• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Volvo the Best

Започната от FH16, Събота, 09 Юли, 2011, 21:40:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Малии на тоз му мъцнах,че ше му дърпам ушите и ский де се качил да се вози.
Арно поне е уцелил,че я не връщам назад ,че инак се разчебрасил.
Абре Лошио е сърдит,ма некой мое ли ме светне кво е туй стииринг миринг,че язека съм си просто момче и не ги чувам тез технологии.

Брига ме за кво служи туй стииринг ли е мииринг ли е?


Бриги Магнито



!na

VDS = динамично кормилно управление

Система, разработена от Volvo Trucks - подобрява значително прецизността и стабилността при всяка ситуация по време на шофиране. Действа чрез електронно управляван електромотор, който се регулира около 2000 пъти в секунда, за да осигури изключително прецизно управление. При шофиране на заден ход VDS предлага отличен контрол с минимални усилия.

При ниски скорости VDS премахва практически всички усилия, необходими за управление, и подобрява маневреността. Електромоторът регулира автоматично управлението и компенсира нестабилностите, които се предават посредством волана, например причинени от страничен вятър или от неравности по повърхността на пътя. В резултат на това необходимостта от постоянно извършване на малки корекции в управлението е значително по-малка. Освен това, когато водачът пусне волана, VDS го връща автоматично в началната му позиция, което намалява допълнително усилията, полагани от шофьора.



още инфо:
- http://www.volvotrucks.com/trucks/bulgaria-market/bg-bg/trucks/volvo-fm/top10/Pages/steering.aspx
- http://www.volvotrucks.com/trucks/bulgaria-market/bg-bg/trucks/volvo-fm/key-features/Pages/volvo-dynamic-steering.aspx
- http://www.volvotrucks.com/trucks/bulgaria-market/bg-bg/newsmedia/pressreleases/Pages/pressreleases.aspx?pubId=14855
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Много мерси за разяснението !na ,както знаеш на нас неуките трябва повечко и с обикновен език да се мъцне.

Обаче се чуда ,като не си обирам луфтеца на волана въртейки на лево на десно като на ЗИЛ 130 ,защото имам VDS в комбиинация с I shift ше взема да заспа от неправене на нищо и тва би се оказало литъл проблем ,бат ъф корс проблема е решен със системата за екстремно спиране на таквиз дремещи кат мен,заключавам ,че идеята е драйверо да се докара до лентяйство и единственото му занимание да му е мисленето в/у теми от сорта икономикъл драйвинг и шо годе насочване на дръгело у по-точен път до целта с идеята мостове и тунели да не понасят сериозни поражения.
Бе с две думи лентяй ли ше е бъдещият драйвер в очите на инженерите от Гьотеборг ?
Притеснявам се щото не съм мноо от мислещите поради липса на орган който да свърши тази дейност и оставяйки ме без хамалогията зад волана ше си се окажа един аутсайдер от драйверската професия(не че вече не съм де)


!na

От името на инженерите от Гьотеборг не се наемам да отговарям.
Но си мисля, че технологиите се развиват в една посока.
И тя не е елиминиране на човешкия фактор като такъв, а свеждане до минимум на възможностите за грешки. Като при самолетите например.
Що се отнася до конкретната система, целта й е да отнеме част от натоварването ти, за да си още по-пълноценен, да се уморяваш по-малко и да вършиш работата си по-добре...предполагам.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Цитат на: !na - Неделя, 17 Ноември, 2013, 17:45:56
От името на инженерите от Гьотеборг не се наемам да отговарям.
Но си мисля, че технологиите се развиват в една посока.
И тя не е елиминиране на човешкия фактор като такъв, а свеждане до минимум на възможностите за грешки. Като при самолетите например.
Що се отнася до конкретната система, целта й е да отнеме част от натоварването ти, за да си още по-пълноценен, да се уморяваш по-малко и да вършиш работата си по-добре...предполагам.
А захапахме се да знааш,как по-добре свършена работа излиза,че си не можем,то не че си можем де.
По-скоро клони към превръщане на работата на драйверо в песен,но той ще се разглези да знааш,предай на инженерите от Гьоте,че прекомерните глезотии не са на арно  ;)


!na

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 17 Ноември, 2013, 19:24:39
...
По-скоро клони към превръщане на работата на драйверо в песен,но той ще се разглези да знааш,предай на инженерите от Гьоте,че прекомерните глезотии не са на арно  ;)

Аз друго знам - от хубавото никой не бяга  ;)

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 17 Ноември, 2013, 19:24:39
А захапахме се да знааш,как по-добре свършена работа излиза,че си не можем,то не че си можем де.

Винаги може по-добре, нали ме знаеш, оптимист съм.  :D
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Цитат на: !na - Неделя, 17 Ноември, 2013, 19:38:19
Винаги може по-добре, нали ме знаеш, оптимист съм.  :D

При теб ,а и при много други може и да ,Ви се получи,но ние бичкиите сме обречени

Цитат на: !na - Неделя, 17 Ноември, 2013, 19:38:19
Аз друго знам - от хубавото никой не бяга  ;)

Има и изключения ,такива като мен са си спортисти и не бягат ли не е интересно


admin

Замислих се дали инженерите от Гьотеборг могат да съчетаят VDS с една интелигентна система за паркиране. Представете си само колко време се губи по рампите и паркингите. Например с помощта на сензори системата може да определи мястото за паркиране.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ivopifeca

Представям си това Волво да го караш известно време в някоя фирма,после се разделяте и почваш в друга ,където камиона е от началото на 90-тте ;D

Бриги Магнито

Цитат на: admin - Неделя, 17 Ноември, 2013, 20:04:33
Замислих се дали инженерите от Гьотеборг могат да съчетаят VDS с една интелигентна система за паркиране. Представете си само колко време се губи по рампите и паркингите. Например с помощта на сензори системата може да определи мястото за паркиране.
Е то ако се пънат,да се понапънат и за с-ма за товарене .
Само си се паркирва,само си се отваря и само ако си и метне коланите ше е тамън

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 17 Ноември, 2013, 20:06:08
Представям си това Волво да го караш известно време в някоя фирма,после се разделяте и почваш в друга ,където камиона е от началото на 90-тте ;D
Е като че ли не знаеш ,не случайно лафа работил съм 15-20 години в МАТ-а в Испания и прочее придоби нов смисъл във всяка наша фирмичка с леко изтормозен дръгел и стана символ и доказателство за професионализъм.


martin stanev

#445
Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 17 Ноември, 2013, 20:12:54
Е то ако се пънат,да се понапънат и за с-ма за товарене.
Само си се паркирва,само си се отваря и само ако си и метне коланите ше е тамън.

Бриги, да можеше и да готви, налива ракията и разни други работи... ;D нямаше да има равно ;D.

loshdancho

От целият маркетинг реклама на новият модел, мисля, че тази ми допада най-много.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 23 Ноември, 2013, 22:39:12
От целият маркетинг реклама на новият модел, мисля, че тази ми допада най-много.
Лошио,че туй не е реклама на новият ВОЛ бре,а рекламка на приложение към Уърлдтракер.
Апропо там немаш рег,което е добре


ivopifeca

Тази толко се радва на новия Волво...все едно съм я сложил в мене само волана да върти,е явно верно е толко добро Волвото,щом ме нема там :)

DeDo Vi

#449
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 17 Ноември, 2013, 20:06:08
Представям си това Волво да го караш известно време в някоя фирма,после се разделяте и почваш в друга ,където камиона е от началото на 90-тте ;D
Е, и к'во....... За теб може и да е проблем некъв. Лично на мен не ми пречи, еднакво добре се оправям и с нови и със стари камиони. Не се впечатлявай от такива подробности.


Цитат на: !na - Неделя, 17 Ноември, 2013, 17:45:56
От името на инженерите от Гьотеборг не се наемам да отговарям.
Но си мисля, че технологиите се развиват в една посока.
И тя не е елиминиране на човешкия фактор като такъв, а свеждане до минимум на възможностите за грешки. Като при самолетите например.
Що се отнася до конкретната система, целта й е да отнеме част от натоварването ти, за да си още по-пълноценен, да се уморяваш по-малко и да вършиш работата си по-добре...предполагам.
Моите извинения, обаче целта на всяка една нова "глезотия", не само при Волво а и при всички е да си увеличат печалбите като си промотират новото отроче като едва ли не най-най. Да не мислите че, това прехвалено от Ина електро-мелектро серво е едва ли не революция в автомобилостроенето, е не е.


Цитат на: ivopifeca - Неделя, 24 Ноември, 2013, 21:33:43
Тази толко се радва на новия Волво...все едно съм я сложил в мене само волана да върти,е явно верно е толко добро Волвото,щом ме нема там :)
Епа може на новото Волво седалките да имат опция Вибрация бе Ивчо, та за това да се радва мацката. Ако е така ние с теб ставаме излишни там. :)

DeDo Vi

#449