• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Volvo the Best

Започната от FH16, Събота, 09 Юли, 2011, 21:40:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

monterei

Прав си за МР2, в МР3 системата не различава ясно спрелите автомобили (поне до преди 2 години). При завои, в които системата може да се обърка от насрещно движещи се автомобили - просто не ти трябва. Основното трасе за работа на системата е магистрала и първокласни пътища, а що се касае, че в България не се укрепват товарите бих отбелязал: "Прост народ - слаба държава".
От друга страна, когато на МР2 имаше такава система нямам спомени при другите марки да се е говорило за подобни системи изобщо, което на фона на Волво и политиката им е малко странно. Рекламираш това, което имаш. Виж и холандците започнаха да говорят за сигурност и безопасност в новия им камион.
Да доживеем 2015 и ще видим как ще работи:).

monterei


admin

Цитат на: loshdancho - Петък, 18 Януари, 2013, 22:12:07
Новите системи различават, имат даже система STOP and GO,  но старите на MP2 са доста допотопни.
И не само Мерцедес я предлага системата, просто рекламирането там е най-голямо.
Различават спрял но в завой  и на вираж се получава нещо като мъртъв ъгъл.
Системата е само за аутобан и то за място където не те сечът пред теб като изпреварват.
И там ми погоди номер, та пак ми изкара акъла, но тогава се уплаших да не се целне някой отзад.
За България с тази култура на шофиране е даже опасна тази система, още повече, че тука не се укрепват масово товарите и си представи какво става  с товара когато те набие в земята.


И аз точно за укрепването на товарите се замислих. Ако возиш нещо податливо на изпадане, ще се съобразяваш малко от малко как да спираш, при положение, че не си сложил достатъчно колани или пък липсват изцяло. А системата ще задейства спирачките, без въобще да те пита.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

abator

С такова спиране смятай, че си разтоварил.

vents

С ламбовите шишета,които возя насам натам... не ми се мисли... :-[ :-[ :-[
не се сдържах сори

!na

Преди време Бриги се шегуваше за едни чаршафи  ;)
Ето едно видео, в което можете да ги видите отново.

Показва на какви тестове е бил подложен новият Volvo FH, преди да бъде официално представен на пазара и пуснат в производство.

Стотици хиляди километри в реални условия, тестове при студ, сняг и лед в Северна Швеция, но и при температури от 45оС в Австралия и тежки товари; стотици лабораторни и полеви тестове по специални трасета...

My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Цитат на: !na - Вторник, 22 Януари, 2013, 10:17:29
Преди време Бриги се шегуваше за едни чаршафи  ;)

Ей голям майтапчия е бил тоз Бриги бре,да му се неначудиш чак.

Бацета скивам тука нещо сте се притеснили за пусти товар,аз не съм мноо шофер,нито па съм мноо акалия,ма че ме светнете ли колко требва па да е вързан един товар та да не изпадне при такива брейкс оти ми се чини,че всичко си е в взависимост от товара,може да няма и кьорав колан и нищо да не изпадне ,а може да има и триста и да стане жмел.
Са понеже пусто укрепване ви е у главата да ви питам при 10% празнота в една цистерна (толкова го дават по каталог) при такива спирания кво ще се случи,аз съм заложил на поне 4-5 преградни стени на клетки аут и целата композиция на осморка.

Цитат на: monterei - Петък, 18 Януари, 2013, 22:38:58
, а що се касае, че в България не се укрепват товарите бих отбелязал: "Прост народ - слаба държава".

Бацко ,а молим такива слова си ги пази за лична употреба,мое съм прост,че не връзвам ,ма в сравнение с тия умните не целувам по 30-40 коли и камиони по магистралата и с тъпотията си още не съм успел да навреда на който и да било.
Иначе факт оптимисти има всекакви и аз съм виждал неща къде ми се е изправял косъма от смелостта или глупоста на колегите,но да слагаш Българският шофьор под знака на - "Прост народ - слаба държава"-мойте уважение ,но има много кадърни момчета ,които незаслужават такова определение.



М да пак нищо същественно не казах по темата,ма и да кажа(не ,че мога) кво ще промени тва нищо,тъй че,четнете спамчето теглете ми по една и си майте Ганкиното ич да не Ви е зор.


матадора

Цитат на: Бриги Бичкията - Вторник, 22 Януари, 2013, 18:34:00
Са понеже пусто укрепване ви е у главата да ви питам при 10% празнота в една цистерна (толкова го дават по каталог) при такива спирания кво ще се случи,аз съм заложил на поне 4-5 преградни стени на клетки аут и целата композиция на осморка...
Моето скромно мнение,Бриги,е че пълна на 90% цистерна е по-малко опасна от такава,пълна наполовина.При пълна на 90% цистерна вълновите прегради ще имат по-малко натоварване,а от там и по-малко щети при екстремно спиране.
Да не говорим,че те са си по принцип преоразмерени.
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

Бриги Магнито

Цитат на: матадора - Вторник, 22 Януари, 2013, 19:58:43
Моето скромно мнение,Бриги,е че пълна на 90% цистерна е по-малко опасна от такава,пълна наполовина.

Баце тва мислим го знае всяко дете
Цитат на: матадора - Вторник, 22 Януари, 2013, 19:58:43
При пълна на 90% цистерна вълновите прегради ще имат по-малко натоварване,а от там и по-малко щети при екстремно спиране.
Да не говорим,че те са си по принцип преоразмерени.

Не знам баце не ти плащам да ми верваш,за тва ти мъцам ,пробвай бре  ;)


SEMPER

Моите 10 стотинки по темата.




Укрепени, неукепени товари,всеки ще си бере гайлето как да товари и укрепва ...
Обаче най ми е интересно , ако отзад е некое деде с Ладата,дали ще стигне до влекача или осите на полуремаркето ще го спрат  ::) ::) ::)
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

monterei

Цитат на: Бриги Бичкията - Вторник, 22 Януари, 2013, 18:34:00
Бацко ,а молим такива слова си ги пази за лична употреба,мое съм прост,че не връзвам ,ма в сравнение с тия умните не целувам по 30-40 коли и камиони по магистралата и с тъпотията си още не съм успел да навреда на който и да било.
Иначе факт оптимисти има всекакви и аз съм виждал неща къде ми се е изправял косъма от смелостта или глупоста на колегите,но да слагаш Българският шофьор под знака на - "Прост народ - слаба държава"-мойте уважение ,но има много кадърни момчета ,които незаслужават такова определение.


Да уточня - имах предвид не само шофьорите, а по-голямата част на от нашата нация. Абсолютни си прав, че има изключително добри бг шофьори, но не са много. Комбинирай този факт с невероятните ръководни умения на българските работодатели, които масово предпочитат да се возят в еС-класи, 7-ци и пр., вместо да ти сменят накладките или пък да те пратят на обучение или каквото се сетиш друго. Сега тези нещица ги постави в една 15-20 годишна рамка и ще ме разбереш защо съм черноглед.
За съжаление, в БГ всеки иска, а мрази да дава. Например: как един 20-25 годишен младеж ще стане добър шофьор - с курсовете ли, с образование ли? Ще стане добър шофьор само, ако той е достатъчно находчив и къде с питане, къде с налучкване ще стане. Малко са и тези работодатели, които ще му покажат.
Във Франция Норберт какво прави - наема български шофьори, които карат само по магистралата. Ако, обаче, има товари навътре - ползва предимно французи и немци (нашите хора са единици), защото грешките, които допускат са далеч по-малко - дали от липса на знания, език, софтуер, все едно какво.
Полежавам ти все така безаварийна, а дали и как укрепваш - не си малък, имаш глава на раменете:)

!na

Само няколко месеца след премиерата на новата серия FH, Volvo Trucks представя поредната техническа иновация. Volvo Dynamic Steering комбинира традиционното кормилно управление с хидроусилвател и електродвигател с електронно регулиране, монтиран на кормилния механизъм. Резултатът е прецизно управление, и по-безопасни, по-комфортни и по-приятни условия на работа за шофьорите. Прочетете повече на
http://www.volvotrucks.com/trucks/bulgaria-market/bg-bg/newsmedia/pressreleases/Pages/pressreleases.aspx?pubID=14855

https://www.youtube.com/watch?v=pn6dwyUqvA8
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

abator

Интересно. Довечера ще го разгледам това малко по-подробно.

Тариката


Monster


!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion

!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion