Колеги, знае ли някой нещо за фирма HuMor Transportvermittlung GmbH? Имат пусната обява за работа,но незнам тази фирма коректна ли е с плащането?Моля,ако някой знае някаква информация, да я сподели.
Колега името и е доста humor-истично, ;D
Друго нищо немога да кажа.
Какво значи коректна с плащането ?
Дали плаща своевременно ли - ако си на трудов договор - парите ти влизат на деня, или ден по рано. Това е обичайната практика тук. Неплащането на заплати води до много сериозни неприятности за работодателя,и никой не иска да си ги причинява.
Ако питаш дали плаща доволно - тук се плаща точно толкова,за колкото си се разбрал предварително - нито повече,нито по малко. Повишение на заплатата след това е мръсна дума,освен ако не е нещо символично
Доколкото можах да се ориентирам,това е някаква миниатюрна фирмичка в северния край на Мюнхен. Нямам идея какво вози, но я има два три камиона, я няма и толкова. Тел.: 089 3221190 -звънни най добре и питай за какво става дума точно
Не знам къде си видял обява на тази фирма, но за твое сведение - обяви за шофьори СЕ тук са едни от най многобройните.
С заплащането нещата са по други. Ако държиш на хубаво заплащане - ще трябва доста време да посветиш на обикаляне,чакане, търсене и пазарене. Няколко месеца поне ....
Ако парите са ти все тая и си склонен да се предложиш за към 9 евро , дето се вика на другия ден си почнал да въртиш геврека. Даже ще можеш да избираш измежду няколко фирми ;D ;D ;D
И тук вече се напълни с румънци, че и българи, де не познават парите,и се хващат да работят за слава най вече ...
Семпер, забрави да споменеш най-големият проблем ,,,, "Македонците" ,,,,,, не бачкат за 9€ на месец ама тримесечната им заплата за каране вътрешно в Европа е равна на 850-1000€ ,,,, ти го сметни колко взимат на месец ,,,,, румънците поне не падат под 700€ месечно.
Цитат на: rider777 - Четвъртък, 18 Декември, 2014, 03:23:00
Семпер, забрави да споменеш най-големият проблем ,,,, "Македонците" ,,,,,, не бачкат за 9€ на месец ама тримесечната им заплата за каране вътрешно в Европа е равна на 850-1000€ ,,,, ти го сметни колко взимат на месец ,,,,, румънците поне не падат под 700€ месечно.
Райдер къде го гледа тоя филм брат?
Прожектират го в Зеебрюге, в Дуисбург, в Бетембург ,,,, а и много пъти гледах повторенията из базите на DSV в Швеция и Дания ,,,,,,,,,,,
Търси си балъци да му запушат дупките по празниците. Идвай веднага вика. Няма, можеш ли, не можеш ли!
Аз говорих с тях,предлаганата заплата от 1800-2000евра чисто за 7,5т на месец не е малка,това за начинаещ чуждоземец,а при положение,че си на трудов договор немски,не виждам какво му е лошото,не омаскарявайте една фирма ей така просто за спорта.Вярно е,че е рисковано,но в този случай в къщи е по добре.С договор,номера с неплащането не минава тук.
Цитат на: wolves - Четвъртък, 18 Декември, 2014, 18:24:26
Аз говорих с тях,предлаганата заплата от 1800-2000евра чисто за 7,5т на месец не е малка,това за начинаещ чуждоземец,а при положение,че си на трудов договор немски,не виждам какво му е лошото,не омаскарявайте една фирма ей така просто за спорта.Вярно е,че е рисковано,но в този случай в къщи е по добре.С договор,номера с неплащането не минава тук.
Какво точно се рабрахте по телефона,с хер Хаселбах ,ако не си разбрал точно да ти преведа.
1600е заплата,дава ти командировъчни когато се пътува до Австрия 30е на ден,това е което се дава и стават около 18000е
и сега почваме с зимането,плащаш данък на тия 1800-1900е в зависимост от кой данъчен клас си/дали си женен с деца и тн
плащаш си и стаята/по двама човека/когато спиш там.
нещата вървът около 1100-1200е Повечето е товарене и разтоварване.
Ако некой го интересува по подробно на лични.
:)
Цитат на: mercedes2014 - Вторник, 16 Декември, 2014, 17:05:12
тази фирма коректна ли е с плащането?
Едно плащане в Германия винаги може да изглежда коректно,казва ти
че ще получаваш 1800е отиваш подписваш некакви документи дето неразбираш и започваш работа,парите ти се превеждат спрямо уговореното.А какво се е случило,отвара ти едно гевербе/нещо като нашето ЕТ/и той ти плаща за некаква услуга примерно.....а ти е трябвало да си плащаш счетоводство,данъци и осигуровки;та така ще ги нагласат данъчните нещата да ти вземат всичко спестено.
Никой сериозен работодател няма да ти каже ще взимаш 1800евро
парите се уточняват на место питаш за условия,брутно заплащане, начин на осигуряване..............
чуеш ли зелбщетих бегай.На тия идиотщини ги научихме ние бившите соц.
Лошото е че в сериозна Немска фирма се влиза много трудно,там текучесто почти няма,а такива Хумористични фирми като на г-нХаселбах/дето си търси шофери от основаването на фирмата за три счупени камиона/
Славе, тва ли е тоя дето ми разправяше за него дето се чесал по тиквата колко бързо си му намерил гаража докато тия готините българи дето отишли преди теб цел ден го търсили ???
Цитат на: rider777 - Четвъртък, 18 Декември, 2014, 15:21:45
Прожектират го в Зеебрюге, в Дуисбург, в Бетембург ,,,, а и много пъти гледах повторенията из базите на DSV в Швеция и Дания ,,,,,,,,,,,
Днес имах среща с един шеф, чиито камиони карат в Дания и Швеция. Каза, че дърпат и на DSV. Предлаганата заплата е 1600 е. С точно фиксирана дата на получаване, и не може да се отметне, щото ми е в града. Според теб, или другите колеги, заплатата като за начинаещ добрa ли е? Или за стандарта на Дания е малка?
Ровейки се из нета попаднах на това. И, понеже е късно за редакция пускам 2-ри пост, като се надявам някой модератор да ги обедини.
ЦитатХумор транспорт-мошенници
15.12.2014 11:12
85716 Унтершлейсхеим,сименсщрасе8,при обещани 2000 евро, на края на месеца 650 евро,за повече подробности 0890935556
Бобикат,, 1600€ е супер заплата ако успееш да я вземеш,,,,,, Обещаното не е като завещаното казват старите хора,,,,, Днес бях в Македония и паднах от смях, когато получих СМС на влизане ,,,, "Добре дошли в Македония - люлката на цивилизацията" ,,,,,
Благодаря.
Нема да се абиш да превеждаш,щом го знаеш;знаеш ли какво е унбефриствертраг а,едно е гевербе,друго е да те назначи на арбайтсфертраг,това,че има заспалци кой им е виновен.има 6 месеца пробецайт ,както и в България има 6 месеца изпитателен срок,а ако пак не схващаш,да ти снимам моя фертраг където пише брутолон-),екстра-)тагестур-)и накраяима шпейзе гелд.елементарно е,само трябва да си в час.Коя ще да е фирмата,каква ще да е,като знаеш какво трябва да направиш поне тук риск е минимален ::)
Вълчо а на бас че моя арбайтсфертраг е доста години преди твоя,в пакет с немската книжка ;D ;D ;D ;D ;D ;D
При силните фирми Германия си е Германия но при малките нямат нищо общо от преди 25г. явно борбата за оцеляване ги направи и тях мангали.
Нещем да споря,опитах се да дам малко информация за нещата.Първия ми фертраг у германия е от 1990г,бил ли си роден Славее?Това само за твое удоволствие го пиша.Плащаха у дойче марки ;) ;)
Май че се окаже, че и на една дата сте вадили фертразите даже ,,,, и аз 90та година налазих у Австрия как Славе у Германия ама пусто да си бехме седели там до сега ама,,,,,,,,,,,,,,,, ,,
Чак пък и гараж ли имало ;D ;D ;D ;D
Аз четвъртък минавах през Гархинг,на адреса видях една хубава гумаджийница, не забелязах следи от гаражи, да не са подземни случайно. ;D ;D
Иначе като чета темата - наистина май не е добре, хора които нямат на идея за какво става дума, да се пробват да работят при нормални условия
ЦитатХумор транспорт-мошенници
15.12.2014 11:12
85716 Унтершлейсхеим,сименсщрасе8,при обещани 2000 евро, на края на месеца 650 евро,за повече подробности 0890935556
Не знам кой е героя,но ми се иска да го питам
-Баце, биваше ли да биеш толко път,само и само пак да чакаш на обещания.Толко ли се свършиха мошениците у нас,че плъзнахте да ги издирвате из цела Европа.
Колеги пуснах СV на въпросната фирма. Днес сутринта към 10 ми се звъни и се започва разговор как мога ли да почна веднага имам ли всички документи (дигитал, професионална) и каза че ще чака седмица да му изпратя копия от книжка лична карта дигитал и всички документи.. Попринцип веднага се усъмних, че нещо ми куца незнам защо имам такова чувство.. Нямам опит досега в Европа и с камион. Карал съм бус досега само. Малко съм поуплашен, но ми се иска да пробвам. Какво е вашето мнение за човек който не е излизал извън БГ какво може да ме посъветвате?
Цитат на: plwned - Понеделник, 13 Юли, 2015, 16:52:33
Колеги пуснах СV на въпросната фирма. Днес сутринта към 10 ми се звъни и се започва разговор как мога ли да почна веднага имам ли всички документи (дигитал, професионална) и каза че ще чака седмица да му изпратя копия от книжка лична карта дигитал и всички документи.. Попринцип веднага се усъмних, че нещо ми куца незнам защо имам такова чувство.. Нямам опит досега в Европа и с камион. Карал съм бус досега само. Малко съм поуплашен, но ми се иска да пробвам. Какво е вашето мнение за човек който не е излизал извън БГ какво може да ме посъветвате?
Здравей колега....ти си мислиш, че буса е като камиона ли....абе изкарате ''Е''то и другите глупости и веднага скачате да вадите големите хилядарки в евра. Не поуплашен,, ами доста поуплашен трябва да си, защото от такива проби стават аварии с човешки жертви, което в никъв случай не ти го желая. Моя съвет е такъв....качи се някъде покарай соло камион, свикни с габарита...после се качи на ремарке...свикни с изпреварване, поведение на камиона, изкачване, спускане....Не е толкова лесно..колкото си го мислиш. Ще те накарат някъде да откачиш ремарке и да закачиш друго...ти ще се чешеш по китарата и ще блееш като теле....виж кво е лафет...виж кво е буфер...виж краката на ремаркето къде са...манивела имат ли нямат ли краката...на къде се върти....Не надскачай себе си. Покарай в България камион да му свикнеш и тогава ставай тираджия с големия чувал да вадиш еврата. И винаги когато не ти е ясно питай....от питане срамно няма...срамното е когато стане белята на пътя.
Желая ти успех!
Цитат на: martin stanev - Понеделник, 13 Юли, 2015, 22:02:30
абе изкарате ''Е''то и другите глупости и веднага скачате да вадите големите хилядарки в евра.
Щом е взел изпита за Е категория, какъв е проблема веднага да скочи да вади пари. Значи всички които изкарат Е категория и се качат, веднага почват да се мятат по канавките, така ли? Стига глупости. От фирмата го викат веднага да почва, ама не, той ще послуша теб... :) Щото теб те е било шубе и си карал соло камион 5 години докато закачиш ремарке ли? Сигурно тези които изкарат Б категория, ги съветваш да карат 2-3 години Фиат Панда, да свикнат с геврека и тогава на нещо по-мощно. :)
Начинаещия кара внимателно, няма да тръгне да пуска с 110-120 като "опитните" майстори... Статистиката сочи, че при повечето произшествия с камиони, зад волана е стоял шофьор с опит.
Цитат на: martin stanev - Понеделник, 13 Юли, 2015, 22:02:30
... Ще те накарат някъде да откачиш ремарке и да закачиш друго...ти ще се чешеш по китарата и ще блееш като теле...
А на курса за Е категория, какво мислиш че правят всеки ден? Нали откачат и закачат. Има учебни камиони с полуремарке, с хенгер, с хенгер люлка... има избор... всеки може да се учи на това на което смята да работи после. Може да си доплатиш при друг 1-2 учебни часа и да откачиш закачиш друг тип ремарке... Какъв е проблема. Само желание да има човек.
Цитат на: martin stanev - Понеделник, 13 Юли, 2015, 22:02:30
и тогава ставай тираджия с големия чувал да вадиш еврата...
Притесняваш се някой да не ти вземе чувалчето от ръцете ли?
Към колегата който се чуди дали да започва... не знам какво те плаши. Камиона е застрахован. Леко полеко и тва е. Ако изкараш пари добре. Ако те излъжат и не ти платят обещаното - поне си попълнил CV-то с нещо, натрупал си още опит и продължаваш... Следващата фирма. Фирми много
Цитат на: hgv_driver - Понеделник, 13 Юли, 2015, 23:41:18
Щом е взел изпита за Е категория, какъв е проблема веднага да скочи да вади пари. Значи всички които изкарат Е категория и се качат, веднага почват да се мятат по канавките, така ли? Стига глупости. От фирмата го викат веднага да почва, ама не, той ще послуша теб... :) Щото теб те е било шубе и си карал соло камион 5 години докато закачиш ремарке ли? Сигурно тези които изкарат Б категория, ги съветваш да карат 2-3 години Фиат Панда, да свикнат с геврека и тогава на нещо по-мощно. :)
Начинаещия кара внимателно, няма да тръгне да пуска с 110-120 като "опитните" майстори... Статистиката сочи, че при повечето произшествия с камиони, зад волана е стоял шофьор с опит.
А на курса за Е категория, какво мислиш че правят всеки ден? Нали откачат и закачат. Има учебни камиони с полуремарке, с хенгер, с хенгер люлка... има избор... всеки може да се учи на това на което смята да работи после. Може да си доплатиш при друг 1-2 учебни часа и да откачиш закачиш друг тип ремарке... Какъв е проблема. Само желание да има човек.
Притесняваш се някой да не ти вземе чувалчето от ръцете ли?
Към колегата който се чуди дали да започва... не знам какво те плаши. Камиона е застрахован. Леко полеко и тва е. Ако изкараш пари добре. Ако те излъжат и не ти платят обещаното - поне си попълнил CV-то с нещо, натрупал си още опит и продължаваш... Следващата фирма. Фирми много
Е ти ми зима акъла вече,значи има С+Е и край,всичко е готово?А попълване на документи,референтни номера по спедициите,товарене,разтоварване и т.н?А факта че българите товарат само от най-е...те и забутани адреси дето и хора с опит се затрудняват да паркират?И човека има само опит на бус,не само че трябва да се притеснява,но не трябва и да приема да тръгва сам отначало.
Цитат на: hunter_75 - Вторник, 14 Юли, 2015, 08:23:14
Е ти ми зима акъла вече,значи има С+Е и край,всичко е готово?А попълване на документи,референтни номера по спедициите,товарене,разтоварване и т.н?А факта че българите товарат само от най-е...те и забутани адреси дето и хора с опит се затрудняват да паркират?И човека има само опит на бус,не само че трябва да се притеснява,но не трябва и да приема да тръгва сам отначало.
Паркирането се тренира в курса. Ако не ти е достатъчно, може да платиш допълнителни часове. Документите ли са проблема? А тези които карат бусове не работят ли с документи. Или те падат от луната. Точно за документи не говорете, защото скоро, аз начинаещия, обяснявах на един "опитен колега" с години опит, как да действа по един казус относно документите, че не знаеше човека. Така, че при всеки е различно. Карането на камион е проста работа за умни хора. Ако някой е глупав и некадърен тогава - да... най-добре да кара 5 години соло камион докато му загрее реотана.
Абе то веднага се видя че ти,въпреки че си нов в занаята,можеш много да покажеш на старите пушки.
Цитат на: hunter_75 - Вторник, 14 Юли, 2015, 13:00:05
Абе то веднага се видя че ти,въпреки че си нов в занаята,можеш много да покажеш на старите пушки.
Аз не казвам, че знам повече... Но поне не се изказвам унизително като колегата martin stanev.
Цитат на: martin stanev - Понеделник, 13 Юли, 2015, 22:02:30
...виж краката на ремаркето къде са...манивела имат ли нямат ли краката...на къде се върти....
Моля всички начинаещи да се свържат с колегата martin stanev да им обясни - има ли манивела и как се върти, че то много сложна работа (за някои).
Виж сега,тук не става въпрос само за манивела и за крака на ремарке,а за много други подобни дребни на пръв поглед нещица които лесно могат да обърнат каруцата,просто колегата за това се е сетил и за това го е дал за пример.И като направиш белята,тогава настава голямото чесане по главата.Аз съм виждал(а съм сигурен че не съм само аз)как такива надъхани новобранци проявили геройство в мирно време седят после,чешат се,мигат и се чудят каква я мислеха те,па тя каква стана,ега не се случва на никой
Съгласен съм с това, че е добре да се направи минимум 3 месеца с опитен човек. Току-що приключиха моите 1-ви 3 месеца в международния транспорт на двойка и бих казал, че ако бях сам най-вероятно щях да се откажа рано-рано и нямаше да искам да чуя за международен транспорт. Това разбира се е строго индивидуално, но има неща които може да ги научиш само ако има опитен човек с теб. При документите ако знаеш английски ще се оправиш горе-долу с малко помощ от диспонента ще стане работата. При паркирането няма ли кой да ти помогне (при липсата на опит) на места ще ти е много трудно. Паркирането и изобщо карането по време на курса няма много общо с реалните условия с които ще се сблъскаш. Не искам да плаша никой, напротив няма нищо страшно.
Със CMR-то работата е ясна,но ако имаш и ТИР карнет,Т2L,препратница,или нещо друго?Не че няма да се оправиш,може и да успееш,но ако попадаш само на аджамии като тебе,а от друга страна си притиснат и от времето какво става?А това че маневрирането в реални условия и полигона докато си карал курса е едно и също може да го изтърси единствено човек дето е карал камион само в мечтите си
Колеги (ако мога така да ви нарека) Е категория нямам изкарал съм си Ц и чакам година до Е.. Пуснах си кандидатурата на ташак понеже видях до 7.5 тона. Баща ми е тираджия и се посъветвах с него веднага, но реших да пусна и тук да видя мненията Ви. Мнението на баща ми беше същото като на един от писалите след моя пост въпроса не е за карането и т.н въпроса е че не е препоръчително за първи път качване да съм съвсем самичък друг е въпроса, че аз самия не съм готов и ме е страх така да се каже.. Пускане изкачване и т.н аз експерименти отначало докато не опозная автомобила не си правя.. така че едва ли ще омятам камион и т.н понеже само ще преча по пътищата както се изразяват някой "специалисти" ;D Карал съм бус в България колкото можеше 160 170 (не се правя на велик шофьор, но който е карал празен знае за какво люшкане става на въпрос все да е имам чувство за тия неща..) и знам че буса си е кола с по-големи габарити и не трябва кой знае какво изнасяне докато с камиона докато изкарвах Ц видях какво е .. Благодаря за отговорите на колегите лека и безаварийна.. Засега оставям отворена вратата и ще продължа с баща ми на двойка догодина :) Как мислите да отговарям ли по някакъв начин на въпросния който ми се обажда?
Няма какво да се чудиш колега.Ако ти трябва работа и пари защо да не пробваш,ако фирмата си струва.Всичко се учи,но се учи като си там в камиона.Няма да те огрее отгоре как да работиш с борда,с документите,със скоростите и как да караш камиона например.С по-опитен шофьор е по-добре разбира се ако има такава възможност.Аз не вярвам да те пуснат сам.
И запомни нещо от мен аз съм на 24 години-Камион със страх не се кара.Всичко може да стане на всеки никой не е застрахован.
Вчера например на М1 опитен шофьор беше изсипал един багер.
Това и се чудя дали си струва фирмата!? Аз и да се реша идва момента на това чудене с фирмата или да скачам в тъмното...
От начало всеки е скачал в тъмното.Аз даже скачах два поредни пъти,но това ми беше от полза.
Пари не направих,но видях,че Нещата не са толкова трудни колкото ги описват.
И сега година по-късно съм в хубава бяла фирма.
Цитат на: hgv_driver - Вторник, 14 Юли, 2015, 15:15:04Аз не казвам, че знам повече... Но поне не се изказвам унизително като колегата martin stanev.
Колега ще ми станеш, след като няколко годинки ти повкиснат гащите некъпан по 5-6-7 дена и зимно време да си поучукаш пръстите от слагане на вериги тогава ще ми станеш колега......Точно на такива отворковци като ТЕБ им гледам много резилите по пътищата... правите магариите и после пищите, като чайки и се чудете и чешете какво е станало...Къде по кой начин видя да го унижавам...защо изопачаваш думите ми? Просто му дадох насока на момчето. Не може от бус да се качи на 40-тонна композиция и да тръгне в Европа да се учи да кара, ако има старши с него съм съгласен. Това не е умрялото Атего на курса...камион 5-6 тона+ремарке 1-2 тона, тук говорим за автомобил с товар 40 тона. Коя спидиция ще търпи шефа му, че шофьорчето му се учи тепърва да кара. Къде ме видя да пиша, че трябва да кара 5 години соло камиона докато му загрее реотана, а умньо..къде?!
Писах да се качи да покара соло камион, да свикне с габарита с поведението на камиона и, след като е уверен в себе си 3, 4, 5 месеца, година това вече всеки си го приценява да се качи на ремарке, но тогава ще е понатрупал някакви знания и само ще трябва да се съобразява, че камиона е по дълъг. Тогава вече нека се пробва да работи в Европа и да гони срок доставки и да търси адреси. Никой горе на вътрешното няма да го търпи да се учи да кара. Нека е жив и здрав пича щом има мерак нека да кара...но всичко е поред силите и възможностите. Има млади момчета наперени, нахъсани дето скачат вироглавата и успяват. Курса за Е категория гледат да те пребутат по бързия начин и да ти вземат парите и не забравяй, че от дясно има човек, който всеки момент натиска спирачките преди да направиш некоя магария, а щом мислиш, че след курса си готов да тръгнеш в Европа с 40т. композиция, значи си виждал камион не по близко от 300метра и то на снимка. За чувала с еврата имах предвид, че много хора изкарат категориите и другите документации и тръгват да вадят големите пари...слушат тук 1500е..там 1700е...а къде отиват и те самите незнаят. Кой в началото ще даде на шофьор без 5 дена трудов стаж тая заплата. Това имах предвид за чувала ....нека да си ги взимат всички колеги дай боже да са всички живи и здрави и дори да им ги увеличат. Никой не се е родил научен...който е решил да става шофьор нека да става.Но в началото иска по полека да се кара...в смисъл не да кара като баба с 50...ами да се внимава да се оглежда. Винаги съм се отзовавал на колеги и съм помагал и пак ще го правя. Застраховка има камиона-да, но повярвай ми че българските изедници(работодатели) спират по 200 евра за 1 мигачле...завърти 1 вахта от 3 месеца и като се прибереш тук броня, тук мигач тук не знам какво и хоп назад си купчина парички...а пък ти си разправяй, че камиона е застрахован. За мен дали съм карал, че ме е било страх дерт недей бери, аз занаята едно време го чиракувах...ама това понятие на теб ти е много далечно да го разбереш. Бил съм 15-16 годишен сопльо, когато от мерак съм ходил да чиракувам на тогавашните чорбаджии, които се занимаваха с траспорт. Шофьор съм станал с такаламита в канала, свалял съм ресьори, обирал съм луфта на лагерите на главините на ремаркето и още куп други неща. Вместо да ходя на училище, аз се въртях покрай шофьорите от мерак и ми даваха по някой лев защото родителите ми нямаха възможност да ми дават пари като на другите деца....умирал съм си от радост някой батьо да ми даде да му запаля камиона да дигне въздух...спомням си първото ми местене на камион то беше 5-6 метра, ама така се радвах...все едно съм извършил нещо кой знае какво, бил съм лапешник и толкова ми бил акъла. Не казвам, че това е начина да се стане шофьор, но на мен така са ми протекли юношиските години. Така яко оспамихме темата с разтягане на локуми, че Админа май ще ни примести в пазни приказки.
Бъдете живи и здрави всички които ще стават шофьори, а и не само, но неприбързвайте и в началото я давайте по по лека и обмисляйте всяка ситуация на пътя, по граници, по митници, рампи и т.н., защото транспорта много е забързан в наши дни и всяко едно нехайство от наша страна коства много пари и нерви след това.
Цитат на: martin stanev - Сряда, 15 Юли, 2015, 15:55:14
...Точно на такива отворковци като ТЕБ им гледам много резилите по пътищата... правите магариите и после пищите, като чайки и се чудете и чешете какво е станало...
... Просто му дадох насока на момчето. Не може от бус да се качи на 40-тонна композиция и да тръгне в Европа да се учи да кара, ако има старши с него съм съгласен. Това не е умрялото Атего на курса...камион 5-6 тона+ремарке 1-2 тона, тук говорим за автомобил с товар 40 тона. Коя спидиция ще търпи шефа му, че шофьорчето му се учи тепърва да кара....
Леле... много майстори в този форум. И кво искаш да кажеш, че всички катастрофи и щети по камионите ги правят новобранци. Я проучи малко статистиката преди да говориш. Повечето катастрофи са с такива отворковци, дето си мислят, че много стаж имат. Ей го снощи се обърнал нов автобус, на една година, в Унгария с 37 пътници... на магистрала, без видима причина - айде в канавката. Нали се сещаш, че не са дали нов автобус на новобранец. Бил е някой като теб такъв, дето много знае и съвети дава. Пък и глоби сигурно не отнасяш, а? Караш със златен талон като баба ми. Щети нямаш никакви... честно ли? Кой от кой по-перфектен тука...
Специалиста,и друго да те питам,предвид "богатия" ти опит се сещам в каква фирма ще попаднеш,и като ти кажат да караш само национали,каква мислиш че ще я свършиш?Но аз по принцип насърчавам такива като тебе,благодарение на феноменалните ви шофьорски изпълнения се надявам в най-скоро време нещата да си дойдат на място,и истинските професионалисти да започнат да получават това което заслужават
Цитат на: hunter_75 - Сряда, 15 Юли, 2015, 18:43:48
Специалиста,и друго да те питам,предвид "богатия" ти опит се сещам в каква фирма ще попаднеш,и като ти кажат да караш само национали,каква мислиш че ще я свършиш?Но аз по принцип насърчавам такива като тебе,благодарение на феноменалните ви шофьорски изпълнения се надявам в най-скоро време нещата да си дойдат на място,и истинските професионалисти да започнат да получават това което заслужават
Прав си, и аз се надявам некадърните да отпадат и да останат само професионалистите. Естествен подбор трябва да има.
Цитат на: martin stanev - Сряда, 15 Юли, 2015, 15:55:14
и зимно време да си поучукаш пръстите от слагане на вериги тогава ще ми станеш колега....
Пробвай да слагаш ръкавици за веригите... да не си очукваш пръстите...
Цитат на: martin stanev - Сряда, 15 Юли, 2015, 15:55:14
Колега ще ми станеш, след като няколко годинки ти повкиснат гащите некъпан по 5-6-7 дена
Здравейте на всички. Поздравявам Ви, за интересния спор, който се получи в тази тема. Регистрирах се, защото ще ви ставам колега и веднага искам да попитам martin stanev, това с гащите реална ситуация ли е или метафора ???
martin не го слушай. Той може и по един месец да не се къпе. От шофьор до шофьор има мнооооооого голяма разлика. За някои, критерият да си шофьор е да не си си прал гащите една седмица и да си се скъсал от слагане на вериги. Аз познавам колега с 10 годишен стаж, който никога не му се е налагало да слага вериги. Това според martin означава, че той не му е колега. :)
За мен критерият да си шофьор е примерно да знаеш как точно да реагираш, когато ти гръмне предна гума. Това е по-важно за начинаещия. Да "усещаш" камиона. Да познаваш устройството на автомобила - да, но не да се хвалиш кой колко ресьора бил сменил и как обирал луфтовете на лагерите. Ти шофер ли си или автомонтьор?
Брико навсякъде по големите бензиностанции има душове...по фабрики, индустриалки. Може ли човек да не се окъпе...та нали живеем в тая кабина и ще стане страшно. Казах го образно ее на дриверчето де се е разкудкудякало...как теоритичето на "опитни колеги" с години опит им оправя документите...как усеща камиона и сменява предна гума в движение и то преди да е гръмнала, а сигурно все още не знае къде се намират педалите в камиона. Дриверче казах ти за мен дерт недей бери дали съм шофьор или монтьор, ами погледни виж къде са педалите в камиона и къде се сипува нафта и къде адблу, че ее такива теоритици като теб ръгат пистолета за нафтата в адблуто и се чудят защо е толкова малка дупката на резервоара....Дриверче да вземем друже да те направим един диспечер направо..баш за там си, ще ни навикваш като другите спедиторчета, къде си тръгнал колега да ми ставаш да сменяваш гуми и да се разправяш със смърдльовци като мен :)
Е щом започна и драйвър да ме наричаш, че ме признаеш накрая. Виж сега, ти мен не ме мисли как ще се оправя. Това си е мой проблем. Адблуто няма да го объркам. Но такива като теб съм виждал вода да сипват вместо адблу. Аз си знам възможностите и подготовката. Но такива като тебе ще започна да ги снимам със скрита камера вече, такива "опитни" с много стаж, да се видите в Youtube как се чешете по главите в някои моменти и се чудите откъде ви е дошло.
Не е важно колко години ти е стажа, а колко акъл имаш в главата.
Цитат на: martin stanev - Четвъртък, 16 Юли, 2015, 15:53:58
Брико навсякъде по големите бензиностанции има душове...по фабрики, индустриалки. Може ли човек да не се окъпе...та нали живеем в тая кабина и ще стане страшно. Казах го образно ее на дриверчето де се е разкудкудякало...как теоритичето на "опитни колеги" с години опит им оправя документите...как усеща камиона и сменява предна гума в движение и то преди да е гръмнала, а сигурно все още не знае къде се намират педалите в камиона. Дриверче казах ти за мен дерт недей бери дали съм шофьор или монтьор, ами погледни виж къде са педалите в камиона и къде се сипува нафта и къде адблу, че ее такива теоритици като теб ръгат пистолета за нафтата в адблуто и се чудят защо е толкова малка дупката на резервоара....Дриверче да вземем друже да те направим един диспечер направо..баш за там си, ще ни навикваш като другите спедиторчета, къде си тръгнал колега да ми ставаш да сменяваш гуми и да се разправяш със смърдльовци като мен :)
:) Питам, защото подготовката за сега ми е 0, обаче съм стар къмпингар и не се притеснявам от полеви условия. Случайно някой да използва като резервен вариант мобилна касетъчна тоалетна / кенеф-щайга/ ?
Дриверчо...много си ми притрябвал, че да те и мисля...ти си оправно момче специалист си :) Виж сега...в Румъния съм правя 45 часа и утре се прибирам в България, ще разтоварвам в София. Може се разберем да дойдеш ме понаучиш на някои неща..документите да ми прегледаш...а тъкмо имам гума де ми издиша по малко и тъкмо да ми я смениш с резервната..да обменим опит така да се каже :) Пък ако решиш може да ме позаснемеш малко и да ме качиш в Youtube...знае ли се може станем известен, ама не съм къпан от 1 месец и бая ще понамирисвам...ама тъкмо докът ме снимаш, ще се чеша по силно по главата и да се чудя откъде ми е дошъл сърбежа....
Здравейте колеги! Колко съм колега и колко не съм, няма сега да уточняваме. Но си мисля, че няма нищо лошо младо момче, което се опитва да си изкарва хляба с тая професия, да го наречеш колега. Аз като почвах в шофьорската професия се опитвах да се уча от по старите. Имаше доста неща които научих. Но да Ви споделя някои случки с по-старите ми колеги, които считам, че ще разведрят малко обстановката.
- Та един стар колега /опитен/ караше една Мадара самосвал. Един ден като го насветкал с пясък, решил да мине през пазара, да си купи една козичка. Купил я, метнал я отзад при пясъка, че даже я вързал с една връвчица за предния край на коша. Да, ама като стигнал, първо разтоварил пясъка.
- А друг опитен колега, го пратили да товари амониева силитра. Да ама нямало амониева силитра и за да не се връща празен, го натоварили със захар. Връща се разтоварва и след два три дни го търси началника на склада и го пита. - А бе, М......, липсва ти един чувал със захар! А колегата отговаря. - Яяя еб.. ма...му, а аз се чудя що всичките пчели са се събрали на мойта ливада.
Оливате се! То човек да не попита... :(
Никой ли не разбра за тази фирма, че е нациска?!?
този г-н Хаселбах колко пъти е бил по затвори и арести... не че има много голямо значение де, ако плащат редовно и точно...
причина за редакция - тук имаше мнение написано на шльокавица
kiril.kirilov67@mail.bg , пиши с български букви !
Цитат на: Rammbon - Понеделник, 28 Септември, 2015, 21:29:26
kiril.kirilov67@mail.bg , пиши с български букви !
Много ми е интересно това правило за писане на кирилица как е сега?! Защото явно нещата са други, няма да се учудя в скоро време да е допустимо и препоръчително писането на шльокавица, маймуница и т.н. Жалко че SEMPER, не е наясно с новите неща и не разбрах може или не може? Ей така, да си знам, не че ме вълнува много!
(http://i164.photobucket.com/albums/u14/Phenol17/DrHouseFacepalm.jpg)
Що риече ???
(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/aa/8e/80/aa8e80ebb4599951706d753f2414118f.jpg)
Мани ,мани ;)
ужасно отношение към хората,не плаща навреме и е много некоректен,има общежитие 200 евро на месец,не спазва паузите
Пиша ви докато работя в тази фирма/Humor/.Нито е за млади,нито е за стари./шофьори и хора/.Нямам сили да ви обяснявам какво става ,но бягайте далеч.
Цитат на: komanchi - Четвъртък, 15 Октомври, 2015, 20:50:12
Пиша ви докато работя в тази фирма/Humor/.Нито е за млади,нито е за стари./шофьори и хора/.Нямам сили да ви обяснявам какво става ,но бягайте далеч.
Писах миналата седмица да не се идва в Хумор-а на работа,ама никой не чете,пак са цъфнали 2 български коли на паркинга.Сега пак ще има сълзи и сополи,сякаш моите не ми стигат.
Цитат на: komanchi - Петък, 23 Октомври, 2015, 21:34:26
Цитат на: komanchi - Четвъртък, 15 Октомври, 2015, 20:50:12
Пиша ви докато работя в тази фирма/Humor/.Нито е за млади,нито е за стари./шофьори и хора/.Нямам сили да ви обяснявам какво става ,но бягайте далеч.
Писах миналата седмица да не се идва в Хумор-а на работа,ама никой не чете,пак са цъфнали 2 български коли на паркинга.Сега пак ще има сълзи и сополи,сякаш моите не ми стигат.
Май нищо не разбрах, аз ли съм тъп ???
Що не ги дели ???
здрасти. тази обява ме заинтересува, навремето живеех в Германия останало ми е доста от немския език в главата. сега от 10-тина години карам автобус и не ми се занимава с големи камиони май..., обясни на две на три за кво иде реч в тази фирма? моля.!