• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Смяна на гуми на път

Започната от Rammbon, Събота, 05 Май, 2012, 18:27:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mylord56

Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Май, 2012, 21:13:33
Е аз с 10 тонен крик , как вдигам гондола с 35-38т.?
Глупост!!
Всички оси поемат еднакво!

Глупост, ама от твоя страна. Защото, най-малкото, има значение на влекача доколко са му напомпани възглавниците!!! Досега те мислех за капацитет. Вече се замислям.
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

mylord56

Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

loshdancho

За да тежи най-много, основата трябва да е опряла в шасито.
Като гръмнеш гума , възглавницата с показва почти цялата.
Когато вдигаш на крик само я прибираш обратно.
За човек  гондоладжия , направил за 10 год. поне 100 гуми сигурно съм ги видял тези неща.
Ако  клекне ремаркето, просто пускаш възглавниците на влекача.
Яд ме е , имах случай да се прибирам без гума- с 32 тона товар... трябваше да ви снимам как става.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Май, 2012, 21:13:33
Е аз с 10 тонен крик , как вдигам гондола с 35-38т.?

Ми просто не я вдигаш,но мъцни некоя магия може и да ти повярвам знае ли човек.


loshdancho

Е ето , че я вдигам...?
Как става???
Да не би да вдигам цялото ремарке...или само едната страна на оста?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Май, 2012, 21:54:11Е ето , че я вдигам...?
Как става???
Да не би да вдигам цялото ремарке...или само едната страна на оста?

:D :D :D Така ли ги вдигаш със сметки толкова оси по толкова ,такъв крик. :D :D :D :D Май мноо от вас не са пукали гуми с 38 т. ми се струва,които по твойта логика са към 42-43т да бъдем точни. ;) :D :D :D
Наете ли кво я си вземете 8 т крикче имате 5 оси по 8 т крикче прави 40т тотал.


loshdancho

Да аз съм от хората с мислене.
И много пъти ми помага.
Както  случая.
Нали не мислиш , че ще говора така за лафа.
50 тонна композиция съм я качвал ос по ос на кантара.
Ремаркето е 30 тона три оси, влекача е 1-ва 8т втора 12т
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

О кей качвайте сваляйте и т.н.  :D :D :D аз не говоря от името на науката и сметките ,а от опит не съм карал гондола ,но съм возил багери по 35т и знам с кво съм си вдигал осичката и с кво тц не става.Успех с гумите и най-вече с криковете.


loshdancho

Когато стигнеш до момента на вдигната композиция , да ти потъне крика в асфалта, и за късмет гумата да е над банкета...
Тогава с лопатка в ръка , да копаеш под оста, ела да свирнеш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Май, 2012, 20:44:38
С крик за 38 тона. :D :D :D

Дане, ти цялата композиция да не вдигаш с този крик? По твоята логика криковете за леки коли трябва да ги правят да могат да вдигат поне по един тон.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Май, 2012, 22:15:49
Когато стигнеш до момента на вдигната композиция , да ти потъне крика в асфалта, и за късмет гумата да е над банкета...
Тогава с лопатка в ръка , да копаеш под оста, ела да свирнеш.

Който е от Варна може да спре малко преди разклона за Аерогарата посока Варна там има две дупки в асфалта ,познай от какво са ,а тва беше асфалтополагач тежащ само 24 т. ;) ;) ;) ;)


loshdancho

Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 05 Май, 2012, 22:19:41
Който е от Варна може да спре малко преди разклона за Аерогарата посока Варна там има две дупки в асфалта ,познай от какво са ,а тва беше асфалтополагач тежащ само 24 т. ;) ;) ;) ;)
Толко си можеш.
За тази цел си има трупчета.
На какво ремарке го теглеше това 35т.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Леле, леле...ега не гърмят ластиците...Братко понекога телефона и,,...,чекаме :)

Бриги Магнито

На едно триосно червено на 100 метра от твоя гараж ,дърпа го един син МАН в момента ,аз го сецах с Дафинка с 350 кончета.На гърба на гаражи ти е след 18-19 :00 часа всеки ден предполагам е там или сутрин докъм 9:00.
Преди него на руско 25 т ремарке ,което тежеше празно 10 т.(дву осно)ако тва ти е идеята.


ivopifeca

Маи не е за мене,или не разбирам за момента,ако мое да поясниш :)

loshdancho

ААА ресьорно...Така си кажи.
При него вдигаш  и шасито "Минке" за това не става.
При ресьорното окачване , когато гръмнеш гума се изместват и кантарите , ляга цялото ремарке на една страна... трябва да повдигнеш почти половината товар, затова не става.
Правило ли ти е впечатление, когато вдигаш ремарке с възглавници в един момент -то почва да съска от крана за възглавниците... тоест- компенсира разстоянието и нивелира (до колкото може) .
Въздуха който го събираш със крика не се предава на другите възглавници, защото те са напомпани , а излиза в атмосферата.
Тия от АПИ са глупави та дават по един тон повече  на пневматичното окачване...!
Защото товари по-малко пътя и разпределя по-добре тежестта.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.