Гондоли и самосвали
Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 04:26:42 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Гондоли и самосвали  (Прочетена 156534 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #135 -: Четвъртък, 07 Март, 2013, 09:07:05 »
ОтговорОтговор

Една руска гондолка ....60 тона тотал.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=mwg9pRGj_l8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=mwg9pRGj_l8</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #135 -: Четвъртък, 07 Март, 2013, 09:07:05 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #136 -: Неделя, 17 Март, 2013, 22:46:23 »
ОтговорОтговор

Който може да превежда.... Аз стигнах до 160тона и се отказах!


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3K7FChMoy6U" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=3K7FChMoy6U</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #136 -: Неделя, 17 Март, 2013, 22:46:23 »

 Активен
Гумено пате
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 28
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #137 -: Неделя, 17 Март, 2013, 22:56:58 »
ОтговорОтговор

Карал е пясък 160 тона, моста е бил разчетен за до 55 тона !!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Идеалния камион е с инерцията на локомотив и надеждността на печка с дърва.
-------------------------------------
“Down with the revs, up with the load”
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #138 -: Неделя, 17 Март, 2013, 23:01:49 »
ОтговорОтговор

Аааа, не си го превел правилно 160 тона...ама тотал, а моста е бил разчетен до 55тона .....шофьора е задържан....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Гумено пате
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 28
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #139 -: Неделя, 17 Март, 2013, 23:08:25 »
ОтговорОтговор

Казаха "estimated" - "по преценка" е карал 160 тона пясък.

Много бе!!!!!!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Идеалния камион е с инерцията на локомотив и надеждността на печка с дърва.
-------------------------------------
“Down with the revs, up with the load”
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #140 -: Неделя, 17 Март, 2013, 23:42:14 »
ОтговорОтговор

160 тона разделено на 1.5 колкото е относителното тегло на куб/м прави 107 куб/м..... няма как да е вярно.
 Ако сложиш тара 20-25тона(влекача е три мостов) ремаркето на двойни гуми...излиза , че чисто е към 130-140 тона!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Гумено пате
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 28
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #141 -: Неделя, 17 Март, 2013, 23:55:50 »
ОтговорОтговор

Ясно. Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Идеалния камион е с инерцията на локомотив и надеждността на печка с дърва.
-------------------------------------
“Down with the revs, up with the load”
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #142 -: Вторник, 19 Март, 2013, 22:25:05 »
ОтговорОтговор

Ха ето го и поглед от близко. Шокиран

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=M_pnLBFWx4A" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=M_pnLBFWx4A</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZFeWQfXQ7lg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ZFeWQfXQ7lg</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
svet4o
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 19
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #143 -: Вторник, 09 Април, 2013, 11:13:01 »
ОтговорОтговор




НОВО ! Българско производство на самосвални надстройки с тристранно и едностранно разтоварване за автомобили от лек, среден и тежък клас в БМД Добрич !!!.

http://furgoni.wordpress.com/2013/04/08/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%B2-%D0%B1%D0%BC%D0%B4/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #144 -: Неделя, 19 Май, 2013, 01:38:31 »
ОтговорОтговор

Извинявай, но не съм видял Волво, Мерцедес, Скания или МАН с такава надстройка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #145 -: Понеделник, 20 Май, 2013, 13:10:06 »
ОтговорОтговор

Това с изгорелите газове през легена е открито много преди Камаза да се пръкне.Зимата замръзва и залепва всякакъв товар,аз съм копал пясък,фракция,каквото се сетиш.Пръста най-лесно залепва особено ако е мокра.Затова се вдига легена само в равно,защото и в най-малкия наклон остане ли от едната страна товар самосвала се обръща толкова лесно колкото и гондолата.
Виждал съм го в Германия на влекачи със самосвална хидравлика,ама на тях им е по-лесно защото повечето влекачи са 4х4.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
pumix
Старши потребител
****

Рейтинг: +66/-28
Неактивен Неактивен

Публикации: 360
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #146 -: Понеделник, 20 Май, 2013, 18:06:01 »
ОтговорОтговор

Цитат
Виждал съм го в Германия на влекачи със самосвална хидравлика,ама на тях им е по-лесно защото повечето влекачи са 4х4.
Само не схванах,какво общо има това с 4х4?Я обясни малко като за малоумен,че нещо не те разбрах.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!
Люси
Старши потребител
****

Рейтинг: +73/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 399
Теми: 7



Активност
0%

Ерудиран тъпанар-каруцар!!


liusi.nikolov@gmail.com LNikolov76
Ел. поща
« Отговор #147 -: Понеделник, 20 Май, 2013, 19:18:39 »
ОтговорОтговор

Карал е пясък 160 тона, моста е бил разчетен за до 55 тона !!!
А представяте ли си какъв кантар има,мене на Негован ме сваляха след 62 тона да си гребне багериста малко да стана под 60 тона да може да ме измерят коректно,ама това е когато е много мокър пясъка!!! Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #148 -: Понеделник, 20 Май, 2013, 20:59:35 »
ОтговорОтговор

А представяте ли си какъв кантар има,мене на Негован ме сваляха след 62 тона да си гребне багериста малко да стана под 60 тона да може да ме измерят коректно,ама това е когато е много мокър пясъка!!! Усмивчица
Тогава се товари на кубик.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +83/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #149 -: Понеделник, 20 Май, 2013, 21:23:29 »
ОтговорОтговор

А представяте ли си какъв кантар има,мене на Негован ме сваляха след 62 тона да си гребне багериста малко да стана под 60 тона да може да ме измерят коректно,ама това е когато е много мокър пясъка!!! Усмивчица
Извинявам се за спама, който може би ще направя, но не съм карал пясъци. Чувал съм че като е мокър пясъка е по тежък от абсолютно сухия пясък. Теорията която са ми обяснявали е че когато е влажен, частиците се обмокряли и остава доста по-голямо пространство между частиците, а водата е в пъти по лека от пясъка.
Карал съм няколко пъти баластра, но не съм имал възможност да сравня кога, колко тежи, понеже сме товарили на определен тонаж, а не докато се напълни камиона.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!