• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Търся работа С+Е

Започната от KoHcTaHTuH, Вторник, 31 Май, 2016, 20:33:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

martin stanev

Тази пещерската фирма хич не я споменавайте тук да подлъгваме новите колеги и да не ядем псувните после. На 2ка се плаща 0.22ст. на км. на кабина на прав курс. Закача се ремарке дет е дошло от анадола и там гас за Патборг-митница, разтоварваш-товариш по немско...Зубен митница и обратно към анадола......2ка на кабина 22ст/км тва е...

martin stanev


Dojogan

Там са много на маркуча, за това стотинките им са толкова малко ама си работят... ;)

Dojogan


martin stanev

Цитат на: Dojogan - Петък, 03 Юни, 2016, 23:10:44
Там са много на маркуча, за това стотинките им са толкова малко ама си работят... ;)

Мазохисти колкото щеш.....работят щото друга фирма освен тая не са виждали. На болшинството там им почва школовката, бачкат по 1,2,3год. и бягат. Едни са добре, други леле-мале...щом маркуча им помага и немогат си намерят работа за пари си е тяхен дерт...кокошкарска работа.

Dojogan

По мои наблюдения става въпрос за сериозен литраж, ама си е мизерия дет викаш, съгласен съм :)

imter

Какъв литраж,какви маркучи в тази фирма?Редовно техни камиони стоят без гориво на Видин или Драгоман до бензиностанцията и чакат или нафта от техни колеги или пари,какво да очаквате от такава фирма,там дори и за училище не става.

Rammbon

Цитат на: shisho - Четвъртък, 02 Юни, 2016, 10:45:20
По груби сметки заплата ти нето е 1350 евро , но теб те устройва защото си близо до семейството си.
При този режим толкова голяма заработка е трудно постижима дори да се изключи нормалния едномесечен отпуск. Има пропуснати подробности.
Прав си , колега. Има пропуснати подробности. Има дни съм стигал и до 220лв, и минимума се върти на 70лв. Затова  средно се събират 87 лв на ден. Пари, които за мен са много добри, за тези прави курсове и съм си у дома, често. Имаме и един курсове от София до Крайова целогодишно, по 5 курса  на седмица, там получаваме по 90 лв на ден. Караме ги на двойка, за да минаваме моста и да се връщаме на втория ден, да успеем да направим 9 часа и пак към Румъния. Тези са само на двойка, курса ни се плаща по 180лв на човек, за 2 дни работа.

KoHcTaHTuH

Цитат на: Rammbon - Събота, 04 Юни, 2016, 11:29:37
Прав си , колега. Има пропуснати подробности. Има дни съм стигал и до 220лв, и минимума се върти на 70лв. Затова  средно се събират 87 лв на ден. Пари, които за мен са много добри, за тези прави курсове и съм си у дома, често. Имаме и един курсове от София до Крайова целогодишно, по 5 курса  на седмица, там получаваме по 90 лв на ден. Караме ги на двойка, за да минаваме моста и да се връщаме на втория ден, да успеем да направим 9 часа и пак към Румъния. Тези са само на двойка, курса ни се плаща по 180лв на човек, за 2 дни работа.
Коя фирма визираш?  Стана ми интересно.

KoHcTaHTuH

Колеги, обадиха ми се от harlt carrier. Мнение за тях?

imter

Имам близък приятел и бивш колега,който работи там от отварянето на българския офис.За сега казва,че е много доволен,камионите са Даф и Ман,като са повечето почти нови,кара се на единична езда,различни релации,заплащането е 1600 до 1800 евро на 10 число.В една друга тема пак бях писал за въпросната фирма,че и аз се замислям за нея,но просто за сега се занимавам с други неща :).

Rammbon

Цитат на: KoHcTaHTuH - Събота, 04 Юни, 2016, 15:01:57

Коя фирма визираш?  Стана ми интересно.
Не ти трябва да знаеш. Като напусна, че те предложа, да те вземат, но до тогава си караме само тези 30 човека, които сме там и както казва шефа, за да взема нов човек, или трябва някой да се спомине или да напусне. И фирмата никога не е пускала обява за шофьори в Джобса и не е нито в белия , нито в черния списък, а е вече с 16 годишна история.

micyri

Цитат на: Rammbon - Неделя, 05 Юни, 2016, 09:26:29
Не ти трябва да знаеш. Като напусна, че те предложа, да те вземат, но до тогава си караме само тези 30 човека, които сме там и както казва шефа, за да взема нов човек, или трябва някой да се спомине или да напусне. И фирмата никога не е пускала обява за шофьори в Джобса и не е нито в белия , нито в черния списък, а е вече с 16 годишна история.
Така се пази имидж на фирма! И аз в старата си фирма бяхме на този принцип ,само подбрани хора и познати! Там изкарах 18 г.

rider777

От години няма некоректна фирма която е така щото е кеф на Шефа да не плаща на шоферите и всички бели и черни списъци са толкова нереални, че нямам думи. Със сигурност има тъпанари на които някъде не са им платили и са ги изгонили от работа ама никой не пише истинската причина за да не са му платили. А във фирми като на Рамбон и тази в която е работил Мисури 18 години е по-добре да не се водят тъпанари защото скапват цялата система.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

martin stanev

Цитат на: rider777 - Неделя, 05 Юни, 2016, 10:27:09
по-добре да не се водят тъпанари защото скапват цялата система.

В тези фирми не могат да виреят такива ценни кадри, щото самите шефове са от друго тесто и хич нема да ги  търпят. И аз преди време имах честта да работя в такава фирма, изкарах там 7год. Почнах на мястото на един колега дет му взеха книжката. Попрекалил с ракиите и не му стигнал съня да му изветрее тиквата и станала белята. След 6 месеца си взе книжката и шефа купи специално камион за колегата да си го вземе пак на работа.

rider777

Никой не иска да губи ценен кадър и като прочета тук "Аз съм супер дОбър шофер ама тая гад шефо ме измами с парите и не ми плати" се скъсвам от смях ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Boroman21

Нормално е , поради голямата нужда от транспорт и съответно от водачи. Един професионалист се гради години ако не и цял живот но поради изисквания на пазара се налага куцо и сакато да вземе книжка и да стане тираджия .

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Boroman21