таратайки автоморгата в която работя,най вече от Австрия и Германия,но поне два пъти в годината се качвам и до Англия.
(http://media.snimka.bg/9041/024336826.jpg?r=0)
Добре дошъл във форума :)
Засичал съм колеги като теб, и винаги ми е било интересно, къде аджиба Ви е комфорта в тези бусове?
Отговора е страшно прост-абсолютно никакъв!Особенно ако сме трима в кабината.Шефа не ще да купи нормален автовоз,щото транспорта щял да излиза дебело ???
Хидравлични и пневматични цилиндри, за Франция...
Боклуците на Германия !
Малиии.....как мразим висок товар бат крас...ако е тежко-поне да е ниско кат моя-максимум-50-60 см.Нека е 22-23 тона.А и на ЧМР ако пише без колани-супер...
Цитат на: Димитър Гебшеменов - Събота, 13 Август, 2011, 16:37:27
Малиии.....как мразим висок товар бат крас...ако е тежко-поне да е ниско кат моя-максимум-50-60 см.Нека е 22-23 тона.А и на ЧМР ако пише без колани-супер...
Абе аз предпочитам да метна някой и друг колан де викаш на 50-60 см , ама такава смрад да возиш си е направо наказание!!! Да не говорим че и после с тубата съм мил ремаркето!
[/quote]
Изрично е забранено да слагаме колани. Глобата при щета от колан е много по голяма дори, ако те глобят БАГ. Цилиндрите са много прясно боядисани и даже не ни дават да стъпваме по палетите и кашоните. Ще снимам някои път... А за смрадта - не ти завиждам... Ако се видим некой път, на пътя-заповядай да пием по биричка в моето или до моето ремарке. ;) ;) ;)
Цитат на: Димитър Гебшеменов - Събота, 13 Август, 2011, 16:52:19
Изрично е забранено да слагаме колани. Глобата при щета от колан е много по голяма дори, ако те глобят БАГ. Цилиндрите са много прясно боядисани и даже не ни дават да стъпваме по палетите и кашоните. Ще снимам някои път... А за смрадта - не ти завиждам... Ако се видим некой път, на пътя-заповядай да пием по биричка в моето или до моето ремарке. ;) ;) ;)
Нема ядове баце , аз карам само Ирландия - Германия и обратно. Повече съм в района на Щутгарт , карам им части за Мерцедес , но и в цяла Германия возя!
Нема дерт..Карам само България-Франция-България....Всеки 4-5 ден съм некаде по трасето Зубен-Саарбрюкен,дали отивам или се връщам...Лошото е че в немско избягвам да правя пауза.....и я минавам само през нощта....Ама поканата за бира остава... ;)
Цитат на: Димитър Гебшеменов - Събота, 13 Август, 2011, 17:15:43
Нема дерт..Карам само България-Франция-България....Всеки 4-5 ден съм некаде по трасето Зубен-Саарбрюкен,дали отивам или се връщам...Лошото е че в немско избягвам да правя пауза.....и я минавам само през нощта....Ама поканата за бира остава... ;)
Е шанса остава за Люксембург - аз пък там само зареждам на Тексако и продължавам нагоре до Джабеке(белгия) така ми се пада кирията. Абе живот и здраве да е , в библиотеката няма да се видим!
В 2-ра поредна фирма съм дето ни е абсолютно забранено да зареждаме на ШЕЛА в Люксембург...A и аз не съм заинтересуван да зареждам там....набутвам се с нафтата...зареждане само на Шел-а на амстетен и 300 литра некаде из френско....а и адресите са ми все по права линия посока нантес...........
Возих ароматизатори от Стряма,олекотени завивки и възглавници от Троян,тръбна мебел от с.Дойренци.Всичко това за Англия.
Шефа ти тарикат-бившият ми шеф щеше да попита-Е как му излиза на тоя сметката да кара толкова леко????Успех баце-това са много готини товари.....
Ами ,,тариката" и той кара,не си развява синджира като другите.Жалко че ме остави без работа :'(обърна си камиона в Унгария.
Отскоро зарязах автоморгата и сега тикам едно Ивеко с арматура за Унгария,пък надолу каквото дойде.
Цитат на: exon - Неделя, 28 Август, 2011, 11:07:27
Отскоро зарязах автоморгата и сега тикам едно Ивеко с арматура за Унгария,пък надолу каквото дойде.
Поздравления за промяната какви са ти първите впечатления , лък и безавариен.
Впечатленията си ги имам отдавна,пътуването си е пътуване.Камиона се кара доста по лесно от буса,има си и комфорта,има си и необходимите за тонажа спирачки,разликата е че не минавам през туристическия терминал, а през товарния.Поне си спазваме времето за управление,докато с буса съм карал по 18часа нонстоп(В.Т-во в 13ч-Виена 9ч сутринта :()
Цитат на: exon - Неделя, 28 Август, 2011, 14:05:54
Впечатленията си ги имам отдавна,пътуването си е пътуване.Камиона се кара доста по лесно от буса,има си и комфорта,има си и необходимите за тонажа спирачки,разликата е че не минавам през туристическия терминал, а през товарния.Поне си спазваме времето за управление,докато с буса съм карал по 18часа нонстоп(В.Т-во в 13ч-Виена 9ч сутринта :()
Колега в тази тема се пита - какво превозваме ? А не кой колко е карал и какъв комфорт имат камионите и какъв бусовете!!!! Да не стане другия път В.Търново-9.00 часа - Беляковско шосе (баира) в 23 часа. Не се кара така. Айде със здраве.
Цитат на: bad_kras - Неделя, 28 Август, 2011, 14:29:03
Колега в тази тема се пита - какво превозваме ? А не кой колко е карал и какъв комфорт имат камионите и какъв бусовете!!!! Да не стане другия път В.Търново-9.00 часа - Беляковско шосе (баира) в 23 часа. Не се кара така. Айде със здраве.
Крас, нови са колегите във форума и още не са ориентирани. Поне колегата се е постарал да пише на кирилица. Което си е направо похвално. Обаче аз лично не считам, че 18 часа непрекъснато каране е някакво геройство. Стягайте се, че прекалено много простотии започнаха да се случват по пътищата.
ам това...за Франция
Въглища в България,а за Гърция зърно,слънчоглед и хранителни добавки.