• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Укрепване на товара-начини и приспособления

Започната от LKW, Вторник, 22 Ноември, 2011, 00:22:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Много връзване му одарихте тука бре,запрете се у БГ само по 5 колана влачим. :D ;) Готов си,айде. ;)


Бриги Магнито



LKW

Пускам две клипчета на курс по убучение на укрепване на товари.Самия курс е на няколко части(няколко клипчета са) на който му е интересно нека ги види и останалите в You Tube.

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Бриги Магнито

За да не бездействате,бихте ли ми казали,колко колана са нужни за укрепването на товара от снимките?



LKW

Ето няколко клипчета , че форума ни заприлича на всичко само не и на форум на българския шофьор(В тази тема се пише само неща свързани с укрепването на товари , ако на някой му дойде музата има раздел "Празни приказки").
Сега по темата ,първото клипче е за укрепване на арматурни заготовки върху ремарке пригодено за тази цел + тест.


Поведение на контейнери спорет начина им на укрепване.


Укрепване на кангали от арматурно желязо.




Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

loshdancho

Цитат на: Бригадира - Събота, 21 Януари, 2012, 09:39:34
За да не бездействате,бихте ли ми казали,колко колана са нужни за укрепването на товара от снимките?


Е сега и колани ли трябва да  му се слагат.... 
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Don_Bazilio

Да, трябва! Първия и последния наразстояние до 0,7м. от предния и задния край, а останалите през 1 м. Ако в Германия те барнат, че не си го направил така, глобата е по 70 евро на непоставен колан. Ако искаш слагай, ако щеш - недей...   ;)

kkkvd

Браво за темата!!!
Сега да питам нещо което не видях, а е спорно. С каква сила трябва да се затягат тресчотките? Да се използва ли лост или само на ръка?
Аз съм 100 киа, друг колега е 65 килца, ВАГ-аджията, който проверява е 140 кила як германец. На кой коланите са хлабави? ;D

admin

Цитат на: kkkvd - Вторник, 20 Март, 2012, 11:00:38
Браво за темата!!!
Сега да питам нещо което не видях, а е спорно. С каква сила трябва да се затягат тресчотките? Да се използва ли лост или само на ръка?
Аз съм 100 киа, друг колега е 65 килца, ВАГ-аджията, който проверява е 140 кила як германец. На кой коланите са хлабави? ;D

Чак с лост ми се струва пресилено. Стягаш на ръка колкото можеш. То зависи и от товара все пак. Има товари, които не подлежат на затягане с колан. Ама ходи му го обясни на BAG-аджията.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1

Цитат на: admin - Вторник, 20 Март, 2012, 11:20:45
Чак с лост ми се струва пресилено. Стягаш на ръка колкото можеш. То зависи и от товара все пак. Има товари, които не подлежат на затягане с колан. Ама ходи му го обясни на BAG-аджията.

   Искам да ми обясни някой от BAG как се пристягат чували с коркови тапи с прибл. размер 150Х100см. подредени хоризонтално до тавана? Който е возил такава стока ще знае за какво става дума и в какво състояние пристига стоката на адреса. :)

admin

Цитат на: driver1 - Вторник, 20 Март, 2012, 13:40:23
  Искам да ми обясни някой от BAG как се пристягат чували с коркови тапи с прибл. размер 150Х100см. подредени хоризонтално до тавана? Който е возил такава стока ще знае за какво става дума и в какво състояние пристига стоката на адреса. :)

А аз искам да ми обясни някой от BAG как се връзват палета с картофи?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

kkkvd

Значи аз си стягам на ръка, съдейки по дизайна на тресчотките. Някой път обаче се престаравам и ако има подръка нещо по дълго си помагам, но рядко. Има колеги, обаче, които твърдят, че не се ли стегне с лост, не е стегнато..
Относно картофите - те вече задължително се возят на температурен режим (както и почти всичко що е храна)
По-миналия месец на един в Пловдив му закарах лук от Полша, остави дето беше замръзнал, ами и задните палета се бяха омешали. Мрънка малко, ама да си е поръчал фриго... а не да пестят от всичко. А във фриго да заповяда да върже картофите който иска

driver1

   Возил съм многократно картофи във фриго-ремарке от Испания за Германия. Опаковани бяха в багове по 1.5т. и ги укрепвах само отзад с двете телескопични тръбни бари (хоризонталните) и беше напълно достатъчно, не мърдаха, независимо, че всеки баг беше върху палет и имаше страничен луфт между тях.

kkkvd

Разбира се, къде ще мръднат във фургон - то стигне ли тогава да мръдне товара, по-добре да не си в кабината

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: kkkvd - Вторник, 20 Март, 2012, 16:03:53
Значи аз си стягам на ръка, съдейки по дизайна на тресчотките. Някой път обаче се престаравам и ако има подръка нещо по дълго си помагам, но рядко. Има колеги, обаче, които твърдят, че не се ли стегне с лост, не е стегнато..
Относно картофите - те вече задължително се возят на температурен режим (както и почти всичко що е храна)
По-миналия месец на един в Пловдив му закарах лук от Полша, остави дето беше замръзнал, ами и задните палета се бяха омешали. Мрънка малко, ама да си е поръчал фриго... а не да пестят от всичко. А във фриго да заповяда да върже картофите който иска

    Карах картофи от Франция, януари с брезент. Отдолу сложиха два пласта картон, отстрани и отгоре, двупластов найлон, между пластовете слама. Картофите бяха в гаци и наредени на палета. Трудни са за вързване. Тресчотките предпочитам да стягам с лост (дървена палка), стига да позволява товара. Например хартия на ролони (бобини). Определено е по-добре с хладилник.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

Ето как може да разтоварите за секунди при положение, че стоката е вързана.  ::)

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!